2015-01-09, 09:58
  #3697
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Hannes Lundberg Andersson: Enligt uppgifter till Le Parisien ska två personer ha dött och 20 skadats i skottlossningen i Dammartin-en-Goele.

Låter inte troligt. Så många skott har ingen rapporterat om.
Citera
2015-01-09, 09:58
  #3698
Medlem
2 döda och 20 skadade nu.
Citera
2015-01-09, 09:58
  #3699
Medlem
Hulls avatar
De anfaller på flera ställen tydligen?

Kan det vara fler som är inblandade? Vapen som plockas fram i moskéer i försvarssyfte och annat möjligtvis hjälper ju inte polisen kan man ju lugnt säga. Är muslimerna rädda för repressalier?
__________________
Senast redigerad av Hull 2015-01-09 kl. 10:01.
Citera
2015-01-09, 09:59
  #3700
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Hannes Lundberg Andersson: Enligt uppgifter till Le Parisien ska två personer ha dött och 20 skadats i skottlossningen i Dammartin-en-Goele.

Vid tryckeriet?
Citera
2015-01-09, 09:59
  #3701
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
De anfaller på flera ställen tydligen.

Din egen teori eller har du källa?
Citera
2015-01-09, 10:00
  #3702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Låter inte troligt. Så många skott har ingen rapporterat om.

Enligt denna tydligen http://www.leparisien.fr
Citera
2015-01-09, 10:00
  #3703
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Länk till CNN någon?

http://www.livenewschat.eu/breaking/
Citera
2015-01-09, 10:00
  #3704
Medlem
Bajenjeppes avatar
2 döda och 20 skadade, i så fall är det ju en rejäl skottlossning. Uppenbarligen är man påväg att göra något ytterligare i och med gisslan.
Citera
2015-01-09, 10:00
  #3705
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Din egen teori eller har du källa?

Jag vet ingenting, det var menat som en fråga.
Citera
2015-01-09, 10:00
  #3706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Har någon en bra livelänk,,nuuuuuuuuu


Vg.no
Citera
2015-01-09, 10:01
  #3707
Medlem
Ju fortare dramat får sin upplösning desto bättre för alla kan man tycka. Ytters få sympatiserar ju med gärningsmännen så deras "glansdagar" i all världens media måste bli kort. Tror ytters få av oss går i fällan och drar alla över en kam, terror handlar ju om att splittra samhällen, och det lyckas man aldrig med i vår del av världen. Levande eller döda terrorister betyder ju egentligen ingenting för samhället i stort, förutom för polis och rättsväsende som inte kan ha sin gilla gång. Har man hört något fördömande från Hamas? Det är ju vid sådana här dåd som agnarna skils från vetet.
Citera
2015-01-09, 10:01
  #3708
Medlem
Alltså BÅDE biljakt med eventuell gisslan OCH gisslansituation (med skadade och döda?) i frabriksbyggnad samtidigt nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in