Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Visst har jag förtroende kvar tack vare min support av demokrati och att jag tror på Ukraina och landets kamp mot den ryska fascismens unkna doft. Har man förmånen att inte bo i Ryssland bör man uppskatta det och inte önska Putin och hans kriminella gärningar lycka till. En del proryssar borde nog läsa igenom sina allt annat än genomtänkta svar så tråden inte tappar all trovärdighet. Just nu begås rena krigsbrott av Putins anhang i Ukraia. Stödet för terroristerna är mycke svagt vilket givetvis är helt logiskt, man stödjer inte mördare.
Förstår inte riktigt, du supportar demokrati men ändå stöder du ett odemokratiskt och våldsamt övertagande i Ukraina? Var finns den ryska fascismen? Det är väl ändå fascisterna som faktiskt står för att de är fascistiska i Kiev som tagit makten där. Vad har Putin med det här att göra? Han är inte i Ukraina och han är ledare för ett DEMOKRATISKT land. Vet du ens vad demokrati betyder?
Terroristerna är såna som Skillt och andra judiska och nazistiska element på kuppmakarnas sida. De våldtar, mördar och skiter fullständigt i den ukrainska civilbefolkningen. De östukrainska soldaterna däremot behandlar civila oerhört bra och de är även mycket vänliga mot Kievs terrorister som tagits tillfånga. Jag är stolt över dessa demokrativänner i öst.