2015-01-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag vet det, men hur kan man i så fall undertrycka sina behov med motiveringen att man som tjej inte blev förförd och därför inte vill ha sex med killen?

Åsna kan du vara själv. Dina åsikter är inte mer legitma än mina.
Därför att du hur bra du än må se ut framstår som en idiot med dina frågor, till damer, övrigt har jag besvarat tidigare.
Citera
2015-01-03, 21:13
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Nu när du har fått källa ska vi se om du läser den eller bara var ute för att trolla.

http://www.catherinehakim.org/wp-con...l-Oct-2010.pdf
Troll på dig själv du!

"Not Found

The requested URL /wp-con...l-Oct-2010.pdf was not found on this server."
Citera
2015-01-03, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Därför att du hur bra du än må se ut framstår som en idiot med dina frågor, till damer, övrigt har jag besvarat tidigare.

Idiot är den kvinna som födde ett sånt handikapp som du.

Citera
2015-01-03, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
Troll på dig själv du!

"Not Found

The requested URL /wp-con...l-Oct-2010.pdf was not found on this server."

http://www.catherinehakim.org/wp-content/uploads/2011/07/ESR-Erotic-Capital-Oct-2010.pdf
Citera
2015-01-03, 21:17
Avslutad
Citat:
Då är frågan, varför tackar du nej till sex med främmande killar? Du kan väl lära känna dem?
Har man hög sexlust så ser man till att vara tillgänglig och även kompromissar en del krav för att få sina behov uppfyllda.
Men man behöver inte kompromissa om man är tjej och någorlunda attraktiv, vad är det du inte fattar?
Citera
2015-01-03, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Men man behöver inte kompromissa om man är tjej och någorlunda attraktiv, vad är det du inte fattar?
Det är inte självklart. Så man går hellre utan sex än att kompromissa trots att man är attraktiv tjej?
Citera
2015-01-03, 21:24
Avslutad
Citat:
Det är inte självklart. Så man går hellre utan sex än att kompromissa trots att man är attraktiv tjej?
Det verkar uppenbarligen så.
Citera
2015-01-03, 21:24
Medlem
Citat:
Idiot är den kvinna som födde ett sånt handikapp som du.

Inte särskilt sårande .. i Sverige sorry, försök igen.
Citera
2015-01-03, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det verkar uppenbarligen så.

Ja då är man inte intresserad av sex. Precis vad jag säger och precis vad som står i länken jag postade.
Citera
2015-01-03, 21:25
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Är det självklart?
Är det något i mitt sätt att uttrycka mig som får dig att tycks att sagt att det självklart skulle vara så?

Citat:
Jag har faktiskt varit i kontakt med mängder med bögar både på nätet och i verkligheten. Finns även studier som visar det.

Med alla dessa bögkontakter så vet du givetvis hur det ligger till!

Citat:
Ja. Tjejer är inte intresserade av sex. Annars hade man svarat ja och därefter haft sex. Sen skrev jag nästintill ointresserade. De vill säkert ha sex men extremt sällan och ofta även få något i utbyte.

Vet du vad, så här är det. Eftersom män är så pass lättvälta kan kvinnor söka upp män de är sugna på när de vill ligga. Det finns ingen som helst anledning att tacka ja till vilt främmande mäns knullinviter.

Och har du inte blivit uppsökt av en kvinna som vill knulla med dig så är det bara att beklaga. Du är inte så knullbar helt enkelt. Allt är inte för alla.
Citera
2015-01-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Eftersom män är så pass lättvälta kan kvinnor söka upp män de är sugna på när de vill ligga. Det finns ingen som helst anledning att tacka ja till vilt främmande mäns knullinviter.

Och har du inte blivit uppsökt av en kvinna som vill knulla med dig så är det bara att beklaga. Du är inte så knullbar helt enkelt. Allt är inte för alla.

Dagens skämt?
Nästan alla kvinnor som jag har knullat har jag raggat upp själv. Visst händer det att någon ful eller medioker tjej aktivt stöter på en, men den dagen en riktigt snygg tjej börjar ragga på killar kommer nog aldrig att komma.
Citera
2015-01-03, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Är det något i mitt sätt att uttrycka mig som får dig att tycks att sagt att det självklart skulle vara så?
Vara hur då?

Citat:
Med alla dessa bögkontakter så vet du givetvis hur det ligger till!
Ja, om man kan använda studier med 17 deltagare som tillförlitlig bas så tror jag att mina 80 räcker gott och väl.

Citat:
Vet du vad, så här är det. Eftersom män är så pass lättvälta kan kvinnor söka upp män de är sugna på när de vill ligga. Det finns ingen som helst anledning att tacka ja till vilt främmande mäns knullinviter.

Jag har blivit uppsökt av tjejer. Men vad har det med topic att göra? Jag vet att du alltid är en person som vill prata om trådskapren och aldrig själva frågorna. Du vill så gärna trycka ner andra för att höja din lilla personlighet pga bristande självkänsla. Det är uppenbart och bara löjligt. Och alltid avslutar du med "say what? " då du sällan har nåt att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in