2015-01-07, 15:06
Medlem
PerpetualVoids avatar
Beställde LSD från Psyshop för ett tag sedan, närmare bestämt de omärkta lapparna som han hade på vanliga vita ark. De höll bra kvalitet, mycket bang for the buck! Tänkte beställa igen och såg de här Alex Grey-lapparna han hade med 300 ug i. Verkar ju helt vansinnigt! Frågan är, har någon provat dem så man vet att de är bra? Eller som kan rekommendera något annat istället?
2015-01-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Beställde LSD från Psyshop för ett tag sedan, närmare bestämt de omärkta lapparna som han hade på vanliga vita ark. De höll bra kvalitet, mycket bang for the buck! Tänkte beställa igen och såg de här Alex Grey-lapparna han hade med 300 ug i. Verkar ju helt vansinnigt! Frågan är, har någon provat dem så man vet att de är bra? Eller som kan rekommendera något annat istället?
Jag köpte utrikes dem va x2 starkare än alex och psy.
Lsd luktar inget, är tunt som papper.
Köp inte från NL eller UK så är det lugnt.
2015-01-07, 15:11
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Låg 3 brev i lådan idag och de va från YLBD, LeifGW och DoctorMeth.
Snabb leverans och bra stealth av alla men har bara hunnit prova ett sample på YLBDs nya batch dos.

Återkommer när jag provat LeifGWs "andra" batch, den som är tvålaktig och när jag provat DoctorMeth's meth IV.
2015-01-07, 15:26
Medlem
Så vitt jag kan förstå finns två LSD-säljare inrikes inom Sverige: PsyShop och Alexandrus.

Den förstnämnde tycks ha rykte om sig att vara en "selective scammer," så honom bör man nog undvika.

Då återstår Alexandrus. Är han pålitlig, samvetsgrann, etc.? Skickar han alltid rätt mängder? Och har har någon prövat just hans LSD? Är det bra grejer? Och sist men inte minst: Vet någon om det är någon skillnad i kvalité (dvs. renhet) mellan det LSD han säljer i grupper av 2750 mg. och det han säljer i grupper av 11.000 mg.?
2015-01-07, 15:55
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
Så vitt jag kan förstå finns två LSD-säljare inrikes inom Sverige: PsyShop och Alexandrus.

Den förstnämnde tycks ha rykte om sig att vara en "selective scammer," så honom bör man nog undvika.

Då återstår Alexandrus. Är han pålitlig, samvetsgrann, etc.? Skickar han alltid rätt mängder? Och har har någon prövat just hans LSD? Är det bra grejer? Och sist men inte minst: Vet någon om det är någon skillnad i kvalité (dvs. renhet) mellan det LSD han säljer i grupper av 2750 mg. och det han säljer i grupper av 11.000 mg.?
Han har snabba utskick och bra stealth, pålitligt vendor, handlat av honom själv fast då på FS.
Men hans LSD är däremot ganska så dålig, skulle jämföra den mer med RC-drogen AL-LAD, för jäääävlar vad jag fick trycka i mig syra för att ens komma någonstans.

Rekommenderar inte hans syra.
2015-01-07, 16:14
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Jag köpte utrikes dem va x2 starkare än alex och psy.
Lsd luktar inget, är tunt som papper.
Köp inte från NL eller UK så är det lugnt.

Tack för uttlåtandet! Men beställer tyvärr inte från utlandet.
2015-01-07, 16:15
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:

Allt har gått bra när jag beställt från Psyshop åtminstone, och den syran vi köpte då var helt OK trots att det var den billigaste!
2015-01-07, 16:17
Medlem
Vem ska man köpa röka av?
Alex, helt ok med flushen är helt åt skogen, smakar näring och brinner inte så bra.
Vill köpa 20-30 gram.
2015-01-07, 17:08
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Nu har jag provat methet från DoctorMeth men gick sådär pga trubbiga nålar, skaka som fan, stressad och blodfylld lösning... så fick dela upp 0.2g i två för att kunna se svar men första dosen jag fick i mig kickade på bra och hade jag bara haft nya verktyg och fått i mig hela dosen direkt så hade de kickat riktigt fint kände jag!

Gör ett bättre test imorgon!
2015-01-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Han har snabba utskick och bra stealth, pålitligt vendor, handlat av honom själv fast då på FS.
Men hans LSD är däremot ganska så dålig, skulle jämföra den mer med RC-drogen AL-LAD, för jäääävlar vad jag fick trycka i mig syra för att ens komma någonstans.

Rekommenderar inte hans syra.

Vad köpte du för syra av honom?
110ug lapparna var det inget fel på tyckte jag.
2015-01-07, 17:41
Medlem
Bananarnes avatar
Fick hem grönt av x3msmoke. Snabb leverans och bra stealth.

Citat:

Enligt mig så är Psyshop ingen selektiv scammer. Däremot så sålde han ett tag en produkt som han inte hade i lager. Men han svarade högst 5 minuter efter jag kontaktade honom och frågade var grejorna var. Och då han inte hade fått in dom än så frågade han om jag ville att pengarna skulle släppas tillbaka från ESCROW.
Senast redigerad av Bananarne 2015-01-07 kl. 17:45.
2015-01-07, 17:53
Medlem
Alexandrus olja gillade jag!

Inte för att det var särskilt "oljigt" utan mer som att mecka skrap, blev väldigt fluffigt meck tyckte jag. Behövs inte mycket för att bli skönt stukad, men mer än så har jag inte lyckats bli ännu heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in