2015-01-25, 04:13
Medlem
slirrefirres avatar
Tror nästan att Frölundas PP är det som kommer att göra att Frölunda åker ut i kvarten.....Spelar jättebra i försvarspel/offensiv, men sen får Frölunda PP och då vet dom inte ens vad en puck är.
Citera
2015-01-25, 04:23
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Alla ni Skellefteåfans som ylar om att en spelare ska minsann stängas av lika länge som offret som blir skadad - jag antar att ni skäms nu när Lindholm är tillbaka samtidigt som Bäckman tvingas vila?
Citera
2015-01-25, 06:47
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Ifall Schremp är på väg bort kan man ju alltid drömma om att en viss #10 är på väg hem

Fredrik Krekula?
Citera
2015-01-25, 08:04
Medlem
wemas avatar
Jag vill också säga en sak gällande LIF-BUF:
Citera
2015-01-25, 08:14
Medlem
Man får väl hoppas att Mårts beslut att enbart uppmärksamma att Sörensen är uttagen till TK före Djurgården-Skellefteå betyder att vi slipper få någon Skelleftespelare uttagen.
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Alla ni Skellefteåfans som ylar om att en spelare ska minsann stängas av lika länge som offret som blir skadad - jag antar att ni skäms nu när Lindholm är tillbaka samtidigt som Bäckman tvingas vila?
Enda Skelleftesupportern jag sett yttra den åsikten är .-.-. och den kappvändaren känner nog ingen solidaritet med. Du är fan lika besatt av Skellefteå som .-.-. är av Luleå.
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Ifall Schremp är på väg bort kan man ju alltid drömma om att en viss #10 är på väg hem
Ja, jag förstår faktiskt inte varför man skulle skeppa Schremp. Antingen är det han själv som vill bort eller så måste man ha någon ersättare på ingång, allt annat vore tjänstefel.
Citera
2015-01-25, 08:15
Medlem
VSVPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
Självklart var det ingen utvisning på slutet. En riktigt snygg tackling. Ingen dålig flygtur Ritola bjuds på.

Men det gör inte vinsten mindre skön, länge sedan jag mådde såhär bra.
Sista perioden var min bästa hockeyupplevelse i grundserien sen Leksand - Mora för typ 4 år sen.
3poäng och många goda öl till handlingarna.

Bertilsson blev så totalt förnedrad. Först blir han tacklad av Forsberg så han flyger in i eget bås, drar på sig en onödig tvåa för han ska ge igen sen gör Leksand mål precis när han kommer in så har får -1 i sin +/- statistik på det.

Fattar inte varför Appelgren envisas med att spela vår PP1 uppställning. PP2 står för en mycket bättre insats, iaf i denna match. Borde få mer PP-tid i framtiden, framförallt Conolley som gör två assist idag ska spela istället för Kapstad. Kapstad har fått mycket skit på senaste men han gör en bra match i 5 mot 5 spelet.

Sen Guter! Vilken värvning!

Skulle snarare säga bjuder på.
Citera
2015-01-25, 08:33
Medlem
VSVPs avatar
Helt omöjligt att ta SHL på allvar längre.
Det där var droppen som fick bägaren att rinna över.
Citera
2015-01-25, 08:45
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri

Enda Skelleftesupportern jag sett yttra den åsikten är .-.-. och den kappvändaren känner nog ingen solidaritet med. Du är fan lika besatt av Skellefteå som .-.-. är av Luleå.

Ja, jag förstår faktiskt inte varför man skulle skeppa Schremp. Antingen är det han själv som vill bort eller så måste man ha någon ersättare på ingång, allt annat vore tjänstefel.

Haha, word.

Ja, en sån spelar typ som Schremp behövs speciellt i PP. Även om han inte producerat så mycket som man kanske hoppats så kan han fan lägga mackor.

Hade ju varit en dröm att få hem Lindström igen.
Citera
2015-01-25, 08:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
Självklart var det ingen utvisning på slutet. En riktigt snygg tackling. Ingen dålig flygtur Ritola bjuds på.

Men det gör inte vinsten mindre skön, länge sedan jag mådde såhär bra.
Sista perioden var min bästa hockeyupplevelse i grundserien sen Leksand - Mora för typ 4 år sen.
3poäng och många goda öl till handlingarna.

Bertilsson blev så totalt förnedrad. Först blir han tacklad av Forsberg så han flyger in i eget bås, drar på sig en onödig tvåa för han ska ge igen sen gör Leksand mål precis när han kommer in så har får -1 i sin +/- statistik på det.

Fattar inte varför Appelgren envisas med att spela vår PP1 uppställning. PP2 står för en mycket bättre insats, iaf i denna match. Borde få mer PP-tid i framtiden, framförallt Conolley som gör två assist idag ska spela istället för Kapstad. Kapstad har fått mycket skit på senaste men han gör en bra match i 5 mot 5 spelet.

Sen Guter! Vilken värvning!

Really? Då får man tacka Leksand isf. Varje gång den horungen får smaka på kuk är en seger.
Citera
2015-01-25, 08:58
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Fredrik Krekula?

Inte dumt alls. Han och Schremp är enda AIK-are i modern tid som kunnat avgöra på straffar kanske Krekulasonen Simon kan ta över sen...
Citera
2015-01-25, 09:15
Medlem
Jckssns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Inte dumt alls. Han och Schremp är enda AIK-are i modern tid som kunnat avgöra på straffar kanske Krekulasonen Simon kan ta över sen...

Mikko första svängen och Rundblad satte en del straffar...
Citera
2015-01-25, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan

Han fick ju inte ens lägga nån straff i J20 igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in