Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Varför halshöggs Foley? Var det inte som svar på USAs krig i Irak? Obama öppet förklarade krig mot IS 2 veckor innan Foley halshöggs!
Varför invaderades Mali? Tuaregerna och islamisterna i Mali ville endast ha en islamisk stat och ha fredliga relationer med resten av världen men sen kommer Hollande in och börjar öppet förklara krig, och sen så gråter samma person ut i media när kriget spridits till att även inkludera Libyen, Nigeria och Kamerun. Varför förlänger Obama nu kriget i Afghanistan trots att han lovat att det ska vara över?
Det är dags att västerlänningar inser att det är dem som ligger bakom alla problem i muslimska länder.
OCH varför använder sig terrorister av GUD i sina krig eller kallar det heliga krig eller för Guds namn och så vidare. För att sedan säga:
meen varför hatar man min religion?
Om jag går ut i samhället i morgon och dödar alla som tittar snett på mig och sedan säger : Det är Gud som ville det, jag gör det Gud har sagt, man skall icke håna.
Vad har GUD med mina sjuka beslut att göra?????? Inget! Absolut ingenting men däremot kommer jag antagligen att få stå framför Gud sedan och förklara min enormt sjuka handling.
Alla INDIVIDER har ett ansvar över sina egna händer och hur de använder sina händer.
Sätter jag ett vapen i mina händer och trycker av så har jag valt det och antagligen gett mig själv en jäkligt bra anledning för att fyra av vapnet eller också kan jag säga : det var deras fel att jag dödade honom.
Bullshit! man har alltid ansvar över sina egna handlingar och det oavsett sakfrågor.