Citat:
Hade för mig att det var runt 18 minst, nåja de når upp till 20 ganska kort skulle jag tro. Ni nazister får sluta med judehatet jag har försökt förklara åtskilliga gånger att inte stämpla alla judar. Ska folk stämpla alla svenskar för att vara som Reinfeldt?De fick 12,84, senaste opinionsundersökningen var väl 16%, att SDare får det till uppemot 20 är ju bara spekulationer, precis som opinionsundersökningar är. Om judarna i SD får makten så är det väl knappast nationalistiskt? Den klart största flaggan på valvakan var ju Israels, hur nationalistiskt är det? Att både svärmödrar, flickvänner och kompisar får statliga jobb gynnar inte heller Sverige. Skriv Sverige med stor bokstav om du har någon som helst känsla för det land som fött dig din mupp!
SD är smarta nog att skilja mellan en kultur-marxistisk jude och en konservativ. Tror att jag länkat tidigare denna beskrivning.
Jag tror du liksom många andra fokuserar er vid en fråga. Hänvisar återigen till deras hemsida och läs deras andra punkter alternativt kolla några debatter. De har bra upplägg för bla välfärd ekonomi osv samt att de planerar att införskaffa djurpolis vilket jag är väldigt positiv till. Ser SD som ett nästan perfekt parti för Sverige i dessa tider. När man skippat den politiska korrektheten och för fritt ord kan man vara mer öppen som jag tidigare skrivit. Är helt säker på att de skulle bli strängare på diverse punkter särskilt mot islamiseringen och folk som redan finns här. (dvs kriminella muslimer osv).
Ledsen om jag upprörde dig för jag glömde lägga ett stort S. Blev själv lite besviken.