Citat:
Ursprungligen postat av
MySpace
Om du klipper dej och börjar tvätta dej så kanske du kan få en flickvän! Någon mer bitter jävel som du är svårt att hitta i den här tråden! Jag har läst dina gråtdrypande kommentarer år ut och in i dessa hockeytrådar, kan ju bara bero på en sak.... (Se ovan)
Hockey handlar inte om att slåss utan att spela bra hockey! Frölunda hade totalt fel inställning igår efter ha haft en lysande start. Ta ett "grattis"" som en man och sluta gnälla för helvete!
Du var mig en obitter jävel. Hmm, vet du vad om du kopplar in den där ignorefunktion då inträder det någon slags avancerad datafunktion som gör att du slipper vara obitter på mig år ut och in i framtiden, och en spysmiley som visar långfingret på det.
Hur som så vill jag minnas att av 5 möten förra säsongen så klådde hv-laget upp MoDo i tre möten. Nu var ju MoDo riktigt bra borta i Karlstad så det här lär bli en bra och spännande match och en kan ju tänka sig att hockeyflytkingarna Önerud och Torp vill visa upp sig lite extra en sån här match.
Av MoDo i och med att de spelar hemma så förväntar jag mig att de gå för fullt. Det intressanta med HV71 är ju de om ha samma frenesi på bortaplan som på hemma plan. Blir det skridskoåkning av guds nåde från Tedenby på bortaplan? Kommer Laine orka mangla 1200 tacklingar på bortaplan? Kommer Mackan att visa att smockan även hänger i luften på bortaplan? Apropå mackor orkar Christensen med att leverera dem även på bortaplan?
Vi får avvakta och se men om HV71 känner och har disciplinen nog att även knoga på bortaplan så blir det här en kul tillställning och troligen vinst med stora siffror. Om HV71 är sådär håglösa som bara de kan vara då blir det en förnedringstorsk för oss.
Bara att hoppas att hv-laget denna säsongen har kraften och viljan att vara HV71 på bortaplan oxå. Var ju lite si och så med det borta mot Växjö.