Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-21, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornationen
fy fan va irriterande du är!! hatar när folk gör så! man rullar ihop allt till en tjock korv å trycker in den på längden annars pizzabög
Ja, det är skillnad på kvantitet och kvalitet!
Citera
2015-01-21, 20:13
Medlem
ALZIRs avatar
Kanterna är ju gott.. speciellt om man doppar i såsen!
Citera
2015-01-21, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smulemorran
Ja, det är skillnad på kvantitet och kvalitet!
ja de kan man verkligen säga... fy fan för dej du bara äter lite skit
Citera
2015-01-21, 20:38
Medlem
Tjocka kanter är ju goda. Ni beter er som småbarn nu!
Citera
2015-01-21, 20:46
Medlem
FirstAidss avatar
Jag äter ibland inte upp kanterna, men det är för jag knappt orkar en hel pizza själv, äter då hellre det goda i mitten, sen kan jag äta kanterna om det fortfarande finns plats.
Citera
2015-01-21, 20:55
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Kanterna är ju gott.. speciellt om man doppar i såsen!
Samma här.

Tycker det är riktigt gott med kanterna, förutsatt att de inte är brända. Gärna får de vara lite tjockare. Mums!
Citera
2015-01-21, 20:56
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FirstAids
Jag äter ibland inte upp kanterna, men det är för jag knappt orkar en hel pizza själv, äter då hellre det goda i mitten, sen kan jag äta kanterna om det fortfarande finns plats.

Precis, kanterna är det som får stryka på foten om jag inte orkar hela pizzan. Vill primärt ha delarna med fyllning. Men jag tycker att kanterna är goda också så jag äter dem om jag orkar.
Citera
2015-01-21, 21:05
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Krispiga degkanter är guld värda, äter dem alltid! Men å andra sidan är jag ett ohämmat matvrak som kan äta hur mycket som helst när det väl är gott
Citera
2015-01-21, 21:11
Medlem
Äter alltid (självklart) mina egna men ofta också något av vad (närmaste) omgivningen har att erbjuda.
Citera
2015-01-21, 21:16
Medlem
WD40s avatar
Kanterna äter jag först. Men då ska det vara tunna fina kanter.
Citera
2015-01-21, 21:22
Medlem
lighten-ups avatar
Haha, har aldrig tänkt på att skippa brödkanterna på pizzan samtidigt blir jag så jävla mätt på pizza, dags att med en ny vana nästa gång jag går till pizzerian
Citera
2015-01-21, 21:29
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeLjung
Varför äter ni inte upp kanterna? Kan förstå om de är brända som knäckebröd, men det är inte ofta. Är ni dumma eller bara småbarn?

Varför skulle vi vara dumma för? "Ni som äter upp kanterna, är ni dumma i huvudet?" See the logic in that statement? Nej, eftersom det inte finns någon. Det handlar inte om att folk är dumma i huvudet eller inte, utan om att folk helt enkelt har olika smak. Vissa gillar kanter, andra inte.

Jag äter sällan upp kanterna på pizzan. Varför? Jag har ingen aning, det har bara blivit så. Jag orkar sällan äta upp en hel pizza, och offrar hellre dom torra kanterna. Dessutom känns det precis lagom stenåldersmässigt att äta nåt och slänga resterna. Man kan ju alltid låtsas att man har fällt ett vilt och slänger benen efter sig. Barnsligt? Ja, lite roligt får man ju ändå lov att ha. Det är ju ändå pizza vi pratar om. Mat för barn och barbarer...
Senast redigerad av WalterNeff 2015-01-21 kl. 21:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in