2015-01-12, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Nej, du är lite trögfattad. Jag säger så här, vad definieras som konspirationsteori? Är det A) En teori som motsätter sig statens officiella teori B) är det teknisk bevisning?

Som ett exempel. Om man presenterar bevismaterialet från 9-11, och majoriteten av de sakkunniga (arkiktekter, ingenjörer) entydig slutleder att tornen kollapsade av något annat än flygplansbränderna, är det i din mening fortfarande en sk konspirationsteori?

Det här är så falseflag som det kan bli, och jag tror allmänheten, i synnerhet västerlänningar börjar bli mer och mer medvetna om vad som pågår ute i världen. Man vet om att Sionisterna har de ultimate styrmedeln i deras länder, medial kontroll är monopoliserad av sionister. Det här är så false flag att det får nästan 9-11 och 7-7 att se genuint ut.

Efter vidare reflektion är det så glasklart att den har sionistisk signatur. att de gick runt och skrek allah hu akbar ute på gatan? varför skulle de göra så ens om man inte har som agenda att demonisera och hänga ut Islam. Att han tvingade nån journalist att läsa Koranen (killen med de blåa ögonen) under pistolhot,,, det ser ut o komma från en typisk spielberg (också sionist) film.

här är lite intressanta länkar för er att läsa:

http://presstv.com/Detail/2015/01/10/392426/Planted-ID-card-exposes-Paris-false-flag

French Interior Minister Bernard Cazeneuve says the terrorists who attacked Charlie Hebdo would never have been caught had they not made one fatal mistake: They conveniently left an ID card in their abandoned getaway car.

Det här för mig är smoking gun på att det här är en false flag. Varför bar de skidmaskar om iden ändo var att bli röjd? Det här var inget självmordsuppdrag, varför flydde de inte till ett annat land när de kunde, och det skulle de kunna göra om de inte... glömmde sina id handlingar prydlig i handsfacket.

för guds skull folk, vakna upp... ser ni inte vad sionisterna gör med er?? hur vet ni att sionisterna inte kommer spränga några svenskar för att vända opinionen?? ni får hoppas på att det inte finns några sionistiska element i säpo.. annars ser det mörkt ut...

Håller med bankrånare eller mördare brukar inta ta med sig ID kort . Även om 1 person tappar så kan jag förstå men bägge tappar id kortet . Varför visas inga bilder när bröderna handlar korv med bröd på bensinmacken ?
Citera
2015-01-12, 12:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Håller med bankrånare eller mördare brukar inta ta med sig ID kort . Även om 1 person tappar så kan jag förstå men bägge tappar id kortet . Varför visas inga bilder när bröderna handlar korv med bröd på bensinmacken ?

OK, då säger vi såhär: Underrättelsetjänsten i USA och sionisterna och Frankrike och allt vad det är planerar en enorm false flagg. De ska mörda en massa oskyldiga serietecknare och poliser och sen sätta dit ett par fullständigt oskyldiga bröder. Hjärntrusten har sammanträde... Huuuuur ska vi göra för att sätta dit ett par oskyldiga bröder??? Ingen kommer på något.. nää, inte en susning... Ska vi säga att vi hittade deras DNA? deras fingeravtryck? att vi körde ikapp deras bil? att vi fick upp deras spår med hundar? näää det verkar för enkelt / för svårt / för otroligt.. vi får säga att de glömde sitt ID-kort i bilen, det är nog det enda folk kommer tro på
Tycker du det låter troligare?

För övrigt var det väl bara ett ID som hittades (Saids)?
Citera
2015-01-12, 12:20
Medlem
Hur förklaras det tajta schemat?

I onsdags utfördes dådet under arbetstid. Paris har mycket trafik men just här verkade det stendött med bilar
De lyckades tydligen fly vilket nog får anses vara en fantastisk prestation villket alla vet som kört bil i Paris. Om det varit normalt så hade det vimlat av bilar, även där dådet utfördes och det hade exmpelvis räckt att någon bara stält sin bil tvärs över vägen och lämnat så hade de inte kunnat köra iväg.

Fredag eftermiddag/kväll skjuts de till döds, man verkar inte ens försöka fånga dem levande.

I Agenda (igår söndag) intervjuas Anders Ygeman som varit på möte med inrikesministrarna inom EU (gissningsvis på lördagen) där han presenterar ett åtgärdspaket (det skall registreras mer...)

Brottet är inte i närheten av att börjat utredas ens och hur lätt är det att samla alla EU's inrikesministrar? För att inte prata om alla politiska höjdare under marsen på Söndagen. Så många politiska makthavare kräver enormt säkerhetspådrag, speciellt som det precis inträffat ett "terrordåd".

Det kan ju ha varit så att det bara varit tre galningar som bara låtsas vara terroister, det kan vara massor av olika orsaker bakom handlandet. Det måste ju utredas innan man börjar lagstifta
Citera
2015-01-12, 12:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Hur förklaras det tajta schemat?

I onsdags utfördes dådet under arbetstid. Paris har mycket trafik men just här verkade det stendött med bilar
De lyckades tydligen fly vilket nog får anses vara en fantastisk prestation villket alla vet som kört bil i Paris. Om det varit normalt så hade det vimlat av bilar, även där dådet utfördes och det hade exmpelvis räckt att någon bara stält sin bil tvärs över vägen och lämnat så hade de inte kunnat köra iväg.

Här är flyktvägen de tog: http://www.businessinsider.co.id/how-the-charlie-hebdo-shooting-gunmen-escaped-2015-1/#.VLOvacY60Tw

Citat:
Fredag eftermiddag/kväll skjuts de till döds, man verkar inte ens försöka fånga dem levande.
Nej de försökte inte fånga dem levande. De var under en enorm tidspress i och med att det var två parallella gisslandraman som måste lösas samtidigt för att inte ännu fler i gisslan skulle dödas, och presidenten hade gett OK att skjuta dem.

Resten av problemen med politiska höjdare tror jag är rätt lätta att lösa med de senaste tekniska framstegen - s.k. flygplan.
Citera
2015-01-12, 12:41
Medlem
När livet återgått till det normala hoppas jag att någon filmar den väg där de höll på för att se hur trafiken ser ut. Befolkingstätheten i Paris är fem gånger högre än i Stockholm
Citera
2015-01-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, då säger vi såhär: Underrättelsetjänsten i USA och sionisterna och Frankrike och allt vad det är planerar en enorm false flagg. De ska mörda en massa oskyldiga serietecknare och poliser och sen sätta dit ett par fullständigt oskyldiga bröder. Hjärntrusten har sammanträde... Huuuuur ska vi göra för att sätta dit ett par oskyldiga bröder??? Ingen kommer på något.. nää, inte en susning... Ska vi säga att vi hittade deras DNA? deras fingeravtryck? att vi körde ikapp deras bil? att vi fick upp deras spår med hundar? näää det verkar för enkelt / för svårt / för otroligt.. vi får säga att de glömde sitt ID-kort i bilen, det är nog det enda folk kommer tro på
Tycker du det låter troligare?

För övrigt var det väl bara ett ID som hittades (Saids)?

Jag förstår din omvända logik, men som sagt, vet man att folk är "sionist"slavar, och i princip accepterar allt media säger, då är det inte så svårt att komma runt det. För det andra tror jag att detta var planerat på kort varsel, då det var 1 månad sen frankrike röstade jag för palestinsk stat, och netanyahu märkliga reaktion (france made a grave misstake, dont they have anything better to do when there are beheadings going on(också det en sionistisk konspiration).

Jag tror bröderna är så kallade patsies, de måste ha varit tillgångar till DGSE (fransk underrättelse), och dessa killar har ju en dubiös bakgrund med kriminalitet och annat. Israel MÅSTE vända opinionen snabbt annars blir Israel snabbt isolerat, för även allmänheten i Europa börjar distansera sig från Sionism.Många börjar ifrågasätta judars särbehandling, censurering av förintelsedebatt osv. Sionismen var TVUNGNA att bestraffa Frankrike, av samma anledning blev jag lite skraj för att Löfven gjorde nåntin så magstarkt som att gå och erkänna Palestina. Fattar han inte hur enkelt mossad kan penetrera sverige och mörda ett 20 tal pers? Tror ni inte sionisterna har resurser här och var?

Dock krävs det att man har någon samarbetspartner eller mullvad i den inhemska underrättelsen. I sällsynta fall finns det patrioter i landets försvarsnät som motarbetar sionistiska intressen (se chuck hagel i usa tex), men dessa elimineras snabbt, vissa hamnar i otrohetsaffärer andra dör i självmord av depression(vink vink).

Jag tror nästa steg för sionismen blir att kunna reglera internet, då teorier som jag presenterar florerar på internet. det finns bara så mycket youtube och google kan censurera (google och youtube, även det sionistiska verktyg). Man har exempel lyckats att banna "press tv", den iranska nyhetskanalen på engelska, samtidigt som man basunerar om yttrandefrihet. Jag tror sionisterna lever på lånade dagar nu, det blir i ökande grad uppenbart även för medelsvensson att det Sionisterna som drar i trådarna...
Citera
2015-01-12, 12:43
Medlem
They had a camera well placed beforehand to film the attack.
They spoke perfect French
Killed with military precision.
Dressed in military style.
Killed from a target list.
Got away clean.
French President shows up afterwards and then convenes emergency meeting on what measures to enact.
Multiple shooters.

Could this be false flag from French Intel Agency?
Citera
2015-01-12, 12:46
Medlem
http://www.jns.org/latest-articles/2015/1/7/paris-attack-shows-frances-appeasement-of-palestinians-and-islamists-failed#.VK3UlFecpsh=

ett urklipp, skribenten är en hårdkokt zionist:

Less than three months ago, U.S. Secretary of State John Kerry claimed that there was a link between Islamist terrorism and frustration over the Palestinian issue. Yet despite vigorous recent attempts by the French to champion the Palestinian cause, Islamist terrorists have just struck in Paris, killing 12 people at the offices of the satirical newspaper Charlie Hebdo and murdering four hostages at a kosher supermarket two days later. Where did Kerry’s theory go wrong?

fattar ni? det här blir ett fall av "vad var det jag sa" från israels håll till frankrike... och timingen är fläckfri, den är phenomenal.. men det väl bara en slump... eller vad säger ni sionisterna på detta forum??
Citera
2015-01-12, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Resten av problemen med politiska höjdare tror jag är rätt lätta att lösa med de senaste tekniska framstegen - s.k. flygplan.
Hur länge höll vi i på att Planera Obamas besök här?
Citera
2015-01-12, 12:54
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
När livet återgått till det normala hoppas jag att någon filmar den väg där de höll på för att se hur trafiken ser ut. Befolkingstätheten i Paris är fem gånger högre än i Stockholm

Varför vill du det?..misstänker du att det inte är rätt "location"?
Citera
2015-01-12, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Varför vill du det?..misstänker du att det inte är rätt "location"?
vill se trafiksituationen, normalt vimlar det av bilar överallt i paris
Citera
2015-01-12, 12:59
Medlem
Jag tror att franskt polis ville visa världen att terroristerna är på väg till charle de Gaulle flygplats och dem kommer försöka kapa ett flygplan . Förstår inte varför franskt polis inte flyttade händelsen till flygplatsen istället blev det ett dold skogsområde .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in