Citat:
Ursprungligen postat av
Mevvan
jag tycker att allt är så jävla konstigt, läste på nätet att dessa två bröder hade tydligen glömt sina legitimationer inuti bilen, det är tydligen sådär polisen fått reda på vilka det är. Det jag inte kan förstå hur kan man glömma sina legitimationer i bilen det låter inte logiskt.
Man har planerat det hela med tider och har all sorts maskering man kan ha. Kan det inte bara vara så att de som gjorde detta lämnade kvar legitimation på två bröder som inte ens finns i Frankrike. Att de vill leda poliserna mot fel personer. Så att de som verkligen gjorde detta kan försvinna i lugn och ro.
Men kan verkligen franska polisen vara så lättlurade?
Sen har jag tänkt på varför de maskerade sig, de flesta terrorister som begår dessa dåd visar ju sitt ansikte för att bli igenkända och ihågkomna.
En annan detalj är att man ser på en utav filmerna när den ena håller upp fingret som är ett muslimskt tecken, problemet är den att killen gör det med fel hand har jag för mig han kör upp vänstra handen istället för högra.
Oavsett vad så är detta något jag blir äcklad utav.
Dessa muslimer som de kallar sig själva, försöker skapa oro i Europa också de försöker göra så att muslimer och resterande ska drabba samman, det är min teori iaf.
Man kom ihåf att plocka upp skon för att inte riskera att torska dit på DNA men man glömde ett ID-kort i bilen.
Alla bedömare ser klart och tydligt att det är soldater som uppenbarligen är tränade till den grad att sådana misstag inte görs.
Dessutom är det ännu märkligare att personen alla anklagar för att vara flyktbilsföraren är en 18 årig student som har alibi från flera klasskamrater att han varit i skolan.