Jag har länge gått i tankarna om att köpa mig en growbox, men nojjig och fjantig som jag är så vågar jag inte.
Jag har därför efter mycket forskning, komponerat mitt eget kitt med saker från nätet som ska vara så riskfria som möjligt! Detta kitt består av allt man behöver för att odla svamp med så få riskfylla element som möjligt!
Jag har beställt rätt mycket på Azarius utan några som helst problem. Jag hade siktat på ett all in one som denna istället för att jobba mig med att dela upp och ha sig. Det är ändå bara att neka om tullen frågar.
Jag har beställt rätt mycket på Azarius utan några som helst problem. Jag hade siktat på ett all in one som denna istället för att jobba mig med att dela upp och ha sig. Det är ändå bara att neka om tullen frågar.
absolut så kan man beställa en sådan. Men för oss med nerver gjorda av ömtåligt glas så är sprutan i paketet ett skäl till att nojja.
Senast redigerad av deathbycannabis 2014-12-30 kl. 14:29.
Hur ska man göra för att köpa kanylen på apoteket?? har aldrig sett en där och tror inte dom ger det till vem som helst.
Du får en kanyl med sporer på köpet med boxen.
Men varför ska du köpa allt separat? Köp hela kittet istället eller skit i allt som har med kanyl göra det själv ect. Det tar bara 4 veckor längre eftersom du måste ha det stående för att sporerna ska växa till sig.
Men varför ska du köpa allt separat? Köp hela kittet istället eller skit i allt som har med kanyl göra det själv ect. Det tar bara 4 veckor längre eftersom du måste ha det stående för att sporerna ska växa till sig.