2015-01-24, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Fyller 19 iår. Vad jag läst finns det LVU upp till 20 års ålder men då tror jag man måste vara allvarligt förstörd eller mycket kriminell? Så värsta jag kan förvänta mig är böter, pissa för körkort och att snutarna brutalt förstör mitt liv med att mina gymnasieår varit förjäves?

Oroa dig inte mitt barn. Det du råkat ut för är i mildaste laget, om du inte har en A4 med bedrövlig historik sedan tidigare tillsammans med kassa hemförhållanden.
Citera
2015-01-24, 12:23
Bannlyst
Har redan fått en chans tidigare, de fann massa pumpar, kanyler och en tom burk nolva. Då slängde de allt åt helvete och pappa fixade så att mamma gav mig en chans. Går ej prata om detta.

Hon hatar mig och skulle ej tveka en sekund på att anmäla om nu kommer hon ta den. Har rent register eller fått pissa för cannabis som var negativt och misstänkt för personrån men det var ej jag, var bara på fel ställe fel tidpunkt och kände den som gjorde det.

Har dock nolva och elpistol i mitt skåp.. Polis kollar där? Tappat nyckeln så de ligger lixom där de ligger haha.

Så LVU och allt sånt skit kan jag inte tvingas göra?
Senast redigerad av ensamstark 2015-01-24 kl. 12:27.
Citera
2015-01-24, 12:27
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Har redan fått en chans tidigare, de fann massa pumpar, kanyler och en tom burk nolva. Då slängde de allt åt helvete och pappa fixade så att mamma gav mig en chans. Går ej prata om detta.

Hon hatar mig och skulle ej tveka en sekund på att anmäla om nu kommer hon ta den. Har rent register eller fått pissa för cannabis som var negativt och misstänkt för personrån men det var ej jag, var bara på fel ställe fel tidpunkt och kände den som gjorde det.

Har dock nolva och elpistol i mitt skåp.. Polis kollar där?

Så LVU och allt sånt skit kan jag inte tvingas göra?

Vem fan har en tom burk nolva? Hade du den som prydnad eller ? Finns ingen som kan säga till 100% om de kommer kolla ditt skåp eller inte, de är poliser de gör som de vill. Jag tror inte de kollar. Men du får ta de som det kommer inte erkänna och skaffa eget ställe så du kan preppa som aldrig förr!
Senast redigerad av Lightweightmannen 2015-01-24 kl. 12:31.
Citera
2015-01-24, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Vem fan har en tom burk nolva? Hade du den som prydnad eller ? Finns ingen som kan säga till 100% om de kommer kolla ditt skåp eller inte, de är poliser de gör som de vill. Jag tror inte de kollar. Men du får ta de som det kommer inte erkänna och skaffa eget ställe så du kan preppa som aldrig förr!

Jo vill ej bo här. Men är beroende av min pappa i skolan, gillar honom. Jag klarar ej sista terminen annars sen får jag klara mig själv, fixa jobb, lägenhet och förhoppningsvis leva livet jag vill leva utan att någon ska komma och förstöra.

Sjukt drygt att köpa dyrt anavar, ligga på dagarna precis innan de kickar in och låta nivåerna åka berg och dalbana. Men att skjuta upp denna tabbe med 24h förstör det mycket?
Citera
2015-01-24, 13:57
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Jo vill ej bo här. Men är beroende av min pappa i skolan, gillar honom. Jag klarar ej sista terminen annars sen får jag klara mig själv, fixa jobb, lägenhet och förhoppningsvis leva livet jag vill leva utan att någon ska komma och förstöra.

Sjukt drygt att köpa dyrt anavar, ligga på dagarna precis innan de kickar in och låta nivåerna åka berg och dalbana. Men att skjuta upp denna tabbe med 24h förstör det mycket?

Finns det inga bevis för att det är dina tabbar då är det lugnt. Anavar går snabbt ur kroppen så göm dig hos någon kompis tills det inte går att spåra, sedan är det bara att pissa rent och neka till brott. De kollar inte fingeravtryck eller DNA på sådana små grejer. Ta inte smällen det tjänar du ingenting på, idag så måste det finnas bevis för att man ska kunna dömas, vad någon säger är inget bevis. Gå inte på polisens manipulation de har inte rätt att göra ett skit utöver att hålla förhör och ta piss prov ev blodprov, om du vägrar pissprov (vilket jag rekommenderar eftersom det går mycket fortare ut ur blodet).
Citera
2015-01-24, 15:09
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Anavar detection time 3 weeks. Lägg av, håll dig undan och ligg lågt tills du får pissa grönt. Då har polisen inte mycket mer än böter att ge dig. Och sluta fjanta med steroider när föräldrarna vet vad du håller på med. Det låter mer som din mamma vill att du ska sluta med steroider än att hon hatar dig.
Citera
2015-01-24, 18:08
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Finns det inga bevis för att det är dina tabbar då är det lugnt. Anavar går snabbt ur kroppen så göm dig hos någon kompis tills det inte går att spåra, sedan är det bara att pissa rent och neka till brott. De kollar inte fingeravtryck eller DNA på sådana små grejer. Ta inte smällen det tjänar du ingenting på, idag så måste det finnas bevis för att man ska kunna dömas, vad någon säger är inget bevis. Gå inte på polisens manipulation de har inte rätt att göra ett skit utöver att hålla förhör och ta piss prov ev blodprov, om du vägrar pissprov (vilket jag rekommenderar eftersom det går mycket fortare ut ur blodet).

dna prov får han nog räkna med dock.. Häng inte upp dej på att det är jag som skriver. Bry mej inte att du varit ägd. Skriver bara vad jag vet o skiter i VEM jag citera.
Citera
2015-01-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
dna prov får han nog räkna med dock.. Häng inte upp dej på att det är jag som skriver. Bry mej inte att du varit ägd. Skriver bara vad jag vet o skiter i VEM jag citera.

DNA-prov? Inte en sportslig chans.
Citera
2015-01-24, 19:08
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest

Du måste ju trolla, du skriver ju skit i varenda tråd. Inte en chans i helvete att man tar DNA-test i ett sådant här scenario. Vad skulle syftet med det vara?
Citera
2015-01-24, 19:34
Medlem
jag ligger på testo c 700 i veckan och har kört dboll 20 mg nu i 50 dagar, har några oxar som ligger å släpar , tänkte dra i mig dem i 4 veckor hur länge borde man vänta med tanke levern ?
Citera
2015-01-24, 20:00
Medlem
Skittjacks avatar
Har funderat en stund på om detta är en extremkorkad fråga eller bara korkad. Kom fram till att den nog bara är korkad så jag vågar fråga. Har kört testo C 250mg e5d. Hade tänkt köra 12 veckor men upptäckte att jag nog kommer att ha lite kvar, har 4.5 vials @ 2ml kvar men endast 4 stick kvar. Jag kommer alltså att ha typ 3-4ml kvar.

Jag vill gärna använda upp allt. Ger det mer än vad det sabbar ifall jag ökar och kör 500mg de 4 sista sticken eller kan jag lika gärna skippa det? Ett alternativ hade ju varit att förlänga kuren 2-3 veckor men då förlänger jag ju spårtiden vilket är ett bekymmer i dessa tider när gymmet sätter in mer och mer antidoping-instanser. Ett annat alternativ är att köra 250mg e3d resten av tiden då blir kurlängden lika lång.

Är medveten om att jag nog gör det onödigt omständigt men hellre tänka för mycket än för lite eller?
Senast redigerad av Skittjack 2015-01-24 kl. 20:44.
Citera
2015-01-24, 20:56
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Du måste ju trolla, du skriver ju skit i varenda tråd. Inte en chans i helvete att man tar DNA-test i ett sådant här scenario. Vad skulle syftet med det vara?

Kom ju från rätt käft.. Du är ju så jävla korkad att man häpnar... Syftet har jag ingen aning om. Sen kanske det är olika på olika stationer o distrikt.. Men vet med säkerhet att det hänt flertalet gånger för samma sak..just därför ska han räkna med att det kan ske Skit? Du skriver skit.. Jag har överbevisa dej så det räcker flera gånger. Att du har problem med det förstår jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in