Citat:
Hej.
Nu kanske detta är långsökt. Men när du laddat ned ett program färdigt, så antar jag att du kopierar den nya länken till nästa program du vill ladda ned och sedan klistrar in i programmet? Det kan inte vara så att den gamla länken ligger kvar i programmet? Dvs att rutan du klistrar in i inte är riktigt tömd.
Har hänt mig själv några gånger att jag klistrat in snabbt och upptäcker att den gamla länken eller delar av den ligger. Detta skulle i så fall kanske förklara felet du får, för felmeddelandet kommer ju när videon man försöker få ner inte finns. Dvs felaktig url.
@Uman, skulle det vara möjligt för dig att kanske lägga till en knapp, t ex "Rensa URL" eller "Ny hämtning" eller rentav att programmet automatiskt tar bort den gamla länken när cmd-fönstret är färdigt med nedladdningen/konverteringen?
Sedan bumpar jag en tidigare grej jag nämnde. Att klistra in länk. Varför går det inte att högerklicka och klistra in i programmet? Kan du aktivera det på något sätt. Jag vet såklart att man kan använda tangentbordet, men ibland är det skönt att slippa sträcka sig =). Eller du kanske kan lägga till en knapp för det också? Vore nästan ännu smidigare. En "Klistra in URL"-knapp vore ganska behändigt.
Tack för allt jobb i alla fall Uman, ditt program jobbar så hårt så det glöder här. Så sjukt mycket smidigare och snabbare än Pirateplayer. Mycket uppskattat!
men märkte att premium inte gillar -A, funkar bara hyffsat på det som är gratis.