2015-01-13, 23:03
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Inte så oväntat.

Ett hinder är ju lönen.

Hur ser citys anfallsuppsättning ut? dzeko är väl påväg bort. Bara aguero som levererar där framme väl. En tung striker borde väl fungera är min första tanke...

Han har ju bevisat att laget han spelar i inte behöver vara bollförande så bara det löser sig ekonomiskt kanske han kan kämpa sig tillbaka till landslaget.

Fyfan vad sorglig historia. :/

Tror verkligen inte han kommer spela något mer i landslaget då man knappt behöver någon anfallare.

Dekzko till stoke vore ju något
2015-01-14, 00:14
Medlem
JayGatsbys avatar
Minns under Europa League att det ofta pratades om en spelare i kroatiska Rijeka som sprutade in mål och spåddes en stor framtid.

Någon som vet vem jag menar och om det pratas något om honom nu?
2015-01-14, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Minns under Europa League att det ofta pratades om en spelare i kroatiska Rijeka som sprutade in mål och spåddes en stor framtid.

Någon som vet vem jag menar och om det pratas något om honom nu?

Kramaric? Blev klar för Leicester för några dagar sen.
2015-01-14, 00:28
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Inte så oväntat.

Ett hinder är ju lönen.

Hur ser citys anfallsuppsättning ut? dzeko är väl påväg bort. Bara aguero som levererar där framme väl. En tung striker borde väl fungera är min första tanke...

Han har ju bevisat att laget han spelar i inte behöver vara bollförande så bara det löser sig ekonomiskt kanske han kan kämpa sig tillbaka till landslaget.

Fyfan vad sorglig historia. :/

Vad är sorgligt? Knappast som att Gomez är/var en magisk spelare på något sätt. En rätt begränsad goal-getter. Inte mycket mer än så.
2015-01-14, 01:10
Medlem
DAGGER-5s avatar
Alvaro Arbeloa will reject Arsenal and Chelsea to rejoin Liverpool in January. [Telegraph]
känns som en rätt så onödig värvning om man ska fortsätta med 3 backslinjen, eller skulle han kanske kunna lira mittback också?
2015-01-14, 01:16
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Bony är väl i princip klar för City? Det är snarare Arsenal som behöver anfallare just nu. Visst, Sanchez är galen, men vilka har de förutom Giroud som är rena strikers? Två anfallare har redan lämnat.

Welbz
2015-01-14, 01:49
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad är sorgligt? Knappast som att Gomez är/var en magisk spelare på något sätt. En rätt begränsad goal-getter. Inte mycket mer än så.

Nu är han ju ingen Messi eller något annat i närheten av såna spelare men skulle nog sett annorlunda ut om han inte vart skadad under sina topp år. Skytteliga vinnare, mest hat tricks i BL. En skoj figur att titta på när han spelade i rätt liga
2015-01-14, 08:50
Medlem
Axezzs avatar
Verkar bli Sunderland för Defoe.

DAVID JONES ‏@DavidJonesSky 7 minför 7 minuter sedan

Told the Defoe deal to Sunderland is done. Surprised by the numbers involved. Seems quite a change in policy.

Sampdoria och Inter vill ha Eto'o.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/samuel-etoo-could-make-everton-8441943
Senast redigerad av Axezz 2015-01-14 kl. 08:53.
2015-01-14, 09:02
Medlem
erikbes avatar
Lavezzi närmar sig Liverpool läser jag. Vet inte vad jag ska säga om så blir fallet. Han har aldrig varit någon större favorit
2015-01-14, 10:39
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Wilfried Bony är klar för City, parterna bör göra det officiellt under dagen.
2015-01-14, 11:36
Medlem
pissoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Lavezzi närmar sig Liverpool läser jag. Vet inte vad jag ska säga om så blir fallet. Han har aldrig varit någon större favorit

Jag tror det kan bli toppen, visst är han ingen Sanchez eller Di Maria, men särskilt i VM så visade han stundtals upp världsklass. Och är det för 8M som det ryktas om så är det ju ett rån, hans lön är ju inte heller så extremt hög om man kan lita på vad man finner när man googlar.

Edit: och det har ju saknats en tydlig flickfavorit på Anfield ända sedan Torres
Senast redigerad av pissoar 2015-01-14 kl. 11:40.
2015-01-14, 13:01
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Benik Afobe lämnar Arsenal för Wolves, 3.5 års kontrakt.

EDIT

Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Wilfried Bony är klar för City, parterna bör göra det officiellt under dagen.

Bony med City tröja
Senast redigerad av IfIWereAGirl 2015-01-14 kl. 13:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in