2015-01-02, 12:00
Medlem
pickelhaupts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är nog du som är snurrig i kolan och inte vet vad du vill ens ha svar på.
Ena sekunden skriver du att du riktar frågor till de som tror för att sedan säga , endast de som tycker att icke troende är skeva i huvudet.
My Gud!
Då får du nog göra din trådstart lite tydligera och tala om vilka regler som gäller.

Nej nej.. Släpp pipan nu. Jag riktar detta till dom som tror på Gud och som säger till mig och alla andra att vi som inte tror är vilseledda mm. Va konstigt att du inte tror på Gud etc.. Att du inte kan vara i en relation eller träffa eller gifta dig med den du vill pga religion. Det stör mig. Många av dessa människor har detta från familjen och skulle aldrig ens tänka på egen hand och det resulterar i att du måste vända ryggen till den du älskar mm pga av att religionen säger att man inte får vara med varandra.
Citera
2015-01-02, 12:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickelhaupt
Nej nej.. Släpp pipan nu. Jag riktar detta till dom som tror på Gud och som säger till mig och alla andra att vi som inte tror är vilseledda mm. Va konstigt att du inte tror på Gud etc.. Att du inte kan vara i en relation eller träffa eller gifta dig med den du vill pga religion. Det stör mig. Många av dessa människor har detta från familjen och skulle aldrig ens tänka på egen hand och det resulterar i att du måste vända ryggen till den du älskar mm pga av att religionen säger att man inte får vara med varandra.
Hela du är en STOR FÖRDOM
Kram och lycka till med tråden och AMEN!
Citera
2015-01-02, 12:03
Medlem
pickelhaupts avatar
Citat:
Inte ett dugg aggressiv hörru! Ser du det? Inbillning?
Ja du kanske själv är en bidragande orsak till detta verbala krig?
Startar du en tråd riktat mot troende så får du väl tåla svaren också. Annars håll dig till likasinnade som håller med dig i allt du säger.
Va? Menar du allvar nu? Om folk säger att att Gud finns så måste man väl vara beredd på diskussion?
Eller handlar det bara om att kunna skrika högst så vinner man? Man påstår något men man är inte beredd att lyssna på andra? Detta verkar ju vara en typisk tendens.
Senast redigerad av pickelhaupt 2015-01-02 kl. 12:06.
Citera
2015-01-02, 12:05
Medlem
pickelhaupts avatar
Citat:
Hela du är en STOR FÖRDOM
Kram och lycka till med tråden och AMEN!

Istället för nonsens kan du väl komma med argument om varför du tror på Gud?
Det kan bli väldigt givande.
Citera
2015-01-02, 12:10
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Istället för nonsens kan du väl komma med argument om varför du tror på Gud?
Det kan bli väldigt givande.
Det är INTE du som avgör vad som är nonsens eller inte nonsens och det är jag som avgör vad jag vill svara och hur svaret skall se ut utifrån mig som individ på dina frågor.
Har du problem med det?
Om du har det. Starta inte en tråd.
Citera
2015-01-02, 12:14
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Det är INTE du som avgör vad som är nonsens eller inte nonsens och det är jag som avgör vad jag vill svara och hur svaret skall se ut utifrån mig som individ på dina frågor.
Har du problem med det?
Han har väl all rätt i världen att avgöra vad som är nonsens för honom...
Vem fan tror du att du är fjant.
Citera
2015-01-02, 12:14
Medlem
pickelhaupts avatar
Citat:
Har du problem med det?

Jag har inga problem med om du inte vill delta i diskussionen eller inte, nej.
Citera
2015-01-02, 12:17
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Han har väl all rätt i världen att avgöra vad som är nonsens för honom...
Vem fan tror du att du är fjant.
Jag tror inte att jag är. Jag VET vem jag är. Skillnad på de två faktumen. Stor skillnad.
Citera
2015-01-02, 12:21
Medlem
pickelhaupts avatar
Citat:
Jag tror inte att jag är. Jag VET vem jag är. Skillnad på de två faktumen. Stor skillnad.
Är du en skapelse av Gud?
Citera
2015-01-02, 12:23
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Din läsförmåga är ju under all kritik lika så din ordkunskap.

Vem du är eller inte är inte uppe för debatt han vill att du håller dig till topic något du i alla trådar gnäller på att andra skall göra... Det är inte ditt forum om du trodde det så försök hålla dig till en mogen debattstil nu även om det är för mycket att förvänta sig av dig...

TS borde väl veta vad hen avser med sin TS mer än du, eller hur?
Citera
2015-01-02, 12:23
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Är du en skapelse av Gud?
JA!
Avlad genom min moder och fader.
Citera
2015-01-02, 12:24
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Din läsförmåga är ju under all kritik lika så din ordkunskap.

Vem du är eller inte är inte uppe för debatt han vill att du håller dig till topic något du i alla trådar gnäller på att andra skall göra... Det är inte ditt forum om du trodde det så försök hålla dig till en mogen debattstil nu även om det är för mycket att förvänta sig av dig...

TS borde väl veta vad hen avser med sin TS mer än du, eller hur?
ÄR du topic nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in