Citat:
Ja?
Du kan inte säga så, du får förklara vad det är jag skriver som du anser vara "dödarkränkar" och sen säga varför de är fel och så vidare. Annars så är du den som är intellektuellt underlägsen i debatten. Jag har förklarat specifikt angående Charlie Hebdo och dem som väljer att grovt kränka och håna Profeten och Islam, om du inte gillar det så får du istället förklara varför det är fel och vad sanningen istället är.
Du kan inte säga så, du får förklara vad det är jag skriver som du anser vara "dödarkränkar" och sen säga varför de är fel och så vidare. Annars så är du den som är intellektuellt underlägsen i debatten. Jag har förklarat specifikt angående Charlie Hebdo och dem som väljer att grovt kränka och håna Profeten och Islam, om du inte gillar det så får du istället förklara varför det är fel och vad sanningen istället är.
Det tänker jag inte göra. Det får du ta reda på själv. Du får kalla mig intellektuellt underlägsen bäst du vill hörru.
Döda är det mest kränkningsbara som finns. ORD kan du ruska av dig och gå vidare. Ritar någon en bild av Muhammed eller säger något om honom som du anser vara hån eller förakt eller vad det nu än må vara så är det väl han som sedan skall ta itu med sakfrågan och inte du?
Vem skall döda den som dödar då?
DET FINNS INGET MER KRÄNKANDE än att ta en annan människas liv.
Du är inte Muhammed, tror du inte att han klarar av att ta tag i kränkningarna själv?
Folk får skratta, gråta, lipa eller kasta ägg på vem de vill. Både Jesus och Muhammed Gud eller Satan.
Vad gör det dig? Du skall väl ta hand om dina egna synder? Eller är du redan färdig för himlen, syndfri och fin?
Om du nu tror som du påstår på högre makter så skall du väl överlämna det till de högre makterna då? Eller skall du leka Gud under tiden?
Du skämmer ut de stackars normala muslimerna som tror med sitt hjärta och beter dig som ett arsel, tycker jag.
Inte känner då jag mig kränkt om någon hånar Jesus och jag skulle definitivt inte döda någon för det.
Då skulle jag vara helgalen: du får inte skratta då dödar jag dig