2015-01-10, 10:58
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=064QkrMATW8
Citera
2015-01-10, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjimme
https://www.youtube.com/watch?v=064QkrMATW8

Anonymous har väl aldrig riktigt lyckats med något av sina "krig". Läcka databaser är det enda de verkar kunna göra.
Citera
2015-01-11, 13:14
Medlem
Tycker gott man kunde välja en annan symbol än den där hånflinande masken. Dessutom ironiskt att ha en delvis religiöst motiverad terrorist som symbol i kampen för yttrandefriheten.
Citera
2015-01-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r3nd33m3r
ANONYMOUS still fights C.P allthough it has now taken different directions. Much is done "invisibly" with a lot of effort in tracking down as many creeps as possible. Just because #OpPedoChat doesn´t seem to activy at the moment does NOT mean that nothing is happening, unseen to the public.
There´s even thoughts on going after the creeps that is known as "cappers" who screencaps minors when they´re lured into flashing themselves or even to "bate" - masturbating acts on cam. These individuals then use those caps for black-mailing purposes.

So, where's the standpoint that ViraL/Ryan was found with CP on his computer? That's a quite funny picture, fighting CP while downloading it yourself.
Citera
2015-01-12, 23:03
Medlem
Till dom som sa att anonymous är nere Länk, detta är väl ett himla bra jobb från gruppen. Mer anonymous åt folket!
Citera
2015-01-13, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tr1ppan
Till dom som sa att anonymous är nere Länk, detta är väl ett himla bra jobb från gruppen. Mer anonymous åt folket!

jag sympatiserar med terroristerna som dödade alla i frankrike. så länge man hånar ett folk som man vet tar mycket allverligt på dessa hån så får man skylla sig själv när sådant händer. här spelar inte yttrandefrihet in alls. om jag säger framför dig att din mamma är en hora luder en fitta att jag teoretiskt sett vill våldta dina syskon/barn så vill väl du slå mig på käften? ska jag skylla på att enligt lagen får jag säga såhär? jag välkommnar mer terrordåd mot dessa regeringar som tillåter folket att håna en religion där folket tar mycket allvarligt på hånen. som man bäddar får man ligga

anonymous kan inte göra mer än att stänga av konton eller outa folk som kanske vill söka sig till is. de kan ingenting som vanligt. ibland krävs det mer än att sitta vid en dator och cracka hacka lite.

det journalisterna visste och som resten av folket vet är att alla som hånar mohammad riskerar sina liv och muslimerna bryr sig inte ett skit om den yttrandefriheten ni/de har. så är det. länge leve is
Citera
2015-01-13, 10:29
Medlem
http://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/internet/article3874899.ece
Citera
2015-01-13, 13:44
Medlem
Bönans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
http://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/internet/article3874899.ece
Bra jobbat!!
Citera
2015-01-18, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O9C
jag sympatiserar med terroristerna som dödade alla i frankrike. så länge man hånar ett folk som man vet tar mycket allverligt på dessa hån så får man skylla sig själv när sådant händer. här spelar inte yttrandefrihet in alls. om jag säger framför dig att din mamma är en hora luder en fitta att jag teoretiskt sett vill våldta dina syskon/barn så vill väl du slå mig på käften? ska jag skylla på att enligt lagen får jag säga såhär? jag välkommnar mer terrordåd mot dessa regeringar som tillåter folket att håna en religion där folket tar mycket allvarligt på hånen. som man bäddar får man ligga

anonymous kan inte göra mer än att stänga av konton eller outa folk som kanske vill söka sig till is. de kan ingenting som vanligt. ibland krävs det mer än att sitta vid en dator och cracka hacka lite.

det journalisterna visste och som resten av folket vet är att alla som hånar mohammad riskerar sina liv och muslimerna bryr sig inte ett skit om den yttrandefriheten ni/de har. så är det. länge leve is

Sade Charlie Hebdo något i stil med det du nämner?

Jag trodde de sysslade med karikatyrer för att visa det löjliga/bisarra/knäppa i politik/relgion etc?

Ganska långt ifrån personliga påhopp?

Har du nåt exempel där de verkligen går "all in" mot muhammed? Grova förolämpningar typ det du nämnde duger...
Citera
2015-01-19, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Sade Charlie Hebdo något i stil med det du nämner?

Jag trodde de sysslade med karikatyrer för att visa det löjliga/bisarra/knäppa i politik/relgion etc?

Ganska långt ifrån personliga påhopp?

Har du nåt exempel där de verkligen går "all in" mot muhammed? Grova förolämpningar typ det du nämnde duger...

Den grova förolämpningen är väl just den att de gör karikatyrer av muslimska ledare och har även gjort karikatyr av deras profet. Vad får man ut av att håna andra religioner? Du och jag vet om vi ritar sådana karikatyrer och visar upp dom över hela världen så har vi 1000 tals männiksor som vill döda oss. Och det vore väl jävligt korkat? Alla som ritar karikatyrer av muslimska ledare och deras profet vet att dom här muslimerna skiter fullständigt i yttrandefrihet osv. Skulle man ta för givet att alla följde lagen hade vi inte behövt några poliser. Samma resonemang.

Folk är så jävla naiva som tror att de kan komma undan med allt för att landet man bor i har yttrandefrihet. Finns väl inte en jävel som kör för fort heller?

Jag hoppas att detta kommer hända flera gånger, alla de som dör förtjänar det och jag förstår hela den här grejen med IS, och anonymous kommer inte kunna göra ett skit förutom att ta ner en webbsaida i några dagar.
Citera
2015-01-19, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O9C
Den grova förolämpningen är väl just den att de gör karikatyrer av muslimska ledare och har även gjort karikatyr av deras profet. Vad får man ut av att håna andra religioner? Du och jag vet om vi ritar sådana karikatyrer och visar upp dom över hela världen så har vi 1000 tals männiksor som vill döda oss. Och det vore väl jävligt korkat? Alla som ritar karikatyrer av muslimska ledare och deras profet vet att dom här muslimerna skiter fullständigt i yttrandefrihet osv. Skulle man ta för givet att alla följde lagen hade vi inte behövt några poliser. Samma resonemang.

Folk är så jävla naiva som tror att de kan komma undan med allt för att landet man bor i har yttrandefrihet. Finns väl inte en jävel som kör för fort heller?

Jag hoppas att detta kommer hända flera gånger, alla de som dör förtjänar det och jag förstår hela den här grejen med IS, och anonymous kommer inte kunna göra ett skit förutom att ta ner en webbsaida i några dagar.

Förstår din poäng, fast jag inte håller med dig ett dugg Men att säga att du hoppas det händer igen, då hoppas jag att de är du som blir utsatt av jihadryttarna nästa gång, din lilla jävla skitunge
Citera
2015-01-19, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSkunk1955
Förstår din poäng, fast jag inte håller med dig ett dugg Men att säga att du hoppas det händer igen, då hoppas jag att de är du som blir utsatt av jihadryttarna nästa gång, din lilla jävla skitunge

Det rör mig inte i ryggen om de skulle få för sig att döda ett gäng svennar där jag ingår i gruppen. Antingen är man död eller levande. Men jag står faktiskt på deras sida ändå och jag känner åtmindstone 1 radikal islamist. Det fina är att dom tillåter vissa kristna och judar leva sida vid sida med IS! I mina ögon är de 2 franska bröderna hjältar. Och anonymous kan inte göra ett skit förutom att släcka ner en webbsida eller 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in