2014-12-21, 14:59
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Politiksnack får ni ta i (FB) Politik - Inrikes.

/Moderator
Citera
2014-12-21, 16:46
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nu tog du i så du kräktes. För att hon skall bli snygg så krävs det underverk.

Oavsett utseende så förstår jag fortfarande inte varför man väljer en person som så totalt saknar utstrålning. Är återväxten verkligen så dålig hos moderaterna?

Jag tycker hon är ganska stilig som hon är, men hon verkar dryg och överlägsen.
En ganska bra representant för moderaterna med andra ord.
Citera
2014-12-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Jag tycker hon är ganska stilig som hon är, men hon verkar dryg och överlägsen.
En ganska bra representant för moderaterna med andra ord.

Tycker att hon ser ut som en lantis
i likhet med hästhuvudet Arkelsten.
Citera
2014-12-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag höll på att bli galen på att ingen annan skrev det. JA, hon är uppvuxen i /på Djursholm, samt Nederländerna enligt den sedvanliga infon. Men åtminstone åren i mellanstadiet och minst ett par år i högstadiet avklarades på Djursholm.

I villa eller? Vad gjorde föräldrarna? Varför bodde familjen i Nederländerna? Avslutade hon sin examen från HHS?

Vad har du för källor? Det vanliga skräpet, Wiki osv., har alla redan tillgång till så kom gärna med nåt lite mer substantiellt.
Citera
2014-12-27, 10:37
Medlem
Pappersvargens avatar
Hur lång är hon egentligen? Hon måste ju vara över 180.
Citera
2014-12-27, 16:55
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Hur lång är hon egentligen? Hon måste ju vara över 180.

Vid dagens uppställning med Löfven, Björklund och Hägglund så var hon längst, så 180+ verkar rimligt. I likhet med andra långa kvinnor så brukar hon inte ha så höga klackar, tyvärr.

Jo, jag gillar långa kvinnor......
Citera
2014-12-28, 03:29
Medlem
Fasen hur lång är Moderatkärringen.
Såg bild frånpreskonferensen där var hon nästan huvudet högre än dom andra pariledarna.
Citera
2014-12-28, 12:25
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Såg bild frånpreskonferensen där var hon nästan huvudet högre än dom andra pariledarna.

Säkert 182-184 + klackar.

Vilken raket karriar som Moderatpamp hon har gjort. Först häver hon ur sig att Stockholmare är smartare än bönder och sen hoppar hon i säng och blir knähund åt Socialdemokraterna och dessutom tror hon på allvar att Alliansen kommer utmana om makten 2018. Moderaterna har tappat nästan 10% på "gillar" på sin Facebook sen igår från 80k-71k och kommentarerna i inläggen rekommenderar jag er att läsa för en stunds belåtenhet. Sågad till fotknölarna milt sagt.

Även andra moderater med höga poster har visat sitt missnöje på hennes privata facebook-sida.
Frågan är om hon ens kan sitta kvar.
Citera
2014-12-28, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker

Vilken raket karriar som Moderatpamp hon har gjort. Först häver hon ur sig att Stockholmare är smartare än bönder och sen hoppar hon i säng och blir knähund åt Socialdemokraterna och dessutom tror hon på allvar att Alliansen kommer utmana om makten 2018. Moderaterna har tappat nästan 10% på "gillar" på sin Facebook sen igår från 80k-71k och kommentarerna i inläggen rekommenderar jag er att läsa för en stunds belåtenhet. Sågad till fotknölarna milt sagt.

Även andra moderater med höga poster har visat sitt missnöje på hennes privata facebook-sida.

Problemet är väl att hon inte ens är tillsatt? Det är Reinfeldt som är partiledare tills en ny blir vald, men det fega kräket valde att slinka undan med svansen mellan benen och sen göra några uttalanden om att det finns plats i Sverige för hela världens befolkning. Under tiden får AKB leta partiledare och ingen kan utmana om makten. Moderaterna kommer att gå under först 20% och senare 15% med henne vid rodret. Hon blir nog inte långlivad.
Citera
2014-12-28, 13:25
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker

Ja för vad halsstarriga idioter gör på fb spelar ju en väldig roll. Hon inger ett klokt och resonerande intryck än så länge. Att hon kan sitta kvar i riksdagen kan vi nog utgå ifrån. Även att hon blir vald till partiledare i januari.
Citera
2014-12-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ja för vad halsstarriga idioter gör på fb spelar ju en väldig roll. Hon inger ett klokt och resonerande intryck än så länge. Att hon kan sitta kvar i riksdagen kan vi nog utgå ifrån. Även att hon blir vald till partiledare i januari.

När man som hon är uppvuxen i fina Djursholm är framtiden redan utstakad och säkrad.
Citera
2014-12-28, 13:35
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
På förstasidan av Dagens Nyheter idag framgår det av stora bilden att Kinberg har ganska höga klackar på pumpsen. Men Lööf bredvid har 2 cm högre klackar. Sverige håller andan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in