Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Gillar inte autoloadern till Bulldogen, men det har mer med min spelstil att göra, man skjuter ju nästan lika fort med toppkanonen dessutom.
3.33s vs 2.00s, för mig med 0 tålamod så tror jag det gör stor skillnad, med 10 skott tar magasinet inte slut direkt heller.
Citat:
Lights är nästan inte spelbara innan tier 6 och lider av WG's värdelösa kartkonstruktioner, med 2-3 korridorer där central/syd och östeuropéer kan brawla i sina heavys. Bättre att bara gömma sig i en buske och hoppas på det bästa, eller vänta tills alla dessa "hive mind" lemmings kört ihop sina ryska och tyska heavys in en stor fet värdelöst gryta och därefter försöka komma runt och döda fiendens artys.
Som Steppes, höger, vänster eller "kanalen" i mitten av kartan.
Kör man scout någon annanstans kan vilken vagn som helst upptäcka en i god tid, enda gången det funkar att köra mitten är när man antingen har tur att studsa skott eller fienden lämnar den obevakad.
Stadskartorna är inte bättre dom, tycker det är väldigt få kartor som scouts verkligen kommer till sin rätt eller td kan skjuta på långa avstånd.
Citat:
Håller med, orka plutona. Det som är kul med WoT är att jag bara kan hoppa in och spela, utan massa krav på att hitta medspelare, organisera sig och så vidare. Med plutoner blir det plötsligt krav.
Just därför jag fastnat för wot, köra nån match, klia sig i skrevet köra en match till och sen toalettbesök, köra en match och zappa mellan tvkanaler, köra en match och sen läsa lite på internet...kravlösheten och dynamiken, på mer än 4½ år har jag ännu aldrig kört klan eller pluton.
Citat:
Får dock titt som tätt inbjudningar till plutoner, avslår alla men kanske borde godta ett par bara för att klara uppdragen.
Fick ett par i förrgår innan jag såg plutonkravet.
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Så var det dags igen då att bli påhoppad i chatten. Denna gång av en spelare i en mycket tyngre vagn och med mer än tre gånger fler matcher spelade än mig. Det klassiska orden haglade: "idiot", "moron", "noob", osv...
Att jag sen hade fler kills och gjort mer skada i matchen, samt överlevde och vann matchen åt laget spelade visst inte så stor roll...
Aaahh den härliga dunning kruger effekten, slår aldrig fel.