2015-01-12, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Varför sitter han till höger och skrattar? Men framförallt; varför sitter han och skiter till vänster?

Ja den fetlagde till vänster måste ha gener från Afghanistan eller Balkan, där sitter man så hela dagarna. På murar, lådor, bänkar, stolar, bilhuvar ja ta mig faan överallt sitter man på det där viset. Det krävs många års övning för stt behärska det där ordentligt.

Har f.ö sett en afghan som suttit ordentligt mycket på det viset, den hade utvecklat en led till på benet strax under knäleden, sjukt vidrigt att behöva se.
Citera
2015-01-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Om man har lust att tona ner betydelsen lite så är det ett vanligt misstag att råka le när kameran åker fram, det är liksom så man har lär sig att göra sen barnsben.

Men övriga lärde sig inte det då menar du?
Citera
2015-01-12, 17:39
Bannlyst
Citat:
Om man har lust att tona ner betydelsen lite så är det ett vanligt misstag att råka le när kameran åker fram, det är liksom så man har lär sig att göra sen barnsben.

Är det något du själv kommit fram till eller finns det forskning på detta?
Citera
2015-01-12, 17:55
Medlem
Citat:
Hm..ok... Det är säkert mycket dem lärt sig sen barnsben tex inte knarka,råna, misshandla mm..varför skulle det "att le när kameran kommer fram" ha satt sig i "ryggraden"??
Citera
2015-01-12, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Taxx
Är det något du själv kommit fram till eller finns det forskning på detta?

Lite svårt att hitta vetenskaplig forskning på detta, som du nog förstår.

Men mitt resonemang är att ibland ser man i lokaltidningar artiklar om nåt folk är upprörda över, dvs att dom "rasar" över nåt, och så har fotografen inte varit så rutinerad, och inte sagt åt folk som lett in i kameran av ren betingelse. Ofrivillig komik, och brukar upprepa sig lite då och då.

Mer solid bevisföring hade krävt att jag ringde till tidningsfotografter och frågade om detta var nåt dom ofta stöter på, men riktigt så engagerad är jag inte att söka upprättelse för kriminellt slödder med opassande leende. Bara det att ibland ska man inte dra på så stora växlar i onödan.

OnT: Jävligt intressant med utpekande av serierånaren av Sallerups lågprishandel. Den jäveln borde kidnappas och föras bort till Azerbadjan eller var fan det nu är han har rymt ifrån.
Citera
2015-01-12, 18:37
Medlem
superkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Skånskan: Polisen söker efter två gärningspersoner

Bild på bröderna i länken. Bilden uppförstorad.

Vilka jävla dårar, två idioter sitter och smajlar när deras broder fått en kula i pallet. Varav den ene ser ut som han sitter och skiter.
Varför i helvete har mongot längst till höger på sig Anita Ekbergs solglasögon?

Hoppas dom får en kula i huvudet hela högen så dom kan återförenas med pundarslöddret.
Citera
2015-01-12, 18:43
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuttiotalist
Sallerupsrånaren längst till vänster.

Om det nu var det kräket som var inblandad i rånet, varför sitter inte kräket på kåken?
Rånet skedde i Mars i förra året så varför vandrar han runt och bajsar på foton redan nu?
Citera
2015-01-12, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkuken
Vilka jävla dårar, två idioter sitter och smajlar när deras broder fått en kula i pallet. Varav den ene ser ut som han sitter och skiter.
Varför i helvete har mongot längst till höger på sig Anita Ekbergs solglasögon?

Hoppas dom får en kula i huvudet hela högen så dom kan återförenas med pundarslöddret.

Ja det är inte många rätt på det kortet , 3.e från vänster försöker också se jävligt hård ut. Filmjölksgubbar hela högen. Man ser på klädseln att de kommer från en liten bonnhåla.

Snäpp upp er eller dö era svin.
Citera
2015-01-12, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Om det nu var det kräket som var inblandad i rånet, varför sitter inte kräket på kåken?
Rånet skedde i Mars i förra året så varför vandrar han runt och bajsar på foton redan nu?

För att han dömdes till 6 månaders fängelse om jag inte missminner mig. Snubben hälsar tydligen på i butiken då och då, enligt vänner som arbetar där.
Citera
2015-01-12, 19:16
Medlem
CFA.Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuttiotalist
Sallerupsrånaren längst till vänster.

Det viskas på stan att MGMs namn börjar på B och finns bland BOs facebookvänner. Men som sagt, bara obekräftade rykten.

Kan ingen skjuta den jävla grisen Anton Olsson. Han bidrar ungefär lika mycket till samhället som den nu avliden Dahlin gjorde i sitt patetiska liv. Uppmärksamhetshora verkar han dessutom vara eftersom han gladeligen poserar bredvid ljusen och blommorna på mordplatsen.

För övrigt. Sitt inte och insinuera en massa om GMs eventuella identitet. Säg rätt ut vad han heter istället för "namnet börjar på B"
Citera
2015-01-12, 19:55
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CFA.Nilsson
Kan ingen skjuta den jävla grisen Anton Olsson. Han bidrar ungefär lika mycket till samhället som den nu avliden Dahlin gjorde i sitt patetiska liv. Uppmärksamhetshora verkar han dessutom vara eftersom han gladeligen poserar bredvid ljusen och blommorna på mordplatsen.

För övrigt. Sitt inte och insinuera en massa om GMs eventuella identitet. Säg rätt ut vad han heter istället för "namnet börjar på B"

Jag blev lite chockerad utav hans namn då jag aldrig skulle tro att han var svensk. Jag lägger en röding på att han pratar svenska med brytning fast han uppenbarligen är helsvensk. Vem vill sätta emot? antagligen ingen va?
Citera
2015-01-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Jag blev lite chockerad utav hans namn då jag aldrig skulle tro att han var svensk. Jag lägger en röding på att han pratar svenska med brytning fast han uppenbarligen är helsvensk. Vem vill sätta emot? antagligen ingen va?

Finns en skön beskrivning av Anton i en av de första inläggen om sallerupsrånet.

Citat:
Ursprungligen postat av CFA.Nilsson

Fortsättningen är obbi.

Någon som minns stöldvågen av 2-hjulingar i västra/nordvästra skåne för sisådär 10 år sedan? Vad som tros vara Jim fastnade på kamera.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?85776-Uppf%F6ljning-quot-mille-i-landskrona-quot&p=1474304&viewfull=1#post1474304
Senast redigerad av sjuttiotalist 2015-01-12 kl. 20:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in