Nej, du är lite trögfattad. Jag säger så här, vad definieras som konspirationsteori? Är det A) En teori som motsätter sig statens officiella teori B) är det teknisk bevisning?
Som ett exempel. Om man presenterar bevismaterialet från 9-11, och majoriteten av de sakkunniga (arkiktekter, ingenjörer) entydig slutleder att tornen kollapsade av något annat än flygplansbränderna, är det i din mening fortfarande en sk konspirationsteori?
Det här är så falseflag som det kan bli, och jag tror allmänheten, i synnerhet västerlänningar börjar bli mer och mer medvetna om vad som pågår ute i världen. Man vet om att Sionisterna har de ultimate styrmedeln i deras länder, medial kontroll är monopoliserad av sionister. Det här är så false flag att det får nästan 9-11 och 7-7 att se genuint ut.
Efter vidare reflektion är det så glasklart att den har sionistisk signatur. att de gick runt och skrek allah hu akbar ute på gatan? varför skulle de göra så ens om man inte har som agenda att demonisera och hänga ut Islam. Att han tvingade nån journalist att läsa Koranen (killen med de blåa ögonen) under pistolhot,,, det ser ut o komma från en typisk spielberg (också sionist) film.
här är lite intressanta länkar för er att läsa:
http://presstv.com/Detail/2015/01/10/392426/Planted-ID-card-exposes-Paris-false-flag
French Interior Minister Bernard Cazeneuve says the terrorists who attacked Charlie Hebdo would never have been caught had they not made one fatal mistake: They conveniently left an ID card in their abandoned getaway car.
Det här för mig är smoking gun på att det här är en false flag. Varför bar de skidmaskar om iden ändo var att bli röjd? Det här var inget självmordsuppdrag, varför flydde de inte till ett annat land när de kunde, och det skulle de kunna göra om de inte... glömmde sina id handlingar prydlig i handsfacket.
för guds skull folk, vakna upp... ser ni inte vad sionisterna gör med er?? hur vet ni att sionisterna inte kommer spränga några svenskar för att vända opinionen?? ni får hoppas på att det inte finns några sionistiska element i säpo.. annars ser det mörkt ut...