2014-11-18, 02:37
Medlem
distraktions avatar
Han drar i sig det vita godiset ivf, ibland i sällskap med en lång skåning.
Citera
2014-12-08, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion

Han köper det från samma kran som en bekant.
Citera
2014-12-28, 19:31
Bannlyst
Vild på koks. Nu är detta ett par år sedan men han och en bekant till mig drog lite på en krogtoa. Lös i magen var han och kommer ut med byxorna fulla av skit.

Man märker ju att det är nåt som inte stämmer med karln även när han e frisk. Lite damp/adhd varning.
Citera
2014-12-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Vem är den långa skåningen?
Citera
2014-12-29, 10:04
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Vem är den långa skåningen?

Är det en fotbollsjournalist?
Citera
2014-12-29, 15:54
Medlem
Racooons avatar
Anders S. Nilsson är 202 cm lång...
Citera
2014-12-29, 16:38
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Vild på koks. Nu är detta ett par år sedan men han och en bekant till mig drog lite på en krogtoa. Lös i magen var han och kommer ut med byxorna fulla av skit.

Man märker ju att det är nåt som inte stämmer med karln även när han e frisk. Lite damp/adhd varning.
Han är väl hovmästare på Riche/Teatergrillen så helt väck kan han knappast vara.
Nog för han ser sjavig ut i långhåret men verkar kunna krogbranschen åtminstone.
Citera
2014-12-29, 22:21
Bannlyst
Aldrig träffat honom men känns han inte lite som en förvuxen fjortis? Nu blev jag osäker på vad "förvuxen" e.g. betyder MEN, när jag ser honom tillsammans med Gry Forsell så får jag alltid lite ångest.

Dessa fånar följs av tiotusentals på instagram och det gör mig deppad, det är väl per definition alltid solsken i dessa flöden? Vad bidrar ni med egentligen?
Citera
2014-12-30, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Jag (heterosexuell kvinna) har träffat båda bröderna och inte f-n är någon av dem "het"

Kan inte annat än hålla med om tramsringningarna, möjligen är de roliga om man är bra på fyllan men då är å andra sidan det mesta kul.

En vuxen karl som sitter och busringer (något som var lite roligt 1996) som arbete? och varje gång har gapskrattande idioter vid sin sida som än idag tycker det är hur kul som helst .. efter 10 år?

De har suttit där i 10 år och skrattat till samma gamla skämt och snackar om samma gamla skit morgon in och morgon ut, det är verkligen outtröttliga.
Citera
2014-12-30, 04:52
Medlem
Dicken96s avatar
Anders verkar mest bara otroligt korkad. Min polare lyckades få sig blockad och fick hatiska brev från Anders efter att ha mobbat honom på sociala medier, haha!
Citera
2014-12-30, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken96
Anders verkar mest bara otroligt korkad. Min polare lyckades få sig blockad och fick hatiska brev från Anders efter att ha mobbat honom på sociala medier, haha!
Men åh vad konstigt
Citera
2015-01-22, 02:38
Medlem
kNarkluders avatar
Han var ju tillsammans med en riktig fin donna förut, har han någon nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in