Citat:
Ursprungligen postat av
.-.-.
Frågan är vem ska "Lulä Elbowers" skada idag då, säkrast att alla Skeå lirare spelar med dubbla hjälmar och skottsäker väst för att öka möjligheterna att klara sig oskadd.
Sylvegård fick fyra matcher.
Skäms inte ni lulefans att hålla på ett lag som drar på sig så många avstängningar?
Jag kommer inte ens ihåg senast en Skeåspelare drog på sig en avstängning för en ful förseelse, nån Fick några matcher förra säsongen för en armbåge på Fiala vet jag, men denna säsong har det inte varit nåt alls, då blir man stolt, det ska spelas rent och vackert.
Jag antar att du tycker att Joakim Lindström är en pest som inte har något att göra på en hockeyrink? Det måste vara skämmigt att ha haft en sån återfallsförbrytare i laget..
Tråkigt att ni är så många som ska hålla så låg nivå från SAIK-håll när ni ska "diskutera" Luleå, det förstör så mycket för de som faktiskt håller bra nivå. Lite lustigt att ni är flera SAIKare här i tråden som skriver mycket mer om Luleå än om det egna laget däremot, ni som "inte bryr er".
Tråkigt annars att Emil blir avstängd, han har verkligen fått igång Abbotts och de har varit en av serien bästa kedjor i ganska många omgångar nu. Får se om de kan hitta tillbaka till det fina spelet efter avstängningen, det behövs för att Luleå ska ha chans på top6 (vilket ändå blir svårt).