Citat:
Varför snackade du om facebook då? Även där fanns folk som stöttade men det hör inte till poängen.
En googling och du får massor av träffar. Jag tar inte saker från luften om du tror det, finns ingen anledning för det.
Ignorans. Det är som att säga att bara för att vi inte blivit besökta av aliens existerar de inte nånstans i universum.
Och breivik blev friskförklarad i rätten om du inte minns det. Så det rör sig alltså inte om en galning utan en extremistisk terrorist likt islamisterna.
Eller brist på tid. Som sagt, google är inte långt borta.
Precis, extremism kallas det och det har väldigt lite att göra med vanliga muslimer. Jag själv har släkt som är både halv och helmuslimer och de vill inte ha något med extremisterna att göra. De avskyr dem lika mycket som vanligt neutralt folk.
En googling och du får massor av träffar. Jag tar inte saker från luften om du tror det, finns ingen anledning för det.
Ignorans. Det är som att säga att bara för att vi inte blivit besökta av aliens existerar de inte nånstans i universum.
Och breivik blev friskförklarad i rätten om du inte minns det. Så det rör sig alltså inte om en galning utan en extremistisk terrorist likt islamisterna.Eller brist på tid. Som sagt, google är inte långt borta.
Precis, extremism kallas det och det har väldigt lite att göra med vanliga muslimer. Jag själv har släkt som är både halv och helmuslimer och de vill inte ha något med extremisterna att göra. De avskyr dem lika mycket som vanligt neutralt folk.
Det hör visst till poängen då det är en jävla skillnad med att våga stå för det man tycker offentligt och att slänga ur sig nåt infantilt på anonyma forum för att reta upp folk.
Google? Nästan så jag saknar ord, google innehåller allt möjligt men jag tänker inte ägna en sekund åt att tråla i det vattnet då du verkar så säker på det du säger, länk eller så har det aldrig sagts och du hittar på.
Ignorans? Om jag ställer frågan tror du på påskharen jultomten och loch ness odjuret?
Jag menar, vi har ju inte blivit besökta av någon av dom men enligt dig så behöver det inte betyda att dom inte existerar? Friskförklarad i rätten ja, det kan inte ha att göra med politiskt rävspel?
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/professor-oprofessionell-rapport_6986449.svd
Men nä tro du på jultomten så ser vi andra på verkligheten
Det största problemet när salafisterna och övrigt pack tar över mer och mer är att alla muslimer svartmålas, så ännu en orsak att kämpa emot radikaliseringen i egna led, som det är nu vågar ingen öppna käften för rädsla att bli kalla islamofob, vilket är en idiotisk term i sig själv det finns då ingen "ologisk" rädsla för islam i nuvarande form.