Citat:
Du kan räkna med både högre krav och förmodligen en hel del dumpa puck till en början. Det är ganska kort tid kvar av säsongen så räkna inte med några revolutionerande grepp. Det blir mycket backchek i alla fall.
Citat:
"Vad är ditt mål med det här uppdraget?
-Jag ska hjälpa Brynäs att klättra i tabellen. Brynäs är en anrik förening som har ambition att ligga högt uppe i tabellen och med lite detaljändringar i spelet hoppas jag kunna ändra på tabelläget. Det är ett prekärt läge som Brynäs befinner sig i men jag har en plan som jag tror på. Vi ska sätta ett spel där alla vet vad som ska göra."
Precis vad vi behöver. Hoppas det inte bara är tomma ord.
http://www.brynas.se/artikel/62665/
-Jag ska hjälpa Brynäs att klättra i tabellen. Brynäs är en anrik förening som har ambition att ligga högt uppe i tabellen och med lite detaljändringar i spelet hoppas jag kunna ändra på tabelläget. Det är ett prekärt läge som Brynäs befinner sig i men jag har en plan som jag tror på. Vi ska sätta ett spel där alla vet vad som ska göra."
Precis vad vi behöver. Hoppas det inte bara är tomma ord.
http://www.brynas.se/artikel/62665/
Citat:
Nackdelen var väl att man kategoriskt vägrade att spela styrspel och i de matcher där man hamnade på efterkälken och kanske borde ha spelat styrspel så blev det att man ofta hamnade på mellis.
Räkna framförallt med en väldigt aggressiv backcheck i neutral zon från forwards. Om ni har folk som orkar åka skridskor. När vi var som bäst hade vi rollspelare som Vihko, Pyörälä och Koivisto.
Citat:
Kvalspel ska nog inte vara någon större fara. Leksand och MODO känns för dåliga. Däremot kan vi stöta på Brynäs i Play-In.
Citat:
Då är det tidernas sämsta värvning skulle jag säga. Då skulle kansliet brinna redan imorgon med tanke på den ilska som finns riktad mot ledningen.
Citat:
Strax under millen kostar han för oss resten av säsongen. Det är sjuka löner om man vill värva såhär på kvällskvisten av säsongen. Lasch går på minst dubbla har jag hört. Men då kanske hans finska klubb vill ha pröjs också. Vi behövde iaf inte betala någon transfersumma.
Vi snackar en kille som kanske tjänade 70 000 i LHF och fick sparken och har sen dess spelat i Allsvenskan och Finland. Det vore brottsligt att lägga såna summor på en sån spelare.
Citat:
Vad Zackrison tjänar i Skellefteå - snälla nån. Jag tror inte ens att Fleury tjänar hälften av det.
Senast redigerad av Kalle-Kotte 2015-01-19 kl. 17:30.
Senast redigerad av Kalle-Kotte 2015-01-19 kl. 17:30.