Citat:
Ursprungligen postat av
Skynetsnemesis
Ja jag förstod det, men det hjälper inte. Att vissa människor är mer eller mindre utvecklingsstörda här är inget nytt. Men att hylla med sitt eget namn på en publik sida är det jag syftar på.
Varför snackade du om facebook då? Även där fanns folk som stöttade men det hör inte till poängen.
Citat:
Vilka politiker då? Att vissa i SP skulle sagt något skulle jag inte bli så förvånad över men för att du ska ha någon trovärdighet så behöver jag namn och citat av dom som yttrat sig.
En googling och du får massor av träffar. Jag tar inte saker från luften om du tror det, finns ingen anledning för det.
Citat:
Hur jag vet? Ockhams rakkniv är en metod som passar bra in här.
Vi fick alltså höra från en massmördande galning att det minsann finns kristna krigarceller, var håller dom hus? Varför har dom inte gjort väsen av sig eller angripit något mål?
Och nä ett brev till norska rättshuset är verkligen inte nog för att räknas som bevis för detta.
Det troligaste är att det antingen är en psykpatient eller någon som vill ha uppmärksamhet som skickat detta.
Ignorans. Det är som att säga att bara för att vi inte blivit besökta av aliens existerar de inte nånstans i universum.

Och breivik blev friskförklarad i rätten om du inte minns det. Så det rör sig alltså inte om en galning utan en extremistisk terrorist likt islamisterna.
Citat:
Sen kan du kan inte sitta och påstå med så pinsamt svagt underlag att det finns det ena och det andra. Paranoida vanföreställningar kallas det visst.
Eller brist på tid. Som sagt, google är inte långt borta.
Citat:
Vad som däremot inte är indicier, tankekonstruktioner eller paranoida vanföreställningar är alla terrordåd som utförts av islamister på såna svaga grunder som att dom känner sig kränkta över det ena och det andra och att dom har som mål att införa islamiskt styre ala medeltiden över hela världen.
Precis, extremism kallas det och det har väldigt lite att göra med vanliga muslimer. Jag själv har släkt som är både halv och helmuslimer och de vill inte ha något med extremisterna att göra. De avskyr dem lika mycket som vanligt neutralt folk.