Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Frank
+1
Eller när man går ner på cruise och tappar lite tryck och 2,5kg vätska.
-"Vafan har du slutat träna? Du var ju såhär bred för någta veckor sen!!"
(sammtidigt som dom måttar upp 1,5m mellan händerna)
Eller hur!!! Ibland känns det som man inte ens vågar gå ner på cruise för folk kommer se att man blir mindre och undra vad som hänt. Ännu värre om man skulle kliva av!
Citat:
Ursprungligen postat av
nina939393
Hehe ja va på min första tävlingsdiet för 1 mån sen nu kollar alls på mig som ja tagit ngt ... själva verket så har ja bara gått upp i vätska å i fett då ätardag blev ätatdagar efter tävling..
hehe samma här! Ökat enormt mycket efter tävlingarna! Folk borde undra... :P
Citat:
Ursprungligen postat av
nina939393
Haha uppmuntrar du folk å ta?

jo slarvar aldrig med kost eller träning har mina dagar! Alla säger skippa inte bendag.. skippa ingen muskeldag säger ja

Hur ska man göra i jobb/skola?

Vad menar du med hur du ska göra med jobb o skola? Jag både jobbar, pluggar på universitet och satsar på byggningen och det funkar bra!
Citat:
Ursprungligen postat av
nina939393
Jo de e sant

enda jag tvekar på de e att de gått minst lika bra utan dock att ja inte växer lika fort .. många i min närhet tar och nu kan de inte träna utan. Rädd för att de blir ett "måste" sen så kör man alltid på å övertalar hjärnan att man inte kan träna utan .. :/ blir något å funderar på då jag gärna vill men även har alldeles för mycket runt omkring att riskera!

relativt stolt över hur bra ja bygger utan meeen sen har man ju de i tanken om man bygger sjukt bra utan som TJEJ hur skulle man då inte se ut på?

Jag kan inte tänka mig träna ren längre. Hur tråkigt skulle inte det vara. Men visst om jag blev tvungen att kliva av pga hälsa eller nåt annat så skulle jag så klart fortsätta träna men riktigt tungt skulle det vara.
Så man blir på ett sätt beroende av att vara ON. Tänk över allt noga innan du börjar! Och läs på ordentligt på biverkningar som tjejer kan få så du inte gör något som ger permanenta sides...
Mvh