2015-01-12, 01:04
Medlem
För att de som har någon insyn begår självmord.. därför hör vi aldrig det...
Citera
2015-01-12, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
jag är muslim och bor i sverige. det finns inga som helst motiv att attackera världens muslimvänligaste land Sverige.

Motivet finns i meningen du skriver där ju. Islamska Staten ser ju även Dig som en förrädare eftersom du inte rest till Syrien och deltagit i deras kalifat än. Motivet att attackera Sverige vore ju i så fall solklart eftersom här finns väldigt många förrädare som övergett den "sanna muslimska läran".

Däremot är det inte troligt att nästa terrorattack kommer ske mot några andra än dessa "förrädiska muslimer".
Enligt attentatsmännen i Paris, så är ju Du att jämföra med den muslimska motsvarigheten till Satan.

Motiv finns, med andra ord.

Det enda sättet för dig att klara dig ifrån de Sanna Muslimernas vrede, är att sluta betala skatt och börja skjuta otrogna.
Citera
2015-01-12, 05:40
Medlem
think2acts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ima.Drastic
Motivet finns i meningen du skriver där ju. Islamska Staten ser ju även Dig som en förrädare eftersom du inte rest till Syrien och deltagit i deras kalifat än. Motivet att attackera Sverige vore ju i så fall solklart eftersom här finns väldigt många förrädare som övergett den "sanna muslimska läran".

Däremot är det inte troligt att nästa terrorattack kommer ske mot några andra än dessa "förrädiska muslimer".
Enligt attentatsmännen i Paris, så är ju Du att jämföra med den muslimska motsvarigheten till Satan.

Motiv finns, med andra ord.

Det enda sättet för dig att klara dig ifrån de Sanna Muslimernas vrede, är att sluta betala skatt och börja skjuta otrogna.

Muslimer är bra människor försök inte att uppvigla till terroristattacker jag vet att du vill ha sånt
här i sverige för den som du jobbar med är sjuk i huvudet.. citera mig inte snälla alla ni som är kritiska mot muslimer i den här tråden vill bara manipulera folk och ni är flera stycken sluta snacka.

till ämnet iaf så är det klart och tydligt att västvärlden står bakom den här attacken och det vet du själv, alla videofilmer som spelats in döda DOCKOR till kroppar, dörrar som automatiskt öppnas med järngaller utifrån 30 talet poliser som skjuter med lösa skott mot en person som lyckas springa ut från affären med 20 tal skott i sekunden men ändå klara sig hela vägen, poliser som skjuter mot varandra skott som inte träffar, ditplacerat blod och allt annat skitsnack. lämna den här tråden. DE flesta i den här tråden som skrev i början vet att de sk sanningen i media är falsk och de senaste 30 inläggen kommer från folk som dig som vill uppvigla terrorist brott och förmodligen jobbar ni inom säkerhetstjänsten VILKET ÄR UPPENBART.
Citera
2015-01-12, 07:25
Medlem
think2acts avatar
tar ni ingen paus ni?, du lyssnar på allt som hörs och sägs, allt media i västvärlden ägs av samma corporation och de leder bara till samma människor. DU ÄR BLÅST. men du har fel du VET de själv att de du och dina kompisar på båda trådarna säger är skitsnack.

HUR SOM HELST polismannen som blev mördad "DE SK SJÄLVMORDET" har hans familj berättat hur han var som person, så kanske vi kan få lite klarhet om hur han var, nån som har hans facebook sida eller så?
Citera
2015-01-12, 07:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
tar ni ingen paus ni?, du lyssnar på allt som hörs och sägs, allt media i västvärlden ägs av samma corporation och de leder bara till samma människor. DU ÄR BLÅST. men du har fel du VET de själv att de du och dina kompisar på båda trådarna säger är skitsnack.

HUR SOM HELST polismannen som blev mördad "DE SK SJÄLVMORDET" har hans familj berättat hur han var som person, så kanske vi kan få lite klarhet om hur han var, nån som har hans facebook sida eller så?

Jag antar att detta är riktat till mig? Du får nog anstränga dig lite mer så man begriper vad du vill säga, men jag ska försöka svara på det lilla jag faktiskt förstår...
Polismannen Helric Fredou var inte gift och hade inga barn.
Citera
2015-01-12, 08:20
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t, trams och länkposter raderade.
9/11 är verkligen inte ämnet som skall diskuteras.
//mod.
Citera
2015-01-12, 10:37
Medlem
Jag tror xelious definitivt är en sionistisk cyberkrigsförare. Vad jag har förstått så budgeterar Israel för sånt (med amerikanska skattepengar). Mao anlitar de sionistslavar för att stride för de på webben med att sprida lögner, sanningsförvridning osv.

Läste nått intressant idag. Majoriteten av muslismka världen är helt övertygad om att sionisternas är arkitekterna till detta attentat. Med andra ord så är begreppet konspirationsteori extremt relativt. Det som betraktas som en konspiration eller komplott i sverige behöver inte nödvändigtvis vara det i andra
länder.

Här är en bra bild på varför man borde ifrågasätta staten, särskilt i den anglosaxiska världen:

http://whatreallyhappened.com/IMAGES/Obama_terroristswillgitcha.jpg
Citera
2015-01-12, 10:57
Medlem
Min konspirations teori är . Frankrike som andra europeiska länder Grekland Italien Spanien har hamnat i en ekonomiskt depression .

Den franska regeringen ger order till franska underrättelse armen i Frankrike att mörda och iscen sätta mordet .

Någon fransk civil agent spelar in en 10-15s video från taket . Mördarna med masker pekar uppåt mot himlen och säger Allah akbar .

Har sett många gånger Messi fotboll spelaren som gör mål och pekar med fingrar uppåt även andra fotbolls spelare brukar göra så .

Sen när mördarana säger Allah akbar ljudet känns som ett inspelad ljud från någon annanstans .
Du kan inte ha en mask runt munnen och skrika så högt att det hörs på 300 meters avstånd .

Franskt polis sätter igång 100.000 poliser och mördarna åker bil 24 timmar .
Har aldrig varit i Paris men jag tror inte att deras vägar är så mycket biltrafik som i London .

Varför får vi aldrig se en video när polisen stormar byggnaden ? Varför mördas ingen gisslan där och ingen polis ? Allt sker proffesionellt på slutet sammtidigt så har den misstänkta kvinnan flytt till Syrien för 1 vecka sen men polisen säger hon befinner sig i den judiska affären !!
Citera
2015-01-12, 10:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag tror xelious definitivt är en sionistisk cyberkrigsförare. Vad jag har förstått så budgeterar Israel för sånt (med amerikanska skattepengar). Mao anlitar de sionistslavar för att stride för de på webben med att sprida lögner, sanningsförvridning osv.

Läste nått intressant idag. Majoriteten av muslismka världen är helt övertygad om att sionisternas är arkitekterna till detta attentat. Med andra ord så är begreppet konspirationsteori extremt relativt. Det som betraktas som en konspiration eller komplott i sverige behöver inte nödvändigtvis vara det i andra
länder.

Här är en bra bild på varför man borde ifrågasätta staten, särskilt i den anglosaxiska världen:

http://whatreallyhappened.com/IMAGES/Obama_terroristswillgitcha.jpg

Menar du att en konspirationsteori blir en konstaterad konspiration om majoriteten tror på den?
Då tror jag vi har lite problem med ordförståelse att ta itu med.
Citera
2015-01-12, 11:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Min konspirations teori är . Frankrike som andra europeiska länder Grekland Italien Spanien har hamnat i en ekonomiskt depression .

Den franska regeringen ger order till franska underrättelse armen i Frankrike att mörda och iscen sätta mordet .

Någon fransk civil agent spelar in en 10-15s video från taket . Mördarna med masker pekar uppåt mot himlen och säger Allah akbar .

Har sett många gånger Messi fotboll spelaren som gör mål och pekar med fingrar uppåt även andra fotbolls spelare brukar göra så .

Sen när mördarana säger Allah akbar ljudet känns som ett inspelad ljud från någon annanstans .
Du kan inte ha en mask runt munnen och skrika så högt att det hörs på 300 meters avstånd .

Franskt polis sätter igång 100.000 poliser och mördarna åker bil 24 timmar .
Har aldrig varit i Paris men jag tror inte att deras vägar är så mycket biltrafik som i London .

Varför får vi aldrig se en video när polisen stormar byggnaden ? Varför mördas ingen gisslan där och ingen polis ? Allt sker proffesionellt på slutet sammtidigt så har den misstänkta kvinnan flytt till Syrien för 1 vecka sen men polisen säger hon befinner sig i den judiska affären !!

Helt korrekt - det var förstås Messi som mördade polisen. Antagligen för att den jävla polisen envisades med att sär skriva precis all ting mellanslag punkt .

EDIT: Jag tror ni är flera i tråden som borde läsa det här inlägget av FreeMary...
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMary
Jag håller helt klart med dig gällande att folk på forumet uttrycker sig och argumenterar extremt dåligt för ev. konspirationsteorier (nästan pinsamt för mig som ibland kan associera mig med de sk. "foliehattarna). Personligen vet inte vad jag tror, kan vara båda sidor helt ärligt, omöjligt att bevisa då median isf styrs även dem.

Men det jag finner som ologiskt är som jag tidigare sagt att ett ID är funnet, att dessa skulle ha lagt dit det för att få ut sitt namn är helt ologiskt med tanke på att de valde att fly. Så då återstår ju delen att man tappat ett isf tappat sitt ID, givetvis är det ju en möjlighet men det gör mig fortfarande skeptisk.
Samt att man väljer en martyrdöd i ett tryckeri där folk ej kan se det istället för mitt i Paris där alla kan se det är väldigt märkligt samt att polisen skulle ej vara förberedda på samma sätt. Hela idén med en martyrdöd är att folk ska se, finns det på sociala medier är det ett extremt stort plus.

Så till er som seriöst tror att detta är annat än muslimer men inte kan argumentera sakligt och hålla er till vettiga resonemang ni själva är säkra på förstör bara tråden och förhoppningen att andra ska tänka i samma banor. Håll er borta från forumet i fortsättningen, tack.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-01-12 kl. 11:16.
Citera
2015-01-12, 11:19
Medlem
Nej, du är lite trögfattad. Jag säger så här, vad definieras som konspirationsteori? Är det A) En teori som motsätter sig statens officiella teori B) är det teknisk bevisning?

Som ett exempel. Om man presenterar bevismaterialet från 9-11, och majoriteten av de sakkunniga (arkiktekter, ingenjörer) entydig slutleder att tornen kollapsade av något annat än flygplansbränderna, är det i din mening fortfarande en sk konspirationsteori?

Det här är så falseflag som det kan bli, och jag tror allmänheten, i synnerhet västerlänningar börjar bli mer och mer medvetna om vad som pågår ute i världen. Man vet om att Sionisterna har de ultimate styrmedeln i deras länder, medial kontroll är monopoliserad av sionister. Det här är så false flag att det får nästan 9-11 och 7-7 att se genuint ut.

Efter vidare reflektion är det så glasklart att den har sionistisk signatur. att de gick runt och skrek allah hu akbar ute på gatan? varför skulle de göra så ens om man inte har som agenda att demonisera och hänga ut Islam. Att han tvingade nån journalist att läsa Koranen (killen med de blåa ögonen) under pistolhot,,, det ser ut o komma från en typisk spielberg (också sionist) film.

här är lite intressanta länkar för er att läsa:

http://presstv.com/Detail/2015/01/10/392426/Planted-ID-card-exposes-Paris-false-flag

French Interior Minister Bernard Cazeneuve says the terrorists who attacked Charlie Hebdo would never have been caught had they not made one fatal mistake: They conveniently left an ID card in their abandoned getaway car.

Det här för mig är smoking gun på att det här är en false flag. Varför bar de skidmaskar om iden ändo var att bli röjd? Det här var inget självmordsuppdrag, varför flydde de inte till ett annat land när de kunde, och det skulle de kunna göra om de inte... glömmde sina id handlingar prydlig i handsfacket.

för guds skull folk, vakna upp... ser ni inte vad sionisterna gör med er?? hur vet ni att sionisterna inte kommer spränga några svenskar för att vända opinionen?? ni får hoppas på att det inte finns några sionistiska element i säpo.. annars ser det mörkt ut...
Citera
2015-01-12, 11:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej, du är lite trögfattad. Jag säger så här, vad definieras som konspirationsteori? Är det A) En teori som motsätter sig statens officiella teori B) är det teknisk bevisning?

blablabla sionister och 911.

En konspirationsteori är en hypotes om en konspiration. Så länge teorin inte bevisats kommer den fortsätta vara en teori även om 100% (eller 184% i en foliehattsundersökning) tror att teorin är korrekt.. Kan någon lägga fram teknisk, eller annan, bevisning för konspirationen så kan vi ta bort ordet teori i diskussionen och börja ställa folk till svars. Det har varken hänt angående 911 eller Charlie Hebdo, och lär aldrig ske heller om inget nytt kommer fram som talar för er sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in