2015-01-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Då har ja en fråga. Strunta i om ja e tjej jag har i stort sätt bott i gymmet sen ja vart 17år övergick från 2 års kickboxning till enbart gym.. vart seriöst
Inom träningen sen dess. Ligger redan över normalt vad en tjej ska muskelmässigt då jag e seriös inom kosten och alltid har matlådor

Tycker du de skulle vara dumt att inte gå på aas när man har bra gener? prövat mildare kurer vilket min kropp svarat otroligt bra på men inte tagit på 1.5år. Skulle ja ta e de inte för "å nu ska ja trycka och växa" skiten sen sluta träna om man inte hittar prepp.. nä älskar kroppsbyggning å vill stå på scen igen. Dock i större klasser...

sry för långt svar!

Det är alltid dumt med aas och det är aldrig dumt med aas. Beror på vad du vill med ditt liv. Och vem är jag att säga vad som är bra eller dåligt.

Jag kan bara utgå från mig själv och säga att börja med aas är bland det bästa jag gjort. Så underbart att äntligen kunna växa till den storleken jag alltid velat ha. Jag var bara dum innan och inte fattade att det krävdes aas för att nå mitt mål.

Om du nu har bra gener för aas och byggning och är såpass seriös som du verkar så kan jag inte säga nåt annat än att kör på! Men som tjej behöver ni ju tänka er för lite mer än vi killar behöver. Passa dig så du inte blir man så att säga.

Mvh
Citera
2015-01-12, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
+1
Eller när man går ner på cruise och tappar lite tryck och 2,5kg vätska.
-"Vafan har du slutat träna? Du var ju såhär bred för någta veckor sen!!"
(sammtidigt som dom måttar upp 1,5m mellan händerna)

Eller hur!!! Ibland känns det som man inte ens vågar gå ner på cruise för folk kommer se att man blir mindre och undra vad som hänt. Ännu värre om man skulle kliva av!

Citat:
Hehe ja va på min första tävlingsdiet för 1 mån sen nu kollar alls på mig som ja tagit ngt ... själva verket så har ja bara gått upp i vätska å i fett då ätardag blev ätatdagar efter tävling..

hehe samma här! Ökat enormt mycket efter tävlingarna! Folk borde undra... :P

Citat:
Haha uppmuntrar du folk å ta? jo slarvar aldrig med kost eller träning har mina dagar! Alla säger skippa inte bendag.. skippa ingen muskeldag säger ja Hur ska man göra i jobb/skola?

Vad menar du med hur du ska göra med jobb o skola? Jag både jobbar, pluggar på universitet och satsar på byggningen och det funkar bra!

Citat:
Jo de e sant enda jag tvekar på de e att de gått minst lika bra utan dock att ja inte växer lika fort .. många i min närhet tar och nu kan de inte träna utan. Rädd för att de blir ett "måste" sen så kör man alltid på å övertalar hjärnan att man inte kan träna utan .. :/ blir något å funderar på då jag gärna vill men även har alldeles för mycket runt omkring att riskera! relativt stolt över hur bra ja bygger utan meeen sen har man ju de i tanken om man bygger sjukt bra utan som TJEJ hur skulle man då inte se ut på?

Jag kan inte tänka mig träna ren längre. Hur tråkigt skulle inte det vara. Men visst om jag blev tvungen att kliva av pga hälsa eller nåt annat så skulle jag så klart fortsätta träna men riktigt tungt skulle det vara.

Så man blir på ett sätt beroende av att vara ON. Tänk över allt noga innan du börjar! Och läs på ordentligt på biverkningar som tjejer kan få så du inte gör något som ger permanenta sides...

Mvh
Citera
2015-01-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Eller hur!!! Ibland känns det som man inte ens vågar gå ner på cruise för folk kommer se att man blir mindre och undra vad som hänt. Ännu värre om man skulle kliva av!

Tell me about it :P. Varit av i 6 månader, och tappat runt 30% rent styrkemässigt. Skönt att man snart hoppar på trentåget!
Citera
2015-01-12, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Tell me about it :P. Varit av i 6 månader, och tappat runt 30% rent styrkemässigt. Skönt att man snart hoppar på trentåget!

Älska tren!!! Längtar efter att kliva på det igen. Även om jag ligger på testo/oxar nu så styrkan är fin men är så vattnig. :P

Mvh
Citera
2015-01-12, 22:32
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Om målet är att låta dina leder bli lika torra som Somalia så ska du givetvis slänga in winstrol. Du kan även förbereda med peruken.

Mmmm eller hur?! På 25mg? Spela inte dum
Citera
2015-01-12, 22:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Mmmm eller hur?! På 25mg? Spela inte dum

Nu var det dock så att han ville krydda en testo+mast med winstrol och då är det definitivt en möjlighet. Var det bara winstrol på den mängden skulle det givetvis vara annorlunda men återigen inga garantier.
Citera
2015-01-13, 03:42
Medlem
Citat:

hehe samma här! Ökat enormt mycket efter tävlingarna! Folk borde undra... :P

Vad menar du med hur du ska göra med jobb o skola? Jag både jobbar, pluggar på universitet och satsar på byggningen och det funkar bra!

Jag kan inte tänka mig träna ren längre. Hur tråkigt skulle inte det vara. Men visst om jag blev tvungen att kliva av pga hälsa eller nåt annat så skulle jag så klart fortsätta träna men riktigt tungt skulle det vara.

Så man blir på ett sätt beroende av att vara ON. Tänk över allt noga innan du börjar! Och läs på ordentligt på biverkningar som tjejer kan få så du inte gör något som ger permanenta sides...

Mvh

Jo funkar ju för dig som man ... ja är dock en jävel på å växa just i trappz .. enda son folk reagerar på å av ngn anledning så säger de okunniga att just de växer på prepp haha de vet ju inte va shrugs är ... att militär Upright row rep m.m tar just där .. Detta året måste ja bara jämna ut axlarna med dem xD

vad tycker du ? Prepp som tjej? väger 72 i dagsläget med bf på 15.
Citera
2015-01-13, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Nä, jag uppmuntrar ingen att börja med aas! Men har nån bestämt sig så har dom
När jag skriver "om jag slarvar" så kanske du missförstår mig. Slarv för mig är när jag inte sköter allt till 100%...
Äter jag för lite eller för dåliga kolisar, om jag inte äter mina 300g protein, om jag kör lite för många "pump"set bara för att det är kul, om jag kör svintungt för många pass i sträck, om jag inte vilar MINST 1dag i veckan osv osv så stannar utvecklingen upp...

Samma sak med sömnen... Vilket är ett skit då man sover som en kratta på vissa prepp...

Jobb o skola är nog inga problem... Visst har jag fått en del kommentarer, men dom är med glimten i ögat.

Hehe ja e ju hemma på gymmet så flesta hejar .. sen ser man några negativa blickar ... men anledningen till ja fått bättre resultat e kosten vilan viljan sen att ja konstant tänker på å stimulera musklerna så de växer ..
Citera
2015-01-13, 08:09
Medlem
Finns risken att utveckla gyno på oxar om han andvänder arimidex?
Citera
2015-01-13, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Finns risken att utveckla gyno på oxar om han andvänder arimidex?

Om dosen är för låg. Börjar det svida och dyl så höj med 0.25 och lägg till 20mg nolva tills känning försvinner.
Citera
2015-01-13, 09:52
Medlem
Citat:
Jo funkar ju för dig som man ... ja är dock en jävel på å växa just i trappz .. enda son folk reagerar på å av ngn anledning så säger de okunniga att just de växer på prepp haha de vet ju inte va shrugs är ... att militär Upright row rep m.m tar just där .. Detta året måste ja bara jämna ut axlarna med dem xD

vad tycker du ? Prepp som tjej? väger 72 i dagsläget med bf på 15.

Tycker du måste ta det beslutet själv! Jag älskar preppen och kommer ligga på lång tid framöver.

Har du stora mål med ditt tävlande så är det ju nästan nödvändigt. Om du inte har långsiktiga mål gör du bättre i att köra ren.

Mvh
Citera
2015-01-13, 10:24
Medlem
Citat:
Tycker du måste ta det beslutet själv! Jag älskar preppen och kommer ligga på lång tid framöver.

Har du stora mål med ditt tävlande så är det ju nästan nödvändigt. Om du inte har långsiktiga mål gör du bättre i att köra ren.

Mvh

Okej jo de vet ja . Har beslut ångest då de inte e kul å heller gå runt å undra om man kommit ngn vart om man hade börjat ta .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in