2015-01-02, 15:26
Medlem
flyttadignus avatar
Säga vad man vill om herrarna bakom, men i mina ögon har Motgift kommit en bra bit på vägen för att bli en riktig framgångsrik plattform, för att inte säga ledande,
som egentligen har alla förutsättningar för att kunna förena nationella.
Jag hoppas fler och fler får upp ögonen för Motgift under 2015.

Här sammanfattar Dan året som gått:
https://www.motgift.nu/2015/01/2014-var-motgifts-ar/

Detta stycket gillar jag
Citat:
Efter bara någon vecka låg vår podcast Veckans Motgift etta på iTunes — det största biblioteket för podcasts — före produktioner från Sveriges Radio och mediahypade podcasts från bland annat Kristoffer Triumf och Soran Ismail. Resultatet lät inte vänta på sig, och Apple valde helt enkelt att censurera vår podcast från sitt bibliotek.
Citera
2015-01-02, 15:42
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
En fråga, vad var det för klipp med några käringar i en amerikansk TV talk-show där man hånade vita och tyckte det var bra att vita blandades bort?

Vill minnas att detta togs upp i ett Radio Framåt-avsnitt, själva klippet fanns väl på youtube men jag kan inte hitta det nu.

Såg ej hela klippet själv när det begav sig, men tänkte kolla på det nu om det finns kvar nånstans.

Alltså, vet nån vilket klipp jag menar och kan länka till det så vore jag tacksam.

Nån måste väl veta vad det är för klipp jag menar.

Kan nån ge lite ledtrådar så kan jag söka vidare själv om ingen kan länka.

Vad det med Oprah Winfrey eller vem deltog i programmet?
Citera
2015-01-02, 15:49
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Nån måste väl veta vad det är för klipp jag menar.

Kan nån ge lite ledtrådar så kan jag söka vidare själv om ingen kan länka.

Vad det med Oprah Winfrey eller vem deltog i programmet?

Jag kan inte minnas något i den stilen, tyvärr. Känner inte igen det alls.
Hör av dig till programledarna så kanske de kan bena ut det!
Citera
2015-01-02, 17:39
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Så klart, judepanelen i The view blir ju våta i trosorna av nyhetensbehag.

Sorry om jag är språkpolis, men "nyhetens behag" betyder när nåt är roligt i början men som man sedan tröttnar på

Och det är väl inte riktigt det du menar.

Hur som helst var det bra att jag hittade klippet, och lite förvånande att ingen annan svarade i tråden och kunde ge upplysningar.
Citera
2015-01-02, 21:42
Medlem
Neolitikums avatar
Här är något för Söderman, en ny svensk kontrajihadistisk organisation.

https://www.facebook.com/pegidasverige
Citera
2015-01-02, 23:36
Medlem
Hetsflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum

Du är uppenbarligen inte nationalist då du gång på gång avslöjar dig med ditt ändlösa
engagemang till att splittra och smutskasta rörelsen och inte tillföra den något.

Inte ens ett konkret förslag eller idé har du på hur rörelsen ska formas och till vad. Det verkar som att de flesta förstår att du inte är något annat än en kollaboratör.
Citera
2015-01-02, 23:40
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hetsflaska
Du är uppenbarligen inte nationalist då du gång på gång avslöjar dig med ditt ändlösa
engagemang till att splittra och smutskasta rörelsen och inte tillföra den något.

Inte ens ett konkret förslag eller idé har du på hur rörelsen ska formas och till vad. Det verkar som att de flesta förstår att du inte är något annat än en kollaboratör.

Just därför jag inte ens bemödar mig att svarar honom. Man måste ha ett tråkigt liv om man ser det som sin enda uppgift att sprida dynga om nationella personer/partier/initiativ och aldrig någonsin komma med något konstruktivt.
Citera
2015-01-03, 08:56
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Just därför jag inte ens bemödar mig att svarar honom. Man måste ha ett tråkigt liv om man ser det som sin enda uppgift att sprida dynga om nationella personer/partier/initiativ och aldrig någonsin komma med något konstruktivt.
Jag vill vända på ditt resonemang, vad har du gjort förutom att ta i försvar de som driver rörelsen till ett neokonservativt håll?
Ni är inga nationalister, ni är marionetter i NWO:s tjänst.
Citera
2015-01-04, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum

Jag hörde på deras uppesittarkväll att han aldrig ätit gris - misstänker att han är jude.

Nä, skojade bara. Sök vård - professionell psykvård.
Citera
2015-01-05, 14:53
Medlem
Thornhills avatar
Sveriges bästa podcast! Måndagarna har blivit mindre gråa sen jag började lyssna på Motgift. Har tänkt donera lite pengar så småningom. Gör det ni med!

JDG kan dock bli lite dryg att lyssna på ibland. Stakar sig, svårt att komma fram till poängen.

"Man man man får inte glömma att... att... Det här, det här är ren... ren... homopropaganda... som vi ser."

Men i det stora hela ett väldigt skönt gäng. Tror Motgift kan bli riktigt stort så småningom.
Citera
2015-01-06, 12:34
Medlem
flyttadignus avatar
Är det många Flashbackare som lyssnar live?
Citera
2015-01-06, 15:26
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Är det många Flashbackare som lyssnar live?

Garanterat, det började ju här. Däremot är det tyst här för att det mest är hetsande från antinationella, de positiva och konstruktiva diskussionerna har flyttat över till forum.motgift.nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in