2015-01-11, 18:40
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Kollat igenom ja just de ja undrar lite ... när nu killar kurar hur många kurer kör ni i snitt på ett år? (Normalt) och va anses va okej för en tjej att köra utan att hon ska få drag som en man i facet
Det är olika. I början körde jag nån kur om året. Nu har jag legat på ett par år utan att kliva av.
Det absolut viktigaste som kvinna om du inte vill få manliga drag är att du kör lågandrogena prepp.
Vet inte hur lång kur som är lagom för tjej att börja med... 10v?
När jag började kura sa dom flesta att man ska vara av dubbelt så långe som man ligger på.
Citera
2015-01-12, 09:02
Medlem
Tack för infon stora frank
Citera
2015-01-12, 12:12
Medlem
Men ni som ligger året om e de inte jobbigt å lixom dölja? för man måste väl vara rätt stor som aas brukare (om man e kunnig inom kosten å träningen)
Citera
2015-01-12, 12:41
Medlem
Citat:
Men ni som ligger året om e de inte jobbigt å lixom dölja? för man måste väl vara rätt stor som aas brukare (om man e kunnig inom kosten å träningen)

Alltså det beror ju på vilken dos man kör och hur bra gener man har. Men visst får man frågan titt som tätt om man kör AAS. Då är det bara o neka o spela dum. Ju mindre du verkar kunna om området ju bättre.

Ibland kan det vara svårt att dölja när man går från vätsketömd tävlingsform till offseason. Lägger på sig 10+ kg på kort tid vilket jag gjorde efter senaste tävlingen så kan folk börja undra hur jag kunde bli sååå mycket större på kort tid.

Mvh
Citera
2015-01-12, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Alltså det beror ju på vilken dos man kör och hur bra gener man har. Men visst får man frågan titt som tätt om man kör AAS. Då är det bara o neka o spela dum. Ju mindre du verkar kunna om området ju bättre.

Ibland kan det vara svårt att dölja när man går från vätsketömd tävlingsform till offseason. Lägger på sig 10+ kg på kort tid vilket jag gjorde efter senaste tävlingen så kan folk börja undra hur jag kunde bli sååå mycket större på kort tid.

Mvh

Då har ja en fråga. Strunta i om ja e tjej jag har i stort sätt bott i gymmet sen ja vart 17år övergick från 2 års kickboxning till enbart gym.. vart seriöst
Inom träningen sen dess. Ligger redan över normalt vad en tjej ska muskelmässigt då jag e seriös inom kosten och alltid har matlådor

Tycker du de skulle vara dumt att inte gå på aas när man har bra gener? prövat mildare kurer vilket min kropp svarat otroligt bra på men inte tagit på 1.5år. Skulle ja ta e de inte för "å nu ska ja trycka och växa" skiten sen sluta träna om man inte hittar prepp.. nä älskar kroppsbyggning å vill stå på scen igen. Dock i större klasser...

sry för långt svar!
Citera
2015-01-12, 15:20
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort

Mvh
+1
Eller när man går ner på cruise och tappar lite tryck och 2,5kg vätska.
-"Vafan har du slutat träna? Du var ju såhär bred för någta veckor sen!!"
(sammtidigt som dom måttar upp 1,5m mellan händerna)
Citera
2015-01-12, 15:24
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Då har ja en fråga. Strunta i om ja e tjej jag har i stort sätt bott i gymmet sen ja vart 17år övergick från 2 års kickboxning till enbart gym.. vart seriöst
Inom träningen sen dess. Ligger redan över normalt vad en tjej ska muskelmässigt då jag e seriös inom kosten och alltid har matlådor

Tycker du de skulle vara dumt att inte gå på aas när man har bra gener? prövat mildare kurer vilket min kropp svarat otroligt bra på men inte tagit på 1.5år. Skulle ja ta e de inte för "å nu ska ja trycka och växa" skiten sen sluta träna om man inte hittar prepp.. nä älskar kroppsbyggning å vill stå på scen igen. Dock i större klasser...

sry för långt svar!
Älskar du det du gör och har bra gener så why not?
Jag skulle nog påstå att jag sj har sämre gener. Måste sköta allt perfekt nuförtiden för att få resultat...
Slarvar jag med kost, vila eller tränar lite för lite eller för mkt står jag still... :/

Låt folk undra och gör som mig och Grafikkort, spela dum!
Citera
2015-01-12, 15:27
Medlem
Hehe ja va på min första tävlingsdiet för 1 mån sen nu kollar alls på mig som ja tagit ngt ... själva verket så har ja bara gått upp i vätska å i fett då ätardag blev ätatdagar efter tävling..
Citera
2015-01-12, 15:31
Medlem
Haha uppmuntrar du folk å ta? jo slarvar aldrig med kost eller träning har mina dagar! Alla säger skippa inte bendag.. skippa ingen muskeldag säger ja Hur ska man göra i jobb/skola?
Citera
2015-01-12, 15:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Haha uppmuntrar du folk å ta? jo slarvar aldrig med kost eller träning har mina dagar! Alla säger skippa inte bendag.. skippa ingen muskeldag säger ja Hur ska man göra i jobb/skola?

Tyvärr är de flesta okunniga även så pass naiva att du inte behöver ha någon förklaring, det är snarare de som undrar som bör komma med en förklaring (om du förstår vad jag menar).
De som kan se på en person huruvida denne är on eller off har oftast respekt nog att hålla det för sig själv, så till vida det inte rör sig om en polis/kontrollant.

/aKAY
Citera
2015-01-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Tyvärr är de flesta okunniga även så pass naiva att du inte behöver ha någon förklaring, det är snarare de som undrar som bör komma med en förklaring (om du förstår vad jag menar).
De som kan se på en person huruvida denne är on eller off har oftast respekt nog att hålla det för sig själv, så till vida det inte rör sig om en polis/kontrollant.

/aKAY

Jo de e sant enda jag tvekar på de e att de gått minst lika bra utan dock att ja inte växer lika fort .. många i min närhet tar och nu kan de inte träna utan. Rädd för att de blir ett "måste" sen så kör man alltid på å övertalar hjärnan att man inte kan träna utan .. :/ blir något å funderar på då jag gärna vill men även har alldeles för mycket runt omkring att riskera! relativt stolt över hur bra ja bygger utan meeen sen har man ju de i tanken om man bygger sjukt bra utan som TJEJ hur skulle man då inte se ut på?
Citera
2015-01-12, 18:17
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Nä, jag uppmuntrar ingen att börja med aas! Men har nån bestämt sig så har dom
När jag skriver "om jag slarvar" så kanske du missförstår mig. Slarv för mig är när jag inte sköter allt till 100%...
Äter jag för lite eller för dåliga kolisar, om jag inte äter mina 300g protein, om jag kör lite för många "pump"set bara för att det är kul, om jag kör svintungt för många pass i sträck, om jag inte vilar MINST 1dag i veckan osv osv så stannar utvecklingen upp...

Samma sak med sömnen... Vilket är ett skit då man sover som en kratta på vissa prepp...

Jobb o skola är nog inga problem... Visst har jag fått en del kommentarer, men dom är med glimten i ögat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in