Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
Om vi går från vem som ligger bakom till
konsekvens
Säpochefen: ’80 personer kan utgöra ett direkt hot’
Vad säger ni Sverige? Vad ska vi göra med dessa 80 människor?
"– Det största hotet kommer just nu från den våldsbejakande islamismen, säger Säpochefen Anders Thornberg." ...ehh, rasism?
...jag vet inte hur ni känner det, men det
nya Sverige känns inte direkt tryggare för var dag som går...Tvärtom. Och då beror det inte på att jag springer runt och oroar mig för nya "terrordåd"
Let's pray

jag är muslim och bor i sverige. det finns inga som helst motiv att attackera världens muslimvänligaste land Sverige. sluta inbilla dig saker din korkade svinätare. ingen "vill döda er pga ert sätt" att leva som ofta propageras. svenskarnas sätt att leva dödar dessvärre de själva då statistiker menar att den svensk etniska befolkning är så dekaderat att de knappt föder barn. så ni är redan körda, man behöver inte angripa er.för övrigt är sverige mer muslimvänligt än de flesta muslimska länder. i vissa sk "muslimska" länder är det förbjudet att bära slöja eller odla skägg.
det enda ni behöver vara oroliga är för att svenska politiker ska bli kaxiga och handla på ett antiisraeliskt sätt (se tex löfvens radikala beslut att erkänna palestina). minns ni israeliska reaktionen? var det inte någon som sa varnade sverige för att ha gjort ett gravt misstag?
tro mig, löfven lever väldigt farligt som håller på utmana sionistiska världsordningen. han lär tyvär gå samma öde som olof palme och anna lindh, som också var antiisraeliska och blev mördade under "mystiska(läs sionistiska)" omständigheter....