2015-01-03, 21:18
Medlem
slirrefirres avatar
Får hoppas att Johnsson inte åker på någon hjärnskakning nu efter tacklingen i "bröstet"

Skönt dock att Frölunda hänger sig kvar i toppen
Citera
2015-01-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Får hoppas att Johnsson inte åker på någon hjärnskakning nu efter tacklingen i "bröstet"

Skönt dock att Frölunda hänger sig kvar i toppen

Gött att ungen åker på en propp.
Vet du om han är homo? Med tanke på hans pullande i röven. Han kanske borde bli upplyst att Janne har lagt rören på hyllan

Men en rättvis seger till Frölunda i kväll. 2-1 var långt i underkant.
Citera
2015-01-03, 21:29
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Gött att ungen åker på en propp.
Vet du om han är homo? Med tanke på hans pullande i röven. Han kanske borde bli upplyst att Janne har lagt rören på hyllan

Men en rättvis seger till Frölunda i kväll. 2-1 var långt i underkant.
Kanske är hans fetish, håriga och svettiga rumpor
Citera
2015-01-03, 21:34
Medlem
J.R.s avatar
Hade varit kul att se en kvartsfinalserie HV-Luleå, det händer mycket och är bra hockey i nästan varje match. Andreas "adhd" Johansson är ju också en jäkla stjärna, han är ju mer engagerad än vilken spelare som helst, hade inte varit förvånad om han kastar något på domaren någon gång han också. Såna grabbar vill man se som ledare i svensk ishockey.
Citera
2015-01-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Kanske är hans fetish, håriga och svettiga rumpor

Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Hade varit kul att se en kvartsfinalserie HV-Luleå, det händer mycket och är bra hockey i nästan varje match. Andreas "adhd" Johansson är ju också en jäkla stjärna, han är ju mer engagerad än vilken spelare som helst, hade inte varit förvånad om han kastar något på domaren någon gång han också. Såna grabbar vill man se som ledare i svensk ishockey.

Vore trevligt med HV som vinnare.
Jag hoppas vägen till guldet blir genom Frölunda,HV och till sist Skellefteå.
Citera
2015-01-03, 21:40
Medlem
Karol.s avatar
Ryktena om att Anders får gå kanske stämmer då http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/forsberg-riskerar-att-fa-sparken-av-modo/
Citera
2015-01-03, 21:42
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Anders Forsberg till Brynäs.

Tommy Jonsson till Modo.

Citera
2015-01-03, 22:20
Medlem
Eduards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.

Håller med! Det är dessa "jäkla stjärnor" som skapar ett jävla go i laget och håller sina gubbar på toppnivå!

Jag antar att även du som enögd Luleåsupporter kan hålla med om det. Tänk dig tillbaka säsongen 12-13 när dvärg-Bulan gjorde kaos i Luleåbåset, t.o.m. Chris kunde ta en tackling utan att ropa på Cam! Luleå landade på en stabil andraplats om jag inte missminner mig totalt, bästa på nästan tio år och detta tack vare Bulans helhjärtade engagemang.
Citera
2015-01-03, 22:32
Medlem
Codens avatar
Djävligt gött att samtliga lag under oss förutom kaffeflickorna förlorade ikväll!

Ner i träsket med er modoröfvar, lyxfällor, brunäsare och allt annat löst folk där nere i botten
Citera
2015-01-03, 23:00
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Ut med A.F och kanske in med Wernblom. Snacka om attitydskillnad.

Vet inte vad jag ska tycka om saker och ting. A.F har ju inte varit någon frälsare direkt så skulle inte lida nämnvärt att se honom gå.

Och Jeff Tambellini kommer förmodligen göra succé i Växjö, ja.
Citera
2015-01-03, 23:04
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Ut med A.F och kanske in med Wernblom. Snacka om attitydskillnad.

Vet inte vad jag ska tycka om saker och ting. A.F har ju inte varit någon frälsare direkt så skulle inte lida nämnvärt att se honom gå.

Vad säger du om Brashear som spelande tränare?
Citera
2015-01-03, 23:09
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Vad säger du om Brashear som spelande tränare?
Jag säger ge oss Le Mat redan nu.

Nämen jag tror nog han skulle fylla sin roll minst lika bra som spelande (ett byte per match, ungefär) tränare, eller kanske till och med bara tränare. Hans rutin väger gode mycket mer än hans egenskaper på isen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in