Citat:
Ursprungligen postat av
Hull
Hon ville bli räddad av Bibeln. Det var därför hon överhuvudtaget tog den och började läsa. När hon såg hur vacker texten var och hur jävligt hennes liv var så var valet enkelt.
precis... det kunde ha varit en from koranbok, så som flickorna under koranläran... börjat inbilla sig att om man visar knäna, då horar man
annars, var hennes personliga sits, trovärdig... usa rymmer en helt fruktansvärd miseria som vi är ganska förskonade ifrån - ändå har jag träffat "horiga" tjejer, som varit så bångstyriga att ha käftat med precis allt som rör sig... och fått rätt och senare fick man höra att lite pronovideos för åttaåringar, det ska man inte förfasa sig över, dock förfasar jag mig så som mitt förnuft säger, jag tiger iaf inte och har tyvärr sett hur lamt man hanterat "frihet" också här på hemmaplan i Sverige.
Lite lustigt attt det brukar löna sig att först hora, sedan "hamna" i chefspositioner och påbörja hjärntvättar-retorik mot andra som kan tänkas ha inte samma "syn" på livsuppfattning
nej, värst vad gråtmilda och sentimentala de är där... kanske för att man pressar folk till just bristningsgränser och omedelbart VÄGRAR dem hjälp om så att de ber på knäna, men det kan man ju glant radera och undanhålla
oprah winfrey-mani , phil-doktriner, you gaaaaaat to belieeeve you stupid ass/ är det så det ska låta? när förståsigpåare och kd- kommer med sin pedagogiska totalt stukade version?
nej tack men nej tack
det går inte till så här, vi har iaf frihet som är helt avvikande den amerikanska modellen, varför låtsas du att Sverige är ett demoraliserat patrask-land?
tycker du är medvetet vinklar - du sitter alltså i en idyllisk socken och predikar som vanligt?
och den.. ingången har alla?

, eller tvärtom?