Vad tycker ni om Blues Pills?
Idag var första gången jag hörde Blues Pills och vilken jävla röst var det första som jag tänkte på!
Jag brukar vanligtvis inte tycka om kombinationen av en kvinnlig röst och rock men Elin Larsson är fruktansvärt bra!
Bandet bildades september 2011 och släppte plattan Bliss 2012 som innehåller riktigt bra blues/rock!
Stört bra band, tror de kommer bli nåt! Skön bluesinfluerad rock. Älskar deras skivomslag också.
Såg dem på Slussen. Verkar inte vara någon spelning i Sverige inom kort
Deras debut platta Blues Pills är nog års 2014 platta
Dock är det även helt underbar Bonus DVD - Live At Hammer Of Doom Festival 2013
som finns med limited Edition utgåvan.
Idag damp det ned senaste Sweden Rock Magazine och är man prenumerant så fick man en CD singel av Blues Pills - High Class Woman.
kommer att lyssna på den senare i nästa vecka
Jag tänkte också säga det! Pucktvåa då.
Jag är inte så imponerad än faktiskt. Jag ska lyssna på skivan som följde med i SRM och återkomma när jag lyssnat tillräckligt mycket för att kunna uttala mig lite mer om saken.
Jag tänkte också säga det! Pucktvåa då.
Jag är inte så imponerad än faktiskt. Jag ska lyssna på skivan som följde med i SRM och återkomma när jag lyssnat tillräckligt mycket för att kunna uttala mig lite mer om saken.
Själv så anser jag att deras debut platta är årets skiva. Dock är bonus DVD.n ett stort plus
Återkom gärna vad du tycker om skivan som följde med i SRM
Själv så anser jag att deras debut platta är årets skiva. Dock är bonus DVD.n ett stort plus
Återkom gärna vad du tycker om skivan som följde med i SRM
Hej
Jag tycker den är bra men inte så bra. Jag ska ge den några lyssningar till så får vi se om den växer. Det känns som en sån skiva som måste få växa lite.
Jag tycker den är bra men inte så bra. Jag ska ge den några lyssningar till så får vi se om den växer. Det känns som en sån skiva som måste få växa lite.
Håller med dig ang Promon.
Men ge även Debut plattan en rejäl chans så får vi se vad du tycker