2015-01-18, 18:14
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
MoDo är inte nöjda med bara Haataja. Två forwards och en back ska in.
Haataja var ju dock en av dessa forwards. Alltså en forward och en back till. Så uppfattade jag det i alla fall.
Citera
2015-01-18, 18:18
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Haataja var ju dock en av dessa forwards. Alltså en forward och en back till. Så uppfattade jag det i alla fall.

Modo är livrädda för kvalet. Just nu skulle jag säga att det är 50/50 mot lag som Rögle och VIK för Modo i kvalet.
Citera
2015-01-18, 18:19
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Det känns ju dessutom som att clownens speltid minskar för varje match så snart ser vi nog inte Brashear något mer.

Han kan alltid "hoppa in och väcka laget".
Citera
2015-01-18, 18:24
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Modo är livrädda för kvalet. Just nu skulle jag säga att det är 50/50 mot lag som Rögle och VIK för Modo i kvalet.
Med all rätt. Känns jävligt bra att dom är ute och letar efter förstärkningar, hade dem suttit ner lugnt och stilla i båten och inte gjort ett piss hade jag blivit väldigt fundersam. Bara det blir väl genomtänkta värvningar och inte bara tar första bästa i ren panik. Lasch skulle sitta jävligt fint dock.
Citera
2015-01-18, 18:26
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Med all rätt. Känns jävligt bra att dom är ute och letar efter förstärkningar, hade dem suttit ner lugnt och stilla i båten och inte gjort ett piss hade jag blivit väldigt fundersam. Bara det blir väl genomtänkta värvningar och inte bara tar första bästa i ren panik. Lasch skulle sitta jävligt fint dock.

Var kommer stålarna ifrån? Är det Foppa som pröjsar? För ekonomin är väl inte särskilt fet i Modo direkt?
Citera
2015-01-18, 18:40
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Var kommer stålarna ifrån? Är det Foppa som pröjsar? För ekonomin är väl inte särskilt fet i Modo direkt?

Det fanns en viss peng från budgeten man kunde ta ifrån. Sedan är det sponsorer och privatpersoner som betalar. Kravet är att man satsar även för nästa säsong, så man slipper en repris kommande säsong.
Citera
2015-01-18, 18:53
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Lagace är som bekant redan klar för Luleå nästa år. Nu ska man enligt Asplövens tränare vara intresserad av radarpartnern John Henrion också. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=31275
Värst vad spelare det ska in i Luleå nästa säsong, många på väg ut eller?
Citera
2015-01-18, 19:01
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Värst vad spelare det ska in i Luleå nästa säsong, många på väg ut eller?

Det är väl en 12-13 spelare med utgående kontrakt. Nu lär ju en del av dessa förlänga, men nytt ska väl också in. Känns som att dessa två bör vara rätt välscoutade.
Citera
2015-01-18, 19:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Bara det blir väl genomtänkta värvningar och inte bara tar första bästa i ren panik.

Du menar som man gjorde efter att ha stått bakom Forsberg till 100 % för att sedan få panik och kasta sig över den minst lika usla Perra?
Citera
2015-01-18, 20:58
Medlem
Citat:

Foppa fick jackpott i Vegas.
Citera
2015-01-18, 21:23
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Lagace är som bekant redan klar för Luleå nästa år. Nu ska man enligt Asplövens tränare vara intresserad av radarpartnern John Henrion också. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=31275

Det får inte blir för många allsvenska värvningar bara. Ska dessa två in så behöver vi lasta av rätt många spelare känns det som.
Citera
2015-01-18, 23:02
Medlem
Ferross avatar
Ryktas om att Hjelm är klar för SSK, det hade varit en stor dag för LHF om det är sant!!

Inget ont om Andreas som person men han är en typisk spelare som är duktig i Allsvenskan men inte klarar av att ta steget upp en nivå till. Han borde egentligen försvunnit från klubben för över en säsong sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in