Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Med värmekameran kan man zooma in och ut beroende på behov, zooma ut vid översiktligt sök, zooma in om man har en signatur som man vill titta närmare på.
Titta med fördel på några klipp till, och undvik ämnet tills du har förstått hur det fungerar.

Men är ni tröga, eller bara troll? Jag nämde zoom-funktionen redan i mitt första inlägg om detta.
Det jag har hört är att man söker i ett område större än Paris. Det är stort det.
Det jag vände mig mot var shponglad som postade en bild där man via en värmekamera kunde se vilka sorts kläder de eftersökta hade på sig och att det med detta som argument målades upp som att polisen skulle kunna hitta dem på 5 minuter med detta magiska redskap. Jag menar att varje människa och djur blir högts en pixel. Ej möjligt att se vad någon har på sig då. Inte ens möjligt att se vad det är för art, förrän man valt att gå in i på ett specifikt objekt.
Då kan man så klart kolla noga. Men att kolla igenom alla prickar tar tid. Och för varje timma som gått, och går, visar det sig att jag har rätt och ni fel. Det tar tid att söka av ett sådant område, för att man inte kan se hela skogen samtigt i högupplösning. Det är omöjligt, fattar ni väl?