2015-01-13, 14:43
Medlem
countrychicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Du påstår i alla fall det. Kan du bevisa det genom att lägga ut släktträdet för familjen Alm? Skulle det kunna kontrolleras via Skatteverket så har din trovärdighet höjts i tråden. Om inte...

Det går att kontrollera via Skatteverket. Där finns ett system som heter Navet där släktförhållandena framgår. Det är bara att ringa och fråga vilka som är föräldrar till berörda personer samt fråga vilka syskon dessa föräldrar i sin tur har. Om vi nu pratar första kusiner. Annars får man fråga vidare bakåt.

Telenummer 0771-567 567, fråga efter folkbokföringen.
Citera
2015-01-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikitha1
Hoppas jag hittat rätt länk så det inte är bara intervjun med Mats Alm utan klippet med rekonstruktionen.
Har precis kollat hela klippet på din länk, och tyvärr är det bara intervjun som är med, alltså ingen rekonstruktionsfilm. :/

Någon som har en aning om den fortfarande finns tillgänglig att se? Skulle hemskt gärna se den, kan inte minnas om jag sett den när den var ute på aftonhoran m.m. Men tror mig inte ha sett den iaf och är väldigt nyfiken på den.

Mvh Jr Gong
Citera
2015-01-17, 14:13
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jr.Gong
Har precis kollat hela klippet på din länk, och tyvärr är det bara intervjun som är med, alltså ingen rekonstruktionsfilm. :/

Någon som har en aning om den fortfarande finns tillgänglig att se? Skulle hemskt gärna se den, kan inte minnas om jag sett den när den var ute på aftonhoran m.m. Men tror mig inte ha sett den iaf och är väldigt nyfiken på den.

Mvh Jr Gong

Expressen har några klipp kvar:

http://www.expressen.se/kronikorer/lars-lindstrom/lars-lindstrom-mats-alm-fnissar-nar-han-ska-beskriva-de-varsta-timmarna-i-sitt-/

http://www.expressen.se/tv/nyheter/inrikes/mats-alm-jag-lag-i-bagageluckan/
Citera
2015-01-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Expressen har några klipp kvar:

http://www.expressen.se/kronikorer/lars-lindstrom/lars-lindstrom-mats-alm-fnissar-nar-han-ska-beskriva-de-varsta-timmarna-i-sitt-/

http://www.expressen.se/tv/nyheter/inrikes/mats-alm-jag-lag-i-bagageluckan/
Tack så mycket.

Mvh
Citera
2015-01-17, 17:14
Bannlyst
Det här klippet är vidrigt. Mördaren Mats Alm är så jävla sjuk så det finns inte...http://www.expressen.se/kronikorer/lars-lindstrom/lars-lindstrom-mats-alm-fnissar-nar-han-ska-beskriva-de-varsta-timmarna-i-sitt-/

Mvh
Citera
2015-01-18, 11:41
Medlem
Analyzatorns avatar
Någon som vet vad Mats Alm pysslar med och var psykopaten huserar idag
Citera
2015-01-22, 13:59
Medlem
supermassives avatar
Nu vet jag inte om det redan nämnts tidigare i tråden. Har sökt men har inte funnit något resultat. Nåja.

Är det bara jag som uppmärksammat att skorna hon har på sig på bilden från övervakningskameran inte alls är bruna utan blåa/mörklila?
Citera
2015-01-22, 14:00
Medlem
MorbIdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Av en "bekants bekant"? Trist att ni ska behöva sprida sannolika lögner för att försöka få debattpoäng.
"Sannolika lögner" Vad är det?
Citera
2015-02-06, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Hahahahahahahaha

Jag sa en gång i tiden i tråden att man inte ska döma någon efter dennes beteende, det är inte kriminellt att vara en tokskalle, men när jag ser filmen igen så ångrar jag mig.

Vilket arbete det har lagts ned av Mats för att iscensätta denna historia och bevisa den och vilket enormt arbete som polisen har lagt ned för att motbevisa den.

Det som retar mig mest är att han är helt oberörd när han återvänder till platsen där hennes kropp hittades, en normalt funtad person hade brytit ihop men han maler på med sin påhittade historia precis som det vore som vilken sak som helst.

Med tanke på att Mats inte kunde ligga lågt och ta sitt pisstraff som han fick utan var tvungen genom sin far och nu Lagro att hävda sin oskuld vill jag att han ska straffas hårt, antingen i domstol eller av samhället.

Hans skuld borde prövas igen men denna gång i ett civilmål.

Många gånger tänker jag :
varför ingen drog i gång civilmål ???

Det var många i tråden som vill hjälpa ekonomisk !

Finns nån som kan svara på min fråga. Tack !
Citera
2015-02-06, 18:14
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag

Varför drog inte du igång ett civilmål i ärendet?

Svara på den frågan först, tack.
Citera
2015-02-06, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag

Det är väl rätt rejält svindyrt om man skulle misslyckas och inte få fällande dom, Behövs nog mer än några givmilda trådlurkare för att det skulle kännas säkert. Några hundralappar från flashbackare kommer man inte långt med.
Citera
2015-02-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Varför drog inte du igång ett civilmål i ärendet?

Svara på den frågan först, tack.

Jag är för dum , vet inte hur man gör det !

Men jag vill hjälpa ekonomisk !

Jag svarat på din fråga ! vad har du nu att säga ???
Senast redigerad av nivijag 2015-02-06 kl. 18:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in