Citat:
Ursprungligen postat av
Avva66
Facebook är fan inte riktigt friska alltså. Först blir jag avstängd på orsaker de inte berättar, och sedan när man vill sända en begäran om återställning så måste man logga in.

Jag har inte skrivit något som strider mot deras regler, men de påstår att jag inte använt kontot på "rätt sätt" Dvs jag har inte bara "gullat" med familj och vänner. Jag trodde det var svårt att bli av med ett Facebookkonto, men så var det ju inte.
Hur gör man om man vill överklaga, utan Facebookkonto?
Oavsett om du gör en överklagan eller inte så lär du ändå inte få tillbaka ditt konto, eftersom du antagligen blivit avstängd av någon orsak och jag ser ingen anledning att dom bara skulle stänga av dig utan någon orsak, säker på att du inte fick något meddelande innan?
Citat:
Ursprungligen postat av
CheddarOst
Hur byter jag tillbaka till en gammal profilbild utan att det bildas en "ny" bild?
Undrar även ifall det går att lägga upp en profilbild utan att behöva beskära bilden?
1. Hur menar du med en "ny" bild? Att den inte ska komma upp på flödet? Det går tyvärr inte.
2. Du är nog tvungen att beskära så länge du inte har samma bildstorlek som facebook använder sig av vid profilfönstret.
Citat:
Ursprungligen postat av
fghj
Om jag skriver ett meddelande till en person som jag inte är vän med, MEN, har en gemensam vän. Inga gemensamma grupper.
Var hamnar detta meddelande hos mottagaren? I inkorg eller other?
Får jag veta om mottagaren har "seenat" eller inte? Just nu står det bara status "sent" hos mig.
Har sett ibland så står det status "delivered" i nya messenger, vad det nu är för skillnad?
Meddelandet kommer antagligen till "other" gruppen, om jag inte minns fel så kommer du kunna se om dom har läst det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mittpunkt
Scenario:
Jag är medlem i en grupp och vill starta en tråd där. Hur gör jag detta för att mitt inlägg inte ska synas på "väggen" för mina vänner? Är det något i "inställningar" jag sköter? I så fall vart?
Om eller när jag startar en tråd i gruppen så vill jag inte att mina vänner ska se detta som en "status" för mig.
Vet du om det står att du har skrivit i en grupp för andra? Om gruppen är dold eller privat så kommer inga inlägg synas för dina vänner är gruppen däremot öppen så kommer det synas.