2015-01-08, 01:11
Medlem
Sekhmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qMQa
Hollande säger att 'Frankrike har alltid besegrat sina fiender när vi har enat oss kring våra gemensamma värden'

Sarkozy säger att 'Vad som är viktigt nu, är vårt agerande'

Redan korståg på tapeten.
Iran?
Citera
2015-01-08, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sekhmet
Iran?

Syrien och Iran, de enda två länderna som är kvar nu.

https://www.youtube.com/watch?v=r8FhZnFZ6TY

För att förtydliga; man trodde att 9/11 skulle ge tillräckliga skäl för att invadera alla dessa muslimska länder eftersom man försökte sitt bästa att beskylla hela den muslimska världen för dåden. De räknade med att vi västerlänningar skulle vilja slå ut alla som var fientligt inställa mot Israel, typ blinda av ilska.
Senast redigerad av qMQa 2015-01-08 kl. 01:26.
Citera
2015-01-08, 01:30
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qMQa
Kan inte du förklara avsaknaden av rekyl, blod och reaktion i det här klippet?.

Just ja, Bilderberg syr ihop världens mest avancerade falseflagg som bland annat innefattar att 12 journalister går med på att spela döda resten av livet.

Men de klarade inte av att fixa lite teaterblod. De var för dyrt och de räknande med att ingen skulle vara så skarp att han skulle tänka på det... men så mötte de sin överman qmQa...

ELLER

Så blev det blod. Men det syns inte i den vinkeln, på det avståndet, i det ljuset, i den mobilkameran.

Välj det mest troliga alternativet.

Varför tror din sort alltid att ni är lite speciella, lite smartare än alla andra, genom att alltid hitta på en alternativ version som är så hejdlöst osannolik att den innehåller hål som får luckorna i den officiella versionen att likna nålstick i jämnförelse.
Citera
2015-01-08, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Just ja, Bilderberg syr ihop världens mest avancerade falseflagg som bland annat innefattar att 12 journalister går med på att spela döda resten av livet.

Men de klarade inte av att fixa lite teaterblod. De var för dyrt och de räknande med att ingen skulle vara så skarp att han skulle tänka på det... men så mötte de sin överman qmQa...

ELLER

Så blev det blod. Men det syns inte i den vinkeln, på det avståndet, i det ljuset, i den mobilkameran.

Välj det mest troliga alternativet.

Varför tror din sort alltid att ni är lite speciella, lite smartare än alla andra, genom att alltid hitta på en alternativ version som är så hejdlöst osannolik att den innehåller hål som får luckorna i den officiella versionen att likna nålstick i jämnförelse.

Vem har sagt något om bilderberg? Det är väl en grupp politiker och affärsmän som träffas och får veta vilken agenda de ska fullfölja för respektive år?

Varför bemöter du bara en aspekt, blodet?

Rekylen är också av stort intresse, då jag själv skjutit med bl.a. 5.56 så vet jag att det blir en del rekyl, speciellt om man inte tar stöd med hjälp av kolven mot axeln och använder sin kroppstyngd som motvikt.

Sen har vi det avgörande tycker jag, när personen 'blir träffad' i det här klippet så verkar han vara helt utan reaktion, det är som att kulan inte hade nån rörelseenergi alls.

Du kan ju jämföra med detta klipp. Länk: http://www.liveleak.com/view?i=44e_1406655216 (Klicka inte om du är känslig)

En spök-kula med andra ord, jasså så du tror på spöken du.
Ser du? Jag kan också låtsas att du tycker saker du inte sagt.

Min sort? Du har inte en blekaste aning om vem jag är eller vad jag har för militär bakgrund.
Senast redigerad av qMQa 2015-01-08 kl. 02:03.
Citera
2015-01-08, 05:09
Medlem
drwaddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Det har säkert varit uppe innan. Men det är två olika bilar som bogseras och som används av terroristerna.

vid 0:33 ser man bilen med svarta backspeglar https://www.youtube.com/watch?v=J7ucne6tI9s

Här har bilen silverfärgade backspeglar. https://www.youtube.com/watch?v=gobYWXgzWgY

Nej det är inte två olika.
Det är silver/alu-kåpor på ovansidan av backspeglarna.
Från det att man ser dem meja ner polisen på gatan,
ser bilen i en korsning när de skjuter in i en polisbil,
tills dess att man ser den bli lyft upp på en bärgare.

Vid klippet du länkar så ser man sekunden efter 0.33 silverfärgen skymta.
Två sekunder till efter lyfts bilen med bärgare, där backspeglarna är mycket tydligt silver på ovansidan.
Citera
2015-01-08, 06:36
Medlem
Ok.
1. Bilden släpps på instagram.
2. På väldigt kort tid så styr 3 killar upp automatvapen och lyckas göra en välorganiserad attack med militärisk precision.
3. Dom tre killarna har tydligen någon typ av militär utbildning och då menar jag inte vanliga ute i öknen 2 veckor.
4. Huvudskottet som bara lämnar ett dammmoln.
5. Dom kommer med lätthet undan efter en sådan här attack trots det centrala läget.
6. Glömmer idhandlingar i flyktbilen.
7. Den person som överlämnat sig var i skolan vid tidpunkten för dådet.
8. Det känns ju typisk islamistiskt att springa in med automatvapen och sedan fly. Dom skulle ju aldrig få för sig att sätta på sig ett bombbälte och sedan skulle grupperingen ta på sig dådet.

Det luktar skumt. Dom som inte känner den lukten har lite för hög tilltro till samhället, myndigheter och media.
Senast redigerad av gladgrappler 2015-01-08 kl. 06:40.
Citera
2015-01-08, 06:43
Medlem
lollan55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladgrappler
Ok.
2. På väldigt kort tid så styr 3 killar upp automatvapen och lyckas göra en välorganiserad attack med militärisk precision.
3. Dom tre killarna har tydligen någon typ av militär utbildning och då menar jag inte vanliga ute i öknen 2 veckor.
5. Dom kommer med lätthet undan efter en sådan här attack trots det centrala läget.
8. Det känns ju typisk islamistiskt att springa in med automatvapen och sedan fly. Dom skulle ju aldrig få för sig att sätta på sig ett bombbälte och sedan skulle grupperingen ta på sig dådet.

Det luktar skumt. Dom som inte känner den lukten har lite för hög tilltro till samhället, myndigheter och media.

Men du kan ju inte blint förneka att 12 journalister är döda?
Citera
2015-01-08, 06:50
Medlem
Att folk har dött är jag helt övertygad om men att det är islamister som ligger bakom tror jag inte på för en sekund.
Citera
2015-01-08, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lollan55

Det gör jag verkligen inte. Men är helt övertygad om att det inte var islamister som utförde det här.
Citera
2015-01-08, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lollan55

9/11 dog nästan 3000 människor.

Finns det någon mer film från dådet? Annars är det väl också märkligt att endast detta fastnar på bild, men annars kanske inte folk tycker det hade varit lika hemskt och det är lättare att nå dit man vill med denna film..
Citera
2015-01-08, 09:02
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladgrappler
Ok.

Det har cirkulerat en uppgift i en systertråd kring händelsen i samband med en flyktbil, en man och hund som förskonades på något vis. Om uppgiften stämmer, arabiska muslimer skyr hundar, hur går det ihop med att förskona hunden, om uppgiften stämmer vill säga.

Någon som vet något om den påstådda händelsen?
Citera
2015-01-08, 10:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det har cirkulerat en uppgift i en systertråd kring händelsen i samband med en flyktbil, en man och hund som förskonades på något vis. Om uppgiften stämmer, arabiska muslimer skyr hundar, hur går det ihop med att förskona hunden, om uppgiften stämmer vill säga.

Någon som vet något om den påstådda händelsen?

Menar du att de systematiskt borde skjuta alla hundar de ser? Du tror inte det skulle bli ganska lätt för polisen att spåra dem då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in