Citat:
Ursprungligen postat av
karmastraffardig
Håller med dig helt på vissa punkter Utomeuropisk invandring borde vara förbjuden men en mängd europisk ska vara tillåten då vi är varandra lika och kan assimuleras.Alla moskeer ska läggas ned och muslimer utvisas.
Men med deras politik skulle inte svenskar bli minoritet. Sen får du också komma ihåg att man inte kan säga allt man ska göra innan. Självklart kommer de dra åt svångremmen rejält om de fick makten och de skulle nog vara minst lika hårda som svp på vissa punkter det är jag övertygad om. Om alla svpare la sin röst på SD hade vi haft mycket större chans att SD faktist blir majoritet.
Det största problemet såsom jag ser det är att vid det laget SD får makten (om de får makten) så kommer en repartisering vara nödvändig. Vid det laget så kommer det redan finnas åtminstone 4 miljoner rasfrämlingar i Sverige som kommer ägna sig åt rasblandning och yngla av sig i fyra gånger högre takt en svenskar, alla vet hur många barn muslimer föder! Lägg sedan på dom där 10% som SD kommer att släppa in så förstår du nog att svenskar kommer att bli en minoritet i sitt eget land även med SD's politik.. Har du inte sett hur stora muslimska familjer är? Muslimska kvinnor kommer föda fyra gånger så fler barn än svenska kvinnor!
Jag ska erkänna att jag röstade på SD i alla det senaste valen men jag har vakna och förstår på ett sätt att de inte har alla lösningar på vårt folks framtida fortlevnad. Jag kommer att rösta på SD i kommande kyrkoval, EU-val och landstingsval. I kommunvalet så kommer jag att rösta på SvP och till riksdagsvalet så har jag inte bestämt mig, en sak är säker och det är att SvP inte kommer komma in men jag är fortfarande kluven, får se hur SD sköter sig de kommande åren fram tills dess innan jag bestämmer mig!
Det jag saknar mest i sverigedemokraternas politik är rasmedvetenheten!