Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
al-Qaida tycks det vara.
Förstår jag rätt att det nu pågår två gisslandramer i anslutning till detta?
Vad jag vet är det bara ett gisslandrama, inne på tryckeriet.
I östra Paris skottlossning.
EDIT: tydligen gisslandrama där med. Vad är det som händer egentligen??