2015-01-17, 02:25
Medlem
Så det är inte någon friidrottare och sedermera tränare som själv tidigare varit utnyttjad och kommer från Sillstryparstaden. Inte han som skrev bok om det utan den andre som ville ligga lite lägre gällande övergreppen. Detta var min första tanke men kanske helt feltänkt
Citera
2015-01-17, 02:46
Medlem
DickyTickers avatar
Jag har fått ett namn med informationen "100% säkert".

Jag vet inte om jag bör outa namnet innan jag är helt säker men hur kan jag vara det? Någon mer erfaren här som kan ge mig råd vad jag bör göra? xD

Min "källa" har fått det från en annan som anses säkert. Ska man kanske kolla upp hans tidigare dom på måndag innan?

En sökning på Lexbase visar inte någon träff på namnet. Där är dock inte alla domar tillgängliga ännu så det kan bero på det.
Senast redigerad av DickyTicker 2015-01-17 kl. 02:48.
Citera
2015-01-17, 03:15
Medlem
DickyTickers avatar
Äh vafan jag gör såhär tills vidare.

Personens initialer är HB och man kan ju skriva ut det såhär H*** F*******
Vill inte skriva ut bokstäverna än, kanske gör det när jag vaknat.

Personen bor tillsammans med sin 14 år yngre fru i ett litet samhälle i LT:s område strax utanför Södertälje.

Han är VD för flera AB och en enskild firma.

Han sysslar med Taekwondo.

Räcker det så för nu?
Citera
2015-01-17, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DickyTicker

Personen bor tillsammans med sin 14 år yngre fru i ett litet samhälle i LT:s område strax utanför Södertälje.

Räcker det så för nu?
Det där räckte för att hitta med lite googlande. Han ser ju väldigt glad och svettig ut med barnen på bilderna... Skyldig! Castration! Double castration!
Citera
2015-01-17, 03:29
Medlem
Citat:

Räcker det så för nu?

Alla dessa ting verkar stämma på en viss H*ns Forg*ert (där *= a och b).
Citera
2015-01-17, 03:30
Medlem
DickyTickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noaksknark
Det där räckte för att hitta med lite googlande. Han ser ju väldigt glad och svettig ut med barnen på bilderna... Skyldig! Castration! Double castration!

Ja jag såg det också. Känns äckligt och vore creapy om han har egna barn under 15...
Citera
2015-01-17, 03:59
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Jag har fått ett namn med informationen "100% säkert".

Jag vet inte om jag bör outa namnet innan jag är helt säker men hur kan jag vara det? Någon mer erfaren här som kan ge mig råd vad jag bör göra? xD

Min "källa" har fått det från en annan som anses säkert. Ska man kanske kolla upp hans tidigare dom på måndag innan?

En sökning på Lexbase visar inte någon träff på namnet. Där är dock inte alla domar tillgängliga ännu så det kan bero på det.

Gör det när han är dömd. Inte innan.
Citera
2015-01-17, 04:28
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Vet inte om det är relevant men är iallafall märkligt.

http://www8.idrottonline.se/IFStrangnasProfessionalChangHun-Taekwon-do/Traning/Instruktorer/

Hans är överst men det är inte det jag reagerade på utan kontaktuppg till sidan.

Tel nr (inget)
epost tjpshychodad gmail

Eehh hehh LOL

ed: verkar vara adress till en annan som har hand om sidan men det kanske ger en signal om vad det är som lurar bakom ridåerna av oskyldig TaEkWAndoo1!
Citera
2015-01-17, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Vet inte om det är relevant men är iallafall märkligt.

http://www8.idrottonline.se/IFStrangnasProfessionalChangHun-Taekwon-do/Traning/Instruktorer/

Hans är överst men det är inte det jag reagerade på utan kontaktuppg till sidan.

Tel nr (inget)
epost tjpshychodad gmail

Eehh hehh LOL

ed: verkar vara adress till en annan som har hand om sidan men det kanske ger en signal om vad det är som lurar bakom ridåerna av oskyldig TaEkWAndoo1!

Kanske är initialerna till tränaren som nått "4:e dagen" som emailen börjar med? TJpsychodad
Senast redigerad av Claramell 2015-01-17 kl. 06:57.
Citera
2015-01-17, 07:52
Medlem
Citat:
Ja jag såg det också. Känns äckligt och vore creapy om han har egna barn under 15...

Tyvärr tror jag så är fallet...:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=696428857057225&set=a.6964288803905 56.1073741828.100000703522434&type=1&theater
Citera
2015-01-17, 08:56
Medlem
Den med det häftiga namnet ps*chod*d är INTE den anhållne. Däremot har några korrekt varit inne på både rätt sport och person. Han måste ha riktigt otur som vid upprepade tillfällen, verkar ha oturen att ramla in med k*ken rätt in i småflickorna.
Citera
2015-01-17, 08:59
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grytet
Kan det vara detta han är dömd för tidigare? http://www.metro.se/nyheter/42-arig-kampsportstranare-falls-for-sex-med-14-aring/Objgbl!newsmotion_94495/ åldern stämmer iaf

Tack, nu vet vi med all säkerhet att det rör sig om Kampsport.
Senast redigerad av JaBaDaBaDoo 2015-01-17 kl. 09:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in