Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Arimidex kontrollerar ditt östrogen och det är minst lika viktigt som PCT om du vill må bra och inte råka ut för mer biverkningar än nödvändigt. Du har dessutom högt bf och då ökar risken för gyno.- Sluta vara en lat neger och gör något ordentligt.
Lat neger, not so much. Okunnig däremot och ställer hellre dessa frågor nu än 2 veckor in i kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av
aKAY
Ser väl bra ut. Som Tony T redan sagt är det vettigt att slänga in en låg dos ai när du har ett högt bf. Kan tänka mig att 0.25mg eod bör räcka fint.
Letro kan du nog släppa. Hade personligen bytt ut clomid mot nolvadex i PCT:n på den kuren. 15 v känns också som en rimlig kurlängd. Gällande intervall så hade ja rekommenderat e4d för jämnare nivåer och mindre sides. Kom ihåg att veckodosen då höjs om du kör 1ml/stick.
För övrigt heter det inte "eod5", det betyder "every other day 5". Det heter e5d = every 5th day.
Lycka till!
/aKAY
Tack för input, är rätt många som tipsar om e4d istället. Anledningen till att jag inte velat köra så är för att det ger en högre veckodos och jag vill börja lugnt. Haha, har nog läst eo4d i huvudet för var helt hundra på att alla skrev så (jo jag har hängt här på forumet i typ 4 år).
Ja ska försöka få ut Nolva hit (jobbar ute på en anläggning i havet) då det är mitt förstaval men det ser rätt mörkt ut. Kanske väntar ytterligare ett halvår, har väntat på första kuren i typ 4 år så har ingen brådis.