2015-01-08, 00:37
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Åslin har bara sig själv att skylla som valde att spela hockey mot motståndare.
HEADS UP

Håller med. Hade gärna sett Mårtensson smaska ner Sylvegård bakifrån. Saknar den allsvenska tråden när en tackling inte tog upp 15 sidor och där man kunde diskutera klubbars ekonomi och tabellplacering utan att vara ot.
Citera
2015-01-08, 11:54
Medlem
.-.-.s avatar
Frågan är vem ska "Lulä Elbowers" skada idag då, säkrast att alla Skeå lirare spelar med dubbla hjälmar och skottsäker väst för att öka möjligheterna att klara sig oskadd.

Sylvegård fick fyra matcher.
Skäms inte ni lulefans att hålla på ett lag som drar på sig så många avstängningar?
Jag kommer inte ens ihåg senast en Skeåspelare drog på sig en avstängning för en ful förseelse, nån Fick några matcher förra säsongen för en armbåge på Fiala vet jag, men denna säsong har det inte varit nåt alls, då blir man stolt, det ska spelas rent och vackert.
Citera
2015-01-08, 12:03
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Frågan är vem ska "Lulä Elbowers" skada idag då, säkrast att alla Skeå lirare spelar med dubbla hjälmar och skottsäker väst för att öka möjligheterna att klara sig oskadd.

Skäms inte ni lulefans att hålla på ett lag som drar på sig så många avstängningar?
Jag kommer inte ens ihåg senast en Skeåspelare drog på sig en avstängning för en ful förseelse, nån Fick några matcher förra säsongen för en armbåge på Fiala vet jag, men denna säsong har det inte varit nåt alls, då blir man stolt, det ska spelas rent och vackert.

Jag antar att du tycker att Joakim Lindström är en pest som inte har något att göra på en hockeyrink? Det måste vara skämmigt att ha haft en sån återfallsförbrytare i laget..

Tråkigt att ni är så många som ska hålla så låg nivå från SAIK-håll när ni ska "diskutera" Luleå, det förstör så mycket för de som faktiskt håller bra nivå. Lite lustigt att ni är flera SAIKare här i tråden som skriver mycket mer om Luleå än om det egna laget däremot, ni som "inte bryr er".

Tråkigt annars att Emil blir avstängd, han har verkligen fått igång Abbotts och de har varit en av serien bästa kedjor i ganska många omgångar nu. Får se om de kan hitta tillbaka till det fina spelet efter avstängningen, det behövs för att Luleå ska ha chans på top6 (vilket ändå blir svårt).
Citera
2015-01-08, 12:05
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.

Du måste haft extremt svårt när lindström, eriksson, holly och de andra filmade så pass som de gjorde då?
Citera
2015-01-08, 12:21
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Du måste haft extremt svårt när lindström, eriksson, holly och de andra filmade så pass som de gjorde då?

Bara för att man skriver en lögn tillräckligt många gånger så blir den inte sann. Den enda av ovanstående som kan anklagas för att filma är Ericsson. Du har tjatat om Lindström som filmare enda sen han blev trippad (solklart på reprisen) i en match mot er, där er spelare dessutom efter matchen uttryckte sin förvåning över att han inte åkte ut. Du kan väl länka några situationer där Lindström och Holloway filmar?

Inte det? Nä då kan du väl återvända till den Allsvenska tråden. Trodde man skulle slippa ditt jävla fittgnäll nu när ni åkt ut, men icket...
Citera
2015-01-08, 12:24
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyingAtheist
Bara för att man skriver en lögn tillräckligt många gånger så blir den inte sann. Den enda av ovanstående som kan anklagas för att filma är Ericsson. Du har tjatat om Lindström som filmare enda sen han blev trippad (solklart på reprisen) i en match mot er, där er spelare dessutom efter matchen uttryckte sin förvåning över att han inte åkte ut. Du kan väl länka några situationer där Lindström och Holloway filmar?

Inte det? Nä då kan du väl återvända till den Allsvenska tråden. Trodde man skulle slippa ditt jävla fittgnäll nu när ni åkt ut, men icket...
Du har lika svårt att erkänna att ni har haft spelare som förstärker situationer konstant likt folket från brynäs när de hade silverberg och hans vänner. Tråkigt att man ska behöva ta till sig dessa medel när man redan dominerar genom spelet.

Ni har satt i system att förstärka situationer. Många av era spelare är sådana som dör när de får en klubba i närheten av huvudet. Bara kolla hur Goren gjorde när han kom till er.
Senast redigerad av €ric 2015-01-08 kl. 12:29.
Citera
2015-01-08, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Tråkigt att ni är så många som ska hålla så låg nivå från SAIK-håll när ni ska "diskutera" Luleå, det förstör så mycket för de som faktiskt håller bra nivå. Lite lustigt att ni är flera SAIKare här i tråden som skriver mycket mer om Luleå än om det egna laget däremot, ni som "inte bryr er".
De enda Skellefteåfans som tjafsar om Luleå är ju de som är idioter nog för att göra det.
Om det får dig att må bättre kan jag erkänna att jag brukar skämmas när .-.-. och Mikojan drar igång.
Citera
2015-01-08, 12:31
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Du har lika svårt att erkänna att ni har haft spelare som förstärker situationer konstant likt folket från brynäs när de hade silverberg och hans vänner. Tråkigt att man ska behöva ta till sig dessa medel när man redan dominerar genom spelet.

Jag har inte sagt att vi aldrig har haft spelare som förstärkt situationer, men Holloway och Lindström är fruktansvärt dåliga exempel på sådana spelare. Före matchen Lindström blev trippad så vann Skellefteå omoraliskt mot er p g a felaktiga byten, sen var det p g a filmande spelare. Du är utan tvekan hockeyforumets största gnällkärring (i god konkurrens) och dessutom långsint så det förslår då du fortsätter att älta samma jävla dravvel hela tiden.
Citera
2015-01-08, 12:36
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyingAtheist
Jag har inte sagt att vi aldrig har haft spelare som förstärkt situationer, men Holloway och Lindström är fruktansvärt dåliga exempel på sådana spelare. Före matchen Lindström blev trippad så vann Skellefteå omoraliskt mot er p g a felaktiga byten, sen var det p g a filmande spelare. Du är utan tvekan hockeyforumets största gnällkärring (i god konkurrens) och dessutom långsint så det förslår då du fortsätter att älta samma jävla dravvel hela tiden.
Nej, men kommer man och säger att man tycker om ärligt och rent spel när man har en klubb som har många spelare genom åren som förstärker situationer väldigt mycket jämfört med andra lag så tycker jag det är extremt fel. När annars kommer jag "ältar" om detta konstant? Jo, när folk från skellefteå klagar över andra lag som förstärker. Titta på egna spelare innan man gnäller på andra.

Sedan blev vi överkörda flera gånger av er men även förlorade vi matcher ibland där utgången kunnat vara annorlunda. Specifika matcher eller situationer kommer jag inte ihåg, jag har sett alldeles för många matcher för att komma ihåg dem alla. De är få som etsar sig fast på minnet medan de flesta släpper jag efter en vecka.
Citera
2015-01-08, 12:42
Medlem
m4tt145s avatar
Skönt att Sylvegård blev avstängd för sin fula tackling. Mycket bra beslut.

Vinst ikväll känns rätt långsökt. Influensan sitter nog i fortfarande och att backa hem mot LHC brukar sluta rätt illa för Leksand.
Citera
2015-01-08, 12:50
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:
Nej, men kommer man och säger att man tycker om ärligt och rent spel när man har en klubb som har många spelare genom åren som förstärker situationer väldigt mycket jämfört med andra lag så tycker jag det är extremt fel. När annars kommer jag "ältar" om detta konstant? Jo, när folk från skellefteå klagar över andra lag som förstärker. Titta på egna spelare innan man gnäller på andra.

Sedan blev vi överkörda flera gånger av er men även förlorade vi matcher ibland där utgången kunnat vara annorlunda. Specifika matcher eller situationer kommer jag inte ihåg, jag har sett alldeles för många matcher för att komma ihåg dem alla. De är få som etsar sig fast på minnet medan de flesta släpper jag efter en vecka.

Den här matchen borde du ju komma ihåg eftersom det är den som fått dig att kategorisera Lindström och hela Skellefte som filmare? Före det så var det ju bytesfusk som var våran last och anledningen till era ständiga förluster mot oss. Om du vill så kan jag beskriva hela situationen för dig, och även förklara varför man ramlar om någon trycker bort stödjeskridskon när man trampar runt.
Citera
2015-01-08, 13:36
Medlem
https://pbs.twimg.com/media/B60zLgQIIAAhBxr.jpg:large

Är inte Åsling grymt låg där? Ser verkligen ut som att han åker rakt in i Sylvegård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in