Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
..det enda efterarbetet jag gör är att torka av instegslisterna med lite papper.
A och O om det är kallt ute.
Om man har utomhusparkering och det är kallt ute när man tvättat i GDS-hallen, så gör man bara om torkningsproceduren av listerna när man kört ut.
Öppna alla dörrar, huv och baklucka som får stå öppna medan man torkar den andra gången, så kommer den lilla mängd vatten som eventuellt blir kvar på listerna att hinna frysa innan dörrarna stängs på nytt och då fastnar inte dessa.