2015-01-16, 20:16
Medlem
Mrmusics avatar
Roligt att se de "rasistiska" protestlistorna för folk som inte vill ha dessa typer av boenden intill sig
Citera
2015-01-16, 20:18
Medlem
mrmoonlightss avatar
Alltså förutom det moraliskt förkastliga i att stötta dom här ostraffade mördarna är tanken som sådan helt omöjlig.

Om man har tagit det oerhörda steget att åka ner och strida med bössan i hand för Allah, och gärna skära halsen av folk, så är man rejält jävla under isen. Då hjälper ingen beteendeterapi i världen. Dom garvar bara åt Sverige. Dom kan ta sina jobb i några år, men djupt inne i själen kommer deras kärlek för islam aldrig att tyna bort.
Citera
2015-01-16, 20:21
Medlem
H8erfisternators avatar
Hur går man med i ISIS? får man våldta om man går med?
Citera
2015-01-16, 20:22
Medlem
narkoluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinoelin
Typiskt Sverige.
Belöna våldsälskande pack.
De förtjänar verkligen inte att få sätta sin fot här igen.

"De är ju också människor" kan ni köra upp någonstans.
De är inte friska i huvudet och njuter av att mörda och våldta, de är inte värda att slösa 50 öre på.

Herregud vilka idioter till politiker, man undrar ibland hur det är möjligt att de får komma undan år efter år...

Vad får alla nazister för stöd i Sverige?
När tom en random SDare blir av med jobbet pga sina åsikter.

Nu ska vi inte va sånna, det är ju fredag för faen!!!
Djuren är ju också människor, djuren har ju också känslor, i fabulerarnas värld...
För er som inte minns: http://m.youtube.com/watch?v=1NQsiKjxZX8
Citera
2015-01-16, 20:23
Medlem
mrjugs avatar
Ursäkta mig så här en fredagkväll efter något glas vin.. Jag hänger inte med på politikersagan sverige längre. När ska dessa inse att det det är bättre att äga istälelt för att ägas. Det vi ser med ISIS och som nyligen hände i Frankrike och Beligien är bara början. Denna typ av attentat kommer bli vardag i sverige inom en snar framtid (ok media kommer mörka detta så gemene man får inget veta).

Jag har inget emot olika kulturer och personer från olika världsdelar, jag har vänner från i stort sett alla världsdelar.

dock är det en typ jag har rätt svårt att acceptera, ni får själva lista ut vilken. men någonstans får man dra en gräns..
Citera
2015-01-16, 20:23
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Någon med oss skämta aprillo?
Nej just det, det är ju Sverige vi bor i, här är allt på största allvar.
Riktigt vidrigt förslag.

Fast lite rätt är det för vad är alternativen? Ska de vara arbetslösa och krigsskadade är inte bra heller för oss svenskar.
Citera
2015-01-16, 20:24
Medlem
H8erfisternators avatar
Om man gör sin egen cell och säger att man kämpar för IS räknas det?
Citera
2015-01-16, 20:24
Medlem
Wargs avatar
Folk som skurit halsen av andra, våldtagit, avrättat, förtryckt hör inte hemma i Sverige. De utlandsfödda skall förlora sina medborgarskap och utvisas. De som är födda här med dubbla medborgarskap skall fråntas sina medborgarskap och utvisas. Folk som är födda här och endast innehar svenskt medborgarskap bör sättas i fängelse på livstid, och inte för att skriva böcker och spela Playstation, utan för att användas som arbetskraft i fängelsefabriker.

Hur kan en person ens ha mage att föreslå att terrorister skall få arbete och terapi. Bör Breivik få arbete och terapi?
Citera
2015-01-16, 20:27
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H8erfisternator
Om man gör sin egen cell och säger att man kämpar för IS räknas det?

Alla arbetslösa unga borde gå med i IS så att de snabbt kan få jobb
Citera
2015-01-16, 20:31
Medlem
Då undrar jag, vilken arbetsgivare skulle anställa en ex ISIS terrorist som antagligen inte har någon utbildning eller erfarenhet när det finns mängder av arbetslösa ?
Citera
2015-01-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Då undrar jag, vilken arbetsgivare skulle anställa en ex ISIS terrorist som antagligen inte har någon utbildning eller erfarenhet när det finns mängder av arbetslösa ?
Kanske som styckare hos SCAN?
Citera
2015-01-16, 20:33
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89

De får förmodligen statliga jobb, ta hand om unga, gamla, eller kanske jobb i en moské.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in