2013-06-26, 12:24
Medlem
RunWhenImdones avatar
Älskar't!
Citera
2013-06-26, 20:58
Medlem
Bo.von.Ludentas avatar
Själv gillar jag skepparkransar; det ger ett mer manligt utseende utan att det är massa hår runt munnen!
Citera
2014-12-21, 22:02
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Begåvad fråga. Fullt i klass med "tycker alla killar det är snyggt med stor röv?"

Har kvinnor större bröst än män? Ja.
Har alla kvinnor större bröst än män? Nej.

Frågeställningen är helt i sin ordning. Bara en paragrafryttare av rang eller någon grovt autistisk kan missförstå den. Och även om det inte finns något entydigt svar på frågan så leder den till diskussion, vilket nog var avsikten.
Citera
2014-12-21, 23:21
Medlem
De gånger jag lyckats få tjejer har jag haft skäggstubb, och inte slätrakt, det är något primalt i det tror jag haha. (Kan inte ha "riktigt" skägg som ser snyggt ut ännu)
Citera
2014-12-21, 23:53
Bannlyst
Tycker de allra flesta ser bättre ut MED skägg. Med skägg menar jag inte ISIS-skägg utan typ 10/14-dagars stubb. Förutsätter dock att personen haar mörkt hår. Blonda män ser förfärliga ut med skägg.
Citera
2014-12-21, 23:55
Medlem
Sexigt med skäggstubb
Citera
2014-12-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaasher
Tycker de allra flesta ser bättre ut MED skägg. Med skägg menar jag inte ISIS-skägg utan typ 10/14-dagars stubb. Förutsätter dock att personen haar mörkt hår. Blonda män ser förfärliga ut med skägg.

På 10-14 dagar får du inte stubb utan då har man i det närmaste ett begynnande helskägg.
Om skäggväxten är så pass klent tilltagen att det krävs två veckor för vederbörande att få
fram mörkare kinder är det nog inte värt besväret.
Citera
2014-12-22, 01:46
Medlem
elgecys avatar
Jag hatar skägg /tjej
Citera
2014-12-22, 02:34
Medlem
Dirtun07s avatar
Det är definitivt individuellt när det kommer till vad man tycker är snyggt men framförallt också om vilken skäggväxt man faktiskt har.

För min del så har jag en bra skäggväxt och får höra relativt ofta av kvinnor att det är snyggt men det hade ju så klart inte varit fallet om det var lite fjun som klumpade ihop sig på enbart hakan. Isåfall ska man raka det istället anser jag .
Citera
2014-12-22, 02:44
Medlem
bithaxs avatar
Får alltid höra att jag ser bättre ut utan skägg av alla kvinnor, så för min del så är saken klar.

Har rejält tjockt mörkbrunt skägg. Ser dock inte speciellt "mode" ut, utan det är just skägg.
Mer under hakan och på kinderna, tunnare över läppen och precis under munnen (där vissa brukar ha en tofs).
Senast redigerad av bithax 2014-12-22 kl. 02:47.
Citera
2014-12-22, 08:26
Medlem
Heltrakat vill inte frugan att jag har då hon tycker man ser ut som en bebis då
Citera
2017-03-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PallarN
Vissa tjejer kan tycka att det är estetiskt snyggt, men det är rent subjektivt. Finns antagligen ingen kvinna som gillar att det rivs och sticks när man försöker kyssa dem. Men det kanske blir bättre ju längre skägget är.

Helt rätt! Ju längre och tjockare skägg, desto bättre!
BTW: Har du hört talas om skäggolja?
Senast redigerad av viksun-0 2017-03-05 kl. 16:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in