2015-01-16, 19:13
Medlem
Katzyns avatar
Tanken slog mig att det kan finnas andra personer i Örebro som skulle vilja ha ett jobb, eller folk som väntar i kön till att få träffa psykolog, men jag antar att dom helt enkelt måste förstå att de får stå tillbaka för en mer prioriterad och förtjänstfull grupp som återvändande IS-krigare...
Citera
2015-01-16, 19:28
Medlem
Ratads avatar
På 80- och 90-talen skulle förortsbus och raggarpatrask åka på bårresor och annat för att de skulle lära sig bli snälla och lydiga konsumenter i demokraturen Sverige... det gick inget vidare.

Men gubbfan är centerpartist - vilket är ett PK-ord för sinnessvag.

Nu när jag bara har ströjobb kanske jag skulle börja tro på fantasifarbröder, göra lite bensinbomber och kräva fritidsgård? Man kanske rentav får jobb på Örebro kommun?
Citera
2015-01-16, 19:36
Medlem
Måste vara helt underbart att vara terrorist och komma till Sverige. Först våldta och mörda kvinnor och barn och sedan en enkelbiljett till Sverige för betald "terapi" och ett fast jobb. Jobbet i fråga blir väl på något slakteri eller också får dom åka ut i skolor och berätta om sina häftiga upplevelser och värva nya till jihad.

Vilket jävla liv det skulle bli om terroristen Breivik flytt till ett annat land och blivit behandlad som en kung där istället för att sitta inlåst i Norge. Vad tycker ISIS motståndare om att Sverige tar hand om dessa "pojkar" så att dom kan värva fler och vila upp sig inför nästa resa?

Personligen tycker jag att man har förverkat sin rätt att leva skyddad i Sverige om man en gång har flytt hit pga. krig/förtryck i hemlandet men sedan frivilligt återvänder för att ställa till samma djävulskap själv.
Citera
2015-01-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det ser inte ljust ut för Sverige, tyvärr. Det bor redan alldeles för många muslimer här, och alldeles för många av dem är fundamentalister. Det enda som fungerar mot denna samhällscancer är utvisning av fundamentalister och terrorister på livstid, alternativt att aldrig släppa in dem i landet igen. Om vi förde en sådan politik så skulle vi kanske ha en chans. Nu gör vi dock inte det, utan istället så fortsätter vi massimporten av religiösa fanatiker in i landet, samtidigt som vi har ett politikeretablissemang som inte fattar vad de håller på med, och ett ganska korkat folk som fortsätter rösta på dem.

Jag tycker det är hemskt på ett sätt, men varningarna har ju faktiskt haglat kring islam i över 20 år nu. Är man vrång och inte vill lyssna, då får man faktiskt skylla sig själv.

Jag har löst börjat planera att lämna landet så småningom.

Och var utvisa man dom som är födda i Sverige?
Citera
2015-01-16, 19:54
Medlem
Gabogibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Måste vara helt underbart att vara terrorist och komma till Sverige. Först våldta och mörda kvinnor och barn och sedan en enkelbiljett till Sverige för betald "terapi" och ett fast jobb. Jobbet i fråga blir väl på något slakteri eller också får dom åka ut i skolor och berätta om sina häftiga upplevelser och värva nya till jihad.

Vilket jävla liv det skulle bli om terroristen Breivik flytt till ett annat land och blivit behandlad som en kung där istället för att sitta inlåst i Norge. Vad tycker ISIS motståndare om att Sverige tar hand om dessa "pojkar" så att dom kan värva fler och vila upp sig inför nästa resa?

Personligen tycker jag att man har förverkat sin rätt att leva skyddad i Sverige om man en gång har flytt hit pga. krig/förtryck i hemlandet men sedan frivilligt återvänder för att ställa till samma djävulskap själv.

Att jämföra Breiviks terrorism med jihadism passar sig bara när man vill påvisa att vita också utför terrordåd.
Citera
2015-01-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engelsmann
Och var utvisa man dom som är födda i Sverige?
Tillbaka till det 'drömsamhälle' de hjälper till att skapa där nere kanske? Dom är ju uppenbarligen välkomna där.
Frågor?
Citera
2015-01-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabogibo
Att jämföra Breiviks terrorism med jihadism passar sig bara när man vill påvisa att vita också utför terrordåd.

Jag jämförde i och för sig inte Breiviks terrorism med jihad, utan nämnde vilket liv det skulle ha blivit om ett land tog emot en flyende Breivik och gav honom en fristad och behandlade honom som en kung, likt det vissa politiker vill göra med de från ISIS som far till Sverige.
Citera
2015-01-16, 20:22
Medlem
Sjobergs avatar
Haha "I Vivalla är alla livrädda för islamisterna som terroriserar orten."

Jag är svensk och bor i Vivalla, och även fast vi inte är många svenskar som bor här så sätter dom som bor här upp ljusstakar, det kan jag försäkra er om (antingen det eller så har jag sett fel hela vintern).

Ni borde verkligen kolla upp det som skrivs, kanske en person har sagt en sak men i verkligheten gäller en helt annan.

För att inte bli totalsågad så kan jag erkänna att jag röstar på SD, och kommer fortsätta göra det. Men det har ingenting att göra med att jag bor i Vivalla, utan för att våra sjuka politiker styr detta land som ett jävla dagis.

Tack för mig.
Citera
2015-01-16, 20:23
Medlem
Ja Sverige var ett trevligt land o leva i för 20 - 30 år sedan, nu invaderas det av djävla svin som lever på det vi byggt upp, blir så förbannad att det skall daltas med terrorister mm.
Is terrorister åker o krigar sen när dom kommer hem skall vi ta hand om skiten, fy fan
Citera
2015-01-16, 20:24
Medlem
Halloween2s avatar
Finns säkert jätte många svenska doktorer som vill ha hand om terrorister som patienter, eller dubbelt så många företag som vill anställa kamel knullare som nyss kommit hem i från skiten

välkomna tillbaka alla stora krigare med skruvmejsel i halsen
Citera
2015-01-16, 20:38
Medlem
dagsmejas avatar
Ni minns väl hur det såg ut i Örebro när NA publiverade Muhammed-bilderna. Då var det tusentals muslimer som demonstrerade genom staden, en del riktigt hotfulla. Örebro är snart ett kalifat. Staden är körd.
Citera
2015-01-16, 20:42
Medlem
dagsmejas avatar
Såg nån som gjorde en bra jämförelse med Ukraina. Om man som nynazist kommer hem till Sverige efter att ha slaktat ryssar i Ukraina. Har man då samma rätt till stöd som is-krigarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in