2015-01-07, 17:08
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Känslosamt tal av John Kerry just nu på BBC:s livesändning. Dessutom på franska.

http://www.bbc.com/news/live/world-europe-30710777
Tyckte mest det var svammel, snack om deras historia osv. Nej, kräv blod som när dom själva attackerades!
Citera
2015-01-07, 17:08
Medlem
Vidrig handling. Lika vidriga är de personer här som "förstår" varför mördarna gjorde detta. Bilderna säger ju sanningen, Mohammed var en smygbögande pedofil, stå för det istället.
Citera
2015-01-07, 17:09
Medlem
Ja, detta blir konsekvensen av att tillåta IS- krigare återvända till Europa med erfarenheter av strid. Tyvärr så kan även detta ske i Sverige. Det enda rimliga är att om man bevisligen åkt ner till Mellanöstern för att kriga på islamisternas sida, är att man blir stoppad vid EU:s gränser. Allt annat är riskabelt och farligt, ta tillbaka medborgarskapet och ut med skiten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är du helt rubbad, språk och ord bevisar ingenting, vem som helst kan skrika Allahu Akbar om det får folk att tro det man vill att de ska tro. Vilket gruppboende bor du på?

Om du på allvar tror att någon skulle avrätta tio islamkritiker och skrika allah akbar för att luras och låtsas vara muslim så kan du omöjligen ha en fungerande hjärna.
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Danska DR2 TV rapporterar sedan över en timme direkt med kommentarer och intervjuer och hela köret. Et föredöme jämfört med sina svenska kollegor. Danskarna ger information utan krusiduller. För er som kan så titta på DR2 TV.
Citera
Medlem
"frihet & demokrati" floskler, är, som vanligt, viktigare än EMPATI med tex våldtäktsoffer(next in line att hånas?) och religösa

Frankrike får skylla sig själva att dom sårat människor så allvarligt i själen.

Araber är annorlunda och tar till våld ofta för dom är inte så eh.. fisigt intellektuella, ja, det kanske man OCKSÅ borde ha tänkt på innan, att dom är ett par hundra år efter oss.

Här försvarar jag religion ja, fel, jag är LOGISK, fakta är också att antingen förbjuds religion eller så kommer det vandra mindre antal raser på jorden i framtiden om sisådär 30 år(biologiska vapen).
Citera
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Känslosamt tal av John Kerry just nu på BBC:s livesändning. Dessutom på franska.

http://www.bbc.com/news/live/world-europe-30710777

Bara käbbel. Det är ju jänkarna som har sett till att vi har situationen vi har idag.
Citera
2015-01-07, 17:10
Medlem
Theangleaxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snajsan
Du resonerar som en mupp.

Liksom "Såhär har det alltid gått till, det är något man får räkna med"

Du kommer mao aldrig att sätta dig på tvären gentemot liknande terrorattentat, för att det är såhär det går till. Sluta upp med din "förståelse" och sätt ner foten istället.
Snarare ni som inte vill ta till er vad man säger. Vi har inte alltid haft yttrandefrihet i världen och det är fortfarande färskvara så nej såhär har det inte alltid sett ut.

Jag har suttit ner foten sedan elfte september 2001 då det är det tidigaste terrorantetat jag varit med om.
Citera
Medlem
Nån som vet något om vapen, antal avlossade skott, antal gärningsmän etc.? Att de är muslimer visste jag direkt jag läste rubriken sen det första jag hörde i ett filmklipp från platsen var allah akbar! Fy fan hoppas det kommer bli rensning i leden snart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Gärningsmännen verkade militärt utbildade, vilket borde begränsa antalet individer att söka efter.

Detta var inget som hastigt planerades över en kopp te när tidningen publicerade en nidbild på IS-ledaren
Militärt tränade som tappar en gympadojja och skjuter från höften?
Citera
Medlem
TheVoids avatar
En sk sleepercell kan väl aktiveras ganska fort om de skulle få ett mål, de är tränade och förberedda sedan innan.

En fråga vilken av tidningens bilder anses av tex IS som den värsta, är det den de publicerade nyligen eller var det bara sista strået?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Nån som vet något om vapen, antal avlossade skott, antal gärningsmän etc.? Att de är muslimer visste jag direkt jag läste rubriken sen det första jag hörde i ett filmklipp från platsen var allah akbar! Fy fan hoppas det kommer bli rensning i leden snart.

Snackas om AK-47or, 30-tal skott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in