Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasBeming
Jag vet inte hur korta strån du har i det där spagettimonstret du kanske tror på men om du tänker dig att min svarande fråga (ett kortare bindestreck får agera tankestrecket mellan svaret och frågan, som jag inte orkar göra varje gång jag skriver) till din fråga, som löd:
...så kanske du kan förstå flytet i vår konversation lättare. Alltså, att minnas vad du och jag har diskuterat och vad du själv har uttryckt i inlägget innan det jag själv skrev (och längre bakåt i tiden - minns du pajkastningen, bashandet och svineriet t.ex.? Det var ju ett tag sedan, då du drog ut till stugan eller nåt, på semestern?).
Tror du på dig själv, ElakaDig, (har självförtroende alltså) så bygger du "världar" inom dig själv som du senare kan återbesöka och se hur vissa förändras över tid. Dessa är minnen av personligheter (i detta fall ditt användarnamns personlighet gentemot mig - som fortfarande är lite "avigt" men som har lugnat ned sig betydligt, som jag ser det) som man (eller kvinna) bygger sin världsuppfattning utav - och min minnesvärld av just dig är blott EN begreppsvärld, en liten en, i en mycket större värld av mina begrepp om saker och ting.
Den världen heter "MeanME" i min världsuppfattning, en personlighet på FB som i och med sitt eget namn gör sig elak genom att vara sitt eget namn eller den du tror dig vara. Därför titulerar jag dig "ElakaDig" då jag skriver till dig - för du gör dig till vad du heter på FB, i verkligheten då du råkar på en realist och då du lever i en av dina fantasivärldar (med en elak personlighet och ett illasinnat namn) här på forumet.
Så fungerar det när du skapar dig själv (mer eller mindre omedvetet) - och har du flera användarnamn med flera olika personligheter... ja, då är det illavarslande, för dig och ditt mentala tillstånd. Och detta med att "hålla tråden" i längre konversationer, som om "tråden" i diskussionerna inte blir längre än spagetti-strån.
Det är en förkastlig "gudomlighet/djävlighet" att tro på - den där "flygande spagettihjärnan".
mvh
Mattias
Men MattiasBeming, nu gör du exakt samma flykt raka vägenIFRÅN topic igen!'
Fattar du hur irriterande det kan vara för folk som försöker hålla seriös nivå.. med lite intressantare infallsvinklar än att gudsmedvetandet i sig, ALDRIG medfört sinnesrubbade horisonter att fara efter, agendor som upprättats helt åt rent ut sagt HELVETE, att enskilda trosfanatiker kan hålla en hel församling och kommun i järngrepp... beroende på hur fanatiken belönas - varför UTNYTTJAR du ditt jävla deltagande på flashback åt din personliga cruisade, VEM I H BRYR sig om DIG?
DU är för trettionde gången inte topic, du är ju så egotrippad, fattar du inte vad ett FORUM ÄR, i sitt koncept?
det är ämnesdiskussioner, när man skriver ngt, vad som!!!! om ett topic (slå upp det i bergvalls tretton ggr men kolla av med din andra samling också, sså du för all del, har medvetandet klart OM VAD, som diskuteras.
VAd får dig att tro att din person är så satans intressant?
jag får fan anmäla ditt inlägg här, är jag intresserad av dina neurotiska sammanbrott eller andras?
kan du FÖRSÖKA hålla dig SVALT, SUNT distansierat och MOGEN, att ens logga in?
varstår det att flashback är en personstöttarsajt där vi ska-vara-rädda-om-dedlemmens-känslor?
fattar du inte ens????? vad TOPIC betyder?
vet du vad KBT är? det vore bra för dig att ta sådant där... inte här iaf.
Diskutera heller KRISTNA, mentalt störda... ge moget resonemangb här!
i "din" andra tråd... gav du dig ut på smutskastarseglats , vetenskap och vetenskapligt sinnade.. dem du ville spotta i ansiktet med dina loskor... skulle veta att de saknade förstånd
förstå att det på psyket finns personal att ta up diskussion med, om hur man KÄNNER sig förfördelad.
detta är vl för tusan inte psyket! vad är det med dig??!!
du saboterar ju trådutveckling - hur blir man så NITISK? egentligen?
obs !
ta upp det med dina läkare för fan