Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Just ja, Bilderberg syr ihop världens mest avancerade falseflagg som bland annat innefattar att 12 journalister går med på att spela döda resten av livet.
Men de klarade inte av att fixa lite teaterblod. De var för dyrt och de räknande med att ingen skulle vara så skarp att han skulle tänka på det... men så mötte de sin överman qmQa...
ELLER
Så blev det blod. Men det syns inte i den vinkeln, på det avståndet, i det ljuset, i den mobilkameran.
Välj det mest troliga alternativet.
Varför tror din sort alltid att ni är lite speciella, lite smartare än alla andra, genom att alltid hitta på en alternativ version som är så hejdlöst osannolik att den innehåller hål som får luckorna i den officiella versionen att likna nålstick i jämnförelse.
Vem har sagt något om bilderberg? Det är väl en grupp politiker och affärsmän som träffas och får veta vilken agenda de ska fullfölja för respektive år?
Varför bemöter du bara en aspekt, blodet?
Rekylen är också av stort intresse, då jag själv skjutit med bl.a. 5.56 så vet jag att det blir en del rekyl, speciellt om man inte tar stöd med hjälp av kolven mot axeln och använder sin kroppstyngd som motvikt.
Sen har vi det avgörande tycker jag, när personen 'blir träffad' i det här klippet så verkar han vara helt utan reaktion, det är som att kulan inte hade nån rörelseenergi alls.
Du kan ju jämföra med detta klipp. Länk:
http://www.liveleak.com/view?i=44e_1406655216 (Klicka inte om du är känslig)
En spök-kula med andra ord, jasså så du tror på spöken du.
Ser du? Jag kan också låtsas att du tycker saker du inte sagt.
Min sort? Du har inte en blekaste aning om vem jag är eller vad jag har för militär bakgrund.