2015-01-13, 15:32
Medlem
bagarn29s avatar
http://www.skanskan.se/article/20150113/ESLOV/150119839/1016/-/mordmisstankt-greps-i-sommarstugeomrade-

Citat:
ESLÖV/SJÖBO. Den man i 20-årsåldern som på torsdagskvällen greps i ett sommarstugeområde i Sjöbo, som misstänkt för mordet på en 27-årig man i Eslöv i lördags, kommer att förhöras ytterligare av polis under tisdagen eller onsdagen. De tre övriga som greps vid polisens tillslag är nu alla släppta.
Citera
2015-01-13, 15:43
Medlem
Denna herre kanske?

http://mellanskane.lokaltidningen.se/lokaltidningen-fraagar-vilken-är-den-viktigaste-lokala-valfraagan-/20140404/artikler/704029789/

Bilden längst ner.
Citera
2015-01-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaskor
M***ias C**ander

*=att
*=el

BO har enligt rykten pressat den MGMs bror på 200 000 kr för inte så värst längesedan...

Med tanke på att både MGM och hans fästmö bor typ 10 meter från brottsplatsen, känns det inte direkt som att dådet var så genomtänkt. Speciellt inte eftersom MGM är vän med både offret och Kristian(som alltså stod bredvid när Jim blev skjuten).
Citera
2015-01-13, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av convict_81
Denna herre kanske?

http://mellanskane.lokaltidningen.se/lokaltidningen-fraagar-vilken-är-den-viktigaste-lokala-valfraagan-/20140404/artikler/704029789/

Bilden längst ner.

Japp, det är M***ias!
Citera
2015-01-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkuken
Vilka jävla dårar, två idioter sitter och smajlar när deras broder fått en kula i pallet. Varav den ene ser ut som han sitter och skiter.
Varför i helvete har mongot längst till höger på sig Anita Ekbergs solglasögon?

Hoppas dom får en kula i huvudet hela högen så dom kan återförenas med pundarslöddret.

En av dem skriver på facebook att dem smajlar för att dem just precis hade skämt ut journalisten så dem brast ut i skratt...... Hmm..... alla på bilden är slödder i eslöv
Citera
2015-01-13, 15:53
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jxdeath
En av dem skriver på facebook att dem smajlar för att dem just precis hade skämt ut journalisten så dem brast ut i skratt...... Hmm..... alla på bilden är slödder i eslöv

Haha länka är du snäll.

Förresten Celanders citat

"Mattias Celander, Eslöv –Jag säger lägg ned polistationen. Jag gillar inte poliser och de är väldigt långsamma här."

Haha, kriminell som vill lägga ner polisstationen så de kan härja fritt.
Citera
2015-01-13, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staygoldforever
BO har enligt rykten pressat den MGMs bror på 200 000 kr för inte så värst längesedan...

Med tanke på att både MGM och hans fästmö bor typ 10 meter från brottsplatsen, känns det inte direkt som att dådet var så genomtänkt. Speciellt inte eftersom MGM är vän med både offret och Kristian(som alltså stod bredvid när Jim blev skjuten).

Han kommer nog lindrigt undan om det stämmer, plus att han är under 21.
Citera
2015-01-13, 16:00
Medlem
Jag ber om ursäkt till anhöriga för frågan.

Om BO kom med en yxa farandes kan det inte räknas som självförsvar när GM sköt, då denne var i livsfara?

Det kanske inte är mord eller dråp, utan något annat?
Citera
2015-01-13, 16:09
Medlem
Vad jag har hört så sprang/körde MGM iväg och hämta sin puffra och sen tillbaka, om det nu är så ja då kan han glömma självförsvar som ursäkt
Citera
2015-01-13, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Jag ber om ursäkt till anhöriga för frågan.

Om BO kom med en yxa farandes kan det inte räknas som självförsvar när GM sköt, då denne var i livsfara?

Det kanske inte är mord eller dråp, utan något annat?

Kan aldrig klassas som självförsvar då han aktivt tagit med sig skjutvapen till platsen.

Kanske grovt vållande till annans död om han har tur.
Citera
2015-01-13, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaskor
Vad jag har hört så sprang/körde MGM iväg och hämta sin puffra och sen tillbaka, om det nu är så ja då kan han glömma självförsvar som ursäkt

Dråp!
Citera
2015-01-13, 16:11
Medlem
Den här Mattias C*lander är han verkligen svensk?

Ser lite turk-aktig ut. Eller är han zigenare också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in